Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW

Numer zamówienia:

/4/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

OGŁOSZENIE





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. +48 618850643. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks +48 618850643.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Zakup i dostawa leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce
realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Wielkopolskie Centrum Onkologii, Apteka.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Zakup i dostawa leków.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33652100.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Zakres pomiedzy 206 000 EUR a 5 000 000 EUR.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Esmeron
1) KRÓTKI OPIS:
Esmeron.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Sulperazon
1) KRÓTKI OPIS:
Sulperazon.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Edicin
1) KRÓTKI OPIS:
Edicin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Corhydron
1) KRÓTKI OPIS:
Corhydron.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Granuflex
1) KRÓTKI OPIS:
Granuflex.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Calciumfolinat
1) KRÓTKI OPIS:
Calciumfolinat.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Worki trzykomorowe
1) KRÓTKI OPIS:
Worki trzykomorowe.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
6 pozycji.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Neupogen
1) KRÓTKI OPIS:
Neupogen.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Ceftriakson
1) KRÓTKI OPIS:
Ceftriakson.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Dacarbazin
1) KRÓTKI OPIS:
Dacarbazin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Płyny
1) KRÓTKI OPIS:
Płyny.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
15 pozycji.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Ultiva
1) KRÓTKI OPIS:
Ultiva.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Fragmin
1) KRÓTKI OPIS:
Fragmin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Aranesp
1) KRÓTKI OPIS:
Aranesp.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: Mivacron
1) KRÓTKI OPIS:
Mivacron.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: Glivec
1) KRÓTKI OPIS:
Glivec.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: Antitrombin
1) KRÓTKI OPIS:
Antitrombin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: Paclitaxel
1) KRÓTKI OPIS:
Paclitaxel.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 19 NAZWA: Płyny
1) KRÓTKI OPIS:
Płyny.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 20 NAZWA: Benzyna apteczna
1) KRÓTKI OPIS:
Benzyna apteczna.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 21 NAZWA: Helicobacter pyroli
1) KRÓTKI OPIS:
Helicobacter pyroli.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 22 NAZWA: Fresubin
1) KRÓTKI OPIS:
Fresubin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 23 NAZWA: Tazocin
1) KRÓTKI OPIS:
Tazocin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 24 NAZWA: Clexane
1) KRÓTKI OPIS:
Clexane.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 25 NAZWA: Receptura
1) KRÓTKI OPIS:
Receptura.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
9 pozycji.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 26 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
9 pozycji.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 27 NAZWA: Oxaliplatin
1) KRÓTKI OPIS:
Oxaliplatin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 28 NAZWA: Heparin
1) KRÓTKI OPIS:
Heparin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 29 NAZWA: Meronem
1) KRÓTKI OPIS:
Meronem.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 30 NAZWA: Leucovorin
1) KRÓTKI OPIS:
Leucovorin.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 31 NAZWA: Tygacil
1) KRÓTKI OPIS:
Tygacil.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 32 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4 pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 33 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
6 pozycji.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 34 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 pozycje.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 35 NAZWA: Leki
1) KRÓTKI OPIS:
Leki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
9 pozycji.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 36 NAZWA: Neomyciun
1) KRÓTKI OPIS:
Neomyciun.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 37 NAZWA: Fluorouracil
1) KRÓTKI OPIS:
Fluorouracil.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
148 720,00 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności- 30 dni po otrzymaniu faktury.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: wykonawca musi posiadać zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych /zgodnie z ustawą z dnia 6 września Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. 2001 r. Nr 126 poz. 1381z późn. zm)., posiadają zezwolenie na obrót lekami narkotycznymi i psychotropowymi ( dotyczy pakietu nr 12) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym: - Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, - Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą, - Zezwolenie głównego inspektora farmaceutycznego na obrót środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi ( dotyczy pakietu nr 12) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
III.2.3) Zdolność techniczna:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zaoferowanej wartości oferty –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
4/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 3.3.2009 - 14:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
4.3.2009 - 09:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Portugalski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 4.3.2009 - 10:00.
Miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii. Rotunda, pokój 001.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie



« Powrót do szczegółów zamówienia