Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA TONERÓW I ATRAMENTÓW

Numer zamówienia:

/13/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

OGŁOSZENIE

Poznań: Zakup i dostawa tonerów i atramentów oryginalnych do drukarek,
kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 12638 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel.
061 8540500, faks 061 8521948.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tonerów i atramentów oryginalnych
do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa tonerów i atramentów
oryginalnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dot.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeŜeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień; posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami
Strona 1 z 4
file://C:Documents and Settingswitkowska.kUstawienia lokalneTemporary Internet Files... 09-01-30
zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2). Spełnią wymagania określone w niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z
formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej
specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iŜ ww. warunki Wykonawca
spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V
niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie: 1. KaŜdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iŜ nie podlega
wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, Ŝe jest
uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. W odniesieniu do
warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji
ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu - muszą wykazać, Ŝe
wspólnie spełniają wymagane warunki. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać
z treści pełnomocnictwa. 5. Wypełniając formularz ofertowy, jak równieŜ inne dokumenty powołujące się na
Wykonawcę: w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy naleŜy wpisać dane dotyczące wszystkich
PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. 6. Wykonawcy występujący wspólnie,
których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu
umowy regulującej ich współpracę..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Na
potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać
następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a)
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej kaŜdego wspólników; b) pełnomocnictwa
wspólników do występowania w imieniu spółki lub złoŜenia dokumentów przetargowych podpisanych przez
wszystkich wspólników, jeŜeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 2. Pełnomocnictwo osób sporządzających
ofertę, jeŜeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1.1 lub 1. 2
niniejszego punktu specyfikacji. 3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr
1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość
przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany
przez osoby upowaŜnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań
skutkujących finansowo. 4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej
specyfikacji. 5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i
24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6. Oświadczenie o
przekazaniu/ lub nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom -załącznik nr 5. 7. Wymagane
dokumenty (certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) i oświadczenia - określone w pkt III ppkt III niniejszej
specyfikacji Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wymagane od
Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1) Dokument lub dokumenty
Strona 2 z 4
file://C:Documents and Settingswitkowska.kUstawienia lokalneTemporary Internet Files... 09-01-30
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, Ŝe nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert, 2) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania potwierdzające, Ŝe nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony (e) nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)
Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzające, Ŝe nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo Ŝe uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŜenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niŜ
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawionym nie wcześniej niŜ 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie
wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy PZP. JeŜeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
podpunkcie 1-4 niniejszego punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złoŜone przed
notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania. Zamawiający wykluczyć z postępowania Wykonawcę, który: 1) Nie spełni warunków
określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie złoŜy
wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej
SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności
nie wniesie wadium. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest
rozpatrywana. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę,
podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia moŜna uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w
pokoju 028 I p. dz. zamówien publicznych i zaopatrzenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009
godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pokoju 301 III p. kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Strona 3 z 4
file://C:Documents and Settingswitkowska.kUstawienia lokalneTemporary Internet Files... 09-01-30
Europejskiej: nie dot..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Tonery do drukarek laserowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Tonery do drukarek
laserowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert:najniŜsza cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 Atramenty oryginalne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
atramentowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 Atramenty oryginalne do
drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych atramentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert:najniŜsza cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Tonery oryginalne do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 Tonery oryginalne do
kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert:najniŜsza cena.
Strona 4 z 4
file://C:Documents and Settingswitkowska.kUstawienia lokalneTemporary Internet Files... 09-01-30

« Powrót do szczegółów zamówienia