Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - sterylnego.

Numer zamówienia:

/9/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Poznań: Zakup i dostawa sprzetu medycznego jednorazowego uzytku sterylnego
Numer ogłoszenia: 42037 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzetu medycznego jednorazowego uzytku sterylnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzetu medycznego jednorazowego uzytku sterylnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu - muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 1.2. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1.1 lub 1. 2 niniejszego punktu specyfikacji. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5. 1.7. Deklaracja zgodności CE. 1.8. Oświadczenia i zaświadczenia Oferenta potwierdzające wymogi zawarte w pkt. III SIWZ . Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony (e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1-4 niniejszego punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wykluczyć z postępowania Wykonawcę, który: Nie spełni warunków określonych art. 22 ust.1 pkt. 1-4 i w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie WCO ul. Garbary 15 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria pokój 301 III piętro w siedzibie WCO ul. Garbary 15 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne, bezpudrowe, antyalergiczne..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne, bezpudrowe, antyalergiczne. Rozmiary: 6,5 - 20000 par 7,0 - 20000 par 7,5 - 10000 par 8,0 - 15000 par 8,5 - 10000 par 9,0 - 4000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.Rękawice chirurgiczne bezpudrowe z wewnętrzną warstwą syntetyczną..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice chirurgiczne bezpudrowe z wewnętrzną warstwą syntetyczną.Rozmiary: 6 1000 par 6,5 5000 par 7 8000 par 7,5 5000 par 8 3000 par 8,5 1000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Rękawice chirurgiczne pudrowane..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne pudrowane.Rozmiary: 6 1000 par 6,5 5000 par 7 7000 par 7,5 2000 par 8 3000 par 8,5 500 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. Rękawice chirurgiczne - bezlateksowe, bezpudrowe..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne - bezlateksowe, bezpudrowe.Rozmiary: 7,5 1000 par 8,0 1000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1. Fartuch pełno ochronny standard..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch pełno ochronny standard. Rozmiary: - L 2000 szt. - XL 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1. System do długotrwałych wlewów- INFUZOR-.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. System do długotrwałych wlewów- INFUZOR- Typ: LV-5 1500 szt. LV-2 60 szt. LV-10 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 1. Zestaw do przetoczeń krwi..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do przetoczeń krwi. 15000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 1. Zestaw do przetoczeń czarny.2. Łącznik strzykawkowy. 1500 szt..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do przetoczeń czarny. 15000 szt.2. Łącznik strzykawkowy. 1500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 1. Strzykawki 100 ml typu JANETT.2. Igła jednorazowa typu - Pen..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki 100 ml typu JANETT. 6500 szt. 2. Igła jednorazowa typu - Pen. Rozmiar: 0,30mm (30G) x 8 mm 30 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 1. Zestaw infuzyjny do podaży grawitacyjnej. 10000 szt..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw infuzyjny do podaży grawitacyjnej. 10000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 1. Złącza niskiego ciśnienia do wkładów kontrastowych. 4000 szt..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Złącza niskiego ciśnienia do wkładów kontrastowych. 4000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.90.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 1.Zawory biopsyjne. 30 szt. 2. Rury inkubacyjne endoskopowe przełykowe. 3. Rury inkubacyjne endoskopowi żołądkowe.4. Siatki jednorazowe do usuwania polipów.5. Igły do ostrzykiwania.6. Odkurzacze endoskopowe typu Bio Vac do endoskopów Olympus. 7. Pułapki na polipy.8. Pętle do polipektomii z igłą..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zawory biopsyjne. 30 szt. 2. Rury inkubacyjne endoskopowe przełykowe. 4 szt. 3. Rury inkubacyjne endoskopowi żołądkowe.4. Siatki jednorazowe do usuwania polipów. 10 szt. 5. Igły do ostrzykiwania. 2 szt.6. Odkurzacze endoskopowe typu Bio Vac do endoskopów Olympus. 20 szt. 7. Pułapki na polipy. 3 szt. 8. Pętle do polipektomii z igłą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 1. Kieszeń operacyjna. 2. Kieszeń operacyjna.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kieszeń operacyjna. 1000 szt. 2. Kieszeń operacyjna1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ochraniacze na buty.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ochraniacze na buty 4000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.




« Powrót do szczegółów zamówienia