Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku

Numer zamówienia:

/8/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie



Poznań: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - sterylnego.
Numer ogłoszenia: 9480 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - sterylnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - sterylnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu - muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 1.2. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1.1 lub 1. 2 niniejszego punktu specyfikacji. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5. 1.7. Deklaracja zgodności CE. 1.8. Oświadczenia i zaświadczenia Oferenta potwierdzające wymogi zawarte w pkt. III SIWZ . Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony (e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1-4 niniejszego punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wykluczyć z postępowania Wykonawcę, który: Nie spełni warunków określonych art. 22 ust.1 pkt. 1-4 i w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w pokoju 028 I p. kantor dział zamówien publicznych i zaopatzrenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w pokoju 301 III piętro Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren do tlenu OXY. 2000 szt. Średnica drenu 3 mm długość 180 cm. Wykonane z PCV, barwione na zielono. Końce drenu z nasadkami lejkowatymi. Dopuszcza się dreny o średnicy 3,4 mm długości 210 cm. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 2. Cewnik do podwieszania naczyń krwionośnych. W rozmiarach: 1,50mm x 45 cm - 500 op.(opakowanie pojedyncze = 2 szt.) 1,50mm x 70 cm - 100 op.(opakowanie pojedyncze = 1 szt.) Cewnik przeznaczony do izolacji i podwiązywania naczyń krwionośnych, wykonany z kurczliwej taśmy silikonowej (niepowlekanej) lub poliestru w kolorze żółtym. Sterylny,jednorazowego użytku .Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 3. Skalpel DS. (ostrze + trzonek) Nr 10 200 szt. Nr 11 1500 szt. Nr 12 100 szt. Kształt ostrza nr 10 i nr 11 prosty, natomiast ostrza nr 12 w kształcie sierpu. Nasadka plastikowa. Sterylne, pakowane pojedynczo, jednorazowego użytku. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności oraz nazwa i opis w języku polskim.Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 4. Igły do akupunktury. W rozmiarach: 0,20 x 15 mm 15 op. 0,25 x 40 mm 15 op. 0,30 x 30 mm 5 op. Igły typu Specjal z metalowym uchwytem. Opakowanie zbiorcze zawierające 100 szt. igieł. Sterylne, jednorazowego użytku. Na każdym opakowaniu zbiorczym i pojedynczej sztuce nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 5, Folia operacyjna samoprzylepna. 250 szt. Powierzchnia całkowita 56 x 80 cm (+/-4cm). Powierzchnia lepna 56 x 76 cm. Wykonana z cienkiej, przezroczystej, poliuretanowej folii o paroprzepuszczalnych właściwościach dla pary wodnej. Substancja klejąca hipoalergiczna, gwarantująca dobrą przylepność. Rozciągliwa, dobrze dopasowująca się do kształtów ciała. Sterylna, jednorazowego użytku, pakowana pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk numeru serii i daty ważności. Nazwa i opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II 1. Igła do nakłuć lędźwiowych. 0,7 x 75 mm 300 szt. 0,7 x 90 mm 700 szt. 0,7 x 114 mm 200 szt. Ostrze igły typu Quincke (krótkie ścięcie), które zapewni wysoką jakość penetracji. Igła z przezroczystą nasadką umożliwiającą szybszą wizualizację. Dobrze dopasowana igła i mandryn. Sterylne, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 2. Przyrządy do rozpuszczania leków typu ECOMIX. 6000 szt Nasadka umożliwiająca bezpośrednie przeniesienie leku z fiolki do butelki typu Ecoflak. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 3. Paski testowe do glukometrów. 300 op. Paski testowe typu Sensor Electrodes do pomiaru stężenia glukozy we krwi. Pakowane po 50 szt. Sterylne, na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 4. Zestaw do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego typu - MEDIFIX- bez skali. 300 szt. W skład zestawu winno wchodzić: - zestaw do przetoczeń typu INTRAFIX o długości drenu 145 cm, z precyzyjnym zaciskiem rolkowym i miejscem na kolec komory kroplowej, - dren w skali o długości 100 cm, - odpowietrznik z filtrem bakteryjnym na końcu drenu do skali, - końcówka typu LOCK, - kranik trójdrożny Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta operacyjna o wymiarach 45 x 60 cm. 500 szt. Wykonana z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego z chłonna warstwą zewnętrzną. Dłuższy brzeg serwety wykończony taśmą samoprzylepną o właściwościach hipoalergicznych. Dopuszcza się serwety o wymiarze 45x75 cm. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 2. Serweta chirurgiczna do zabiegów ginekologicznych dolnych. 900 szt. Wykonana z włóknin barierowych dwuwarstwowych o wymiarach 150 x 200 cm, zintegrowana z nogawicami, wyposażona w otwór 10 x 15 cm w części kroczowej, otoczony taśmą lepną. Całość owinięta w serwetę nieprzemakalną 150 x 180 cm. Włókniny muszą spełniać wymogi normy PN-EN 13795 oraz parametry: odporność na penetrację płynów - 1000 mm słupa wody; wytrzymałość na rozdarcie - min.100 kPa; gramatura min.60/m2. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 3. Serweta operacyjna o wymiarach 100 x 150. 1300 szt. Wykonana z włóknin laminowanych nieprzemakalnych, minimum dwuwarstwowych z taśmami lepnymi. Włókniny muszą spełniać wymogi normy PN-EN 13795 oraz parametry: odporność na penetrację płynów - 1000 mm słupa wody; wytrzymałość na rozdarcie - min.100 kPa; gramatura min.60/m2. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochraniacze na buty. 4000 szt. Wykonane z włókniny. Rozmiar uniwersalny. Mocowane na gumce. Sterylne, jednorazowego użytku. Pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet V.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do glukometrów typu Accu-Chek - GO -. 1500 opak. Służące do ilościowego pomiaru stężeniu poziomu cukru we krwi. Pakowane po 50 szt. w opakowaniu zbiorczym. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata.Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 2. Paski do glukometrów typu Accu-Chek Active. 500 opak. Służące do ilościowego pomiaru stężeniu poziomu cukru we krwi. Pakowane po 50 szt. w opakowaniu zbiorczym. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 3. Igła do nakłuć palca typu LANCET-ACCU-CHEK SOFTCLIX. 100 op. Igły służące do pobierania krwi na badanie poziomu cukru. Jedno opakowanie zawierające 25 szt. Sterylne, jednorazowego użytku. Pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet VI.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki typu LUER-LOCK. 5 ml 10 op. 10 ml 20 op. 20 ml 400 op. Opakowanie zawierające 100 szt. Cylinder strzykawki przezroczysty wykonany z polipropylenu i powłoką silikonową. Wyraźnie wskazujący zawartość strzykawki oraz bardzo dobrze widoczna, czytelna skala. Tłok strzykawki wykonany z polipropylenu z uszczelniaczem z gumy syntetycznej (bez lateksu). Sterylne, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk numeru serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 2. Kaniula dożylna z portem w systemie samodomykającym. W rozmiarach: 0,9 x 25 mm (22G) 25000 szt. 1,1 x 32 mm (20G) 25000 szt. 1,3 x 45 mm (18G) 3000 szt. 1,5 x 45 mm (17G) 500 szt. 1,8 x 45 mm (16G) 500 szt. 2,0 x 45 mm (14G) 300 szt. Wykonane z materiałów kompatybilnych (poliuretan), potwierdzonych badaniami klinicznymi. Winny posiadać pasek widoczny w promieniach Rtg, oraz właściwy koreczek na końcu mandrynu. Dodatkowy pory w systemie samodomykającym. Sterylizacja radiacyjna. Bezpieczne, nie rozrywalne opakowania pokryte substancją TYVEK. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet VII.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych typu INTRAFIX. 110000 szt. Komora kroplowa z ostrym kolcem i nisko umieszczonym ujściem umożliwiającym całkowite opróżnienie butelki (worka). Z odpowietrznikiem. Dolna część komory elastyczna w celu łatwego ustalenia poziomu płynu. Precyzyjny zacisk rolkowy z dodatkowym miejscem na kolec komory kroplowej. Miejsce to musi zapewnić bezpieczne, łatwe i całkowite umieszczenie kolca komory kroplowej. Długość drenu 150 cm. Sterylne, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis przyrządu w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet VIII.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII 1. Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym. W rozmiarach: - 5 50 szt. - 6 100 szt. - 6,5 100 szt. - 7 2000 szt. - 7,5 2300 szt. - 8 1000 szt. - 8,5 500 szt. Wykonane z materiałów termoplastycznych, mięknących w temperaturze ciała, o właściwościach poślizgowych z nitką kontrastującą w promieniach RTG na całej długości rurki. Koniec rurki zaokrąglony. Łącznik zapewniający całkowitą zgodność z elementami układu oddechowego. Przezroczyste z czytelnym oznakowaniem rozmiaru rurki. Mankiet uszczelniający niskociśnieniowy, tradycyjny. Sterylne, jednorazowego użytku. Pakowane pojedynczo z nadrukiem nr serii i daty ważności.Nazwa rurki i opis w języku polskim na każdym pojedynczym opakowaniu. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet IX.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IX 1. Rurki tracheostomijne typu CFS. Rozmiary: 4 mm 20 szt. 6 mm 40 szt. 8 mm 30 szt. 10 mm 10 szt. Rurki wykonane z przezroczystego, medycznego PCV bez mankietu. Szyld obrotowy. Kaniula wewnętrzna wielorazowa z łącznikiem obrotowym 15 mm i złączem bagnetowym. Do każdej rurki musi być dołączony oburator umożliwiający wprowadzanie oraz taśma do mocowania. Rurki sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 2. Rurki tracheostomijne typu CFN. Rozmiary: 4 mm 10 szt. 6 mm 10 szt. 8 mm 10 szt. 10 mm 10 szt. Rurki wykonane z przezroczystego, medycznego PCV bez mankietu. Szyld obrotowy z otworem fenestracyjnym. Trzy kaniule wewnętrzne wielorazowe z otworem fenestracyjnym i bez otworu z łącznikiem obrotowym 15 mm i złączem bagnetowym. Do każdej rurki musi być dołączony oburator umożliwiający wprowadzanie oraz taśma do mocowania. Rurki sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności. 3. Rurki tracheostomijne typu LCP. Rozmiary: 4 mm 5 szt. 6 mm 10 szt. 8 mm 10 szt. 10 mm 5 szt. Rurki wykonane z przezroczystego, medycznego PCV z mankietem. Szyld obrotowy. Kaniula wewnętrzna wielorazowa z łącznikiem obrotowym 15 mm i złączem bagnetowym. Do każdej rurki musi być dołączony oburator umożliwiający wprowadzanie oraz taśma do mocowania. Rurki sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Dostarczony produkt musi posiadać, co najmniej 2 letni okres ważności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.




« Powrót do szczegółów zamówienia