Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dzierżawa bielizny pościelowej, świadczenie usług pralniczych wraz z odsprzedażą posiadanej bielizny.

Numer zamówienia:

/10/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. +48 618850643. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks +48 618850643.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dzierżawa bielizny pościelowej, świadczenie usług pralniczych wraz z odsprzedażą posiadanej bielizny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wielkoposlkie Centrum Onkologii.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Dzierżawa bielizny pościelowej, świadczenie usług pralniczych wraz z odsprzedażą posiadanej bielizny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
98310000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zmówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
37 000,00 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności 30 dni od otrzymania faktury.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: wykonawca musi posiadać zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarno – Epidemiologicznej o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług pralniczych dla szpitala i posiadania bariery higienicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. w sprawie wymagań jakim pod względem fachowym i sanitarnym powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnym (Dz. U. Nr.213 poz. 1568 z 2006 r.) wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.1.2004 r Prawo zamówień publicznych.: 1. Zezwolenie lub decyzje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. wymagane jest zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarno – Epidemiologicznej o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług pralniczych dla szpitala i posiadania bariery higienicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. w sprawie wymagań jakim pod względem fachowym i sanitarnym powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnym (Dz. U. Nr.213 poz. 1568 z 2006 r.) wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 2. Zezwolenie stacji Sanitarno- Epidemiologicznej na transport bielizny- aktualne na dzień składania ofert- decyzja dopuszczająca środek transportu do świadczenia usług dla jednostek służby zdrowia w zakresie transportu bielizny szpitalnej wraz z barierą higieniczną wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - obejmującej przedmiot zamówienia. wraz z klauzulami dotyczącym nienależytego wykonania usługi na kwotę co najmniej 300.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu okresu ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej winno obejmować ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych. W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie na mniejszą wartość albo ubezpieczenie jest zawarte na krótszy termin, niż wymagany- Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności PLN nie mniejszą, niż 300 000 zł na okres trwania umowy. W przypadku niedostarczenia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie w przedmiotowym zakresie, umowa z Wykonawcą nie zostanie podpisana z winy Wykonawcy.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Oświadczenie o posiadaniu statystyki parametrów prania i dezynfekcji umożliwiającą sprawdzanie warunków prania i dezynfekcji dowolnej partii bielizny (np. wydruki Washtronica). 2. Oświadczenie, że środki piorąco - dezynfekcyjne używane w procesie prania są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą o wyrobach medycznych, ustawą o kosmetykach i ustawą o produktach biobójczych. Sposób i środki do dezynfekcji bielizny powinny uwzględniać ochronę bielizny przed zniszczeniem ( dezynfekcja również w niskich temperaturach np. 40o C, 60o C). 3. Należy podać umiejscowienie (dokładny adres) pralni, która będzie świadczyła usługę 4. Oświadczenie Wykonawcy o prowadzeniu okresowej oceny czystości mikrobiologicznej czystego asortymentu, powierzchni roboczych w pralni oraz jakości wody (kwartalnie twardość wody).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 1. Wykaz wykonanych usług o takim samym charakterze, które wykonywane były w placówce ochrony zdrowia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zaoferowanej wartości oferty –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
10/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 4.3.2009 - 14:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
5.3.2009 - 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 5.3.2009 - 10:00.
Miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii Rotunda, pokój nr 001.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.



« Powrót do szczegółów zamówienia