Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - sterylnego

Numer zamówienia:

/3/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Poznań: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, sterylnego.
Numer ogłoszenia: 9617 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, sterylnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, sterylnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie wymagana
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu - muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 1.2. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1.1 lub 1. 2 niniejszego punktu specyfikacji. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5. 1.7. Deklaracja zgodności CE. 1.8. Oświadczenia Oferenta potwierdzające wymogi zawarte w pkt. III SIWZ ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajacego w dziale zamówien publicznych pokój 028 I piętro kantor cegielskiego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiajacego w Kancelarii pokój 301 III pietro stary budynek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw pętli do polipektomii. Kleszcze endoskopowe z igłą do biopsji..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I 1. Zestaw pętli do polipektomii. Rozmiar 1 x 1,5 cm/ 240 cm 150 szt. Wykonane z miękkiego delikatnego drutu. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja i opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata. 2. Kleszcze endoskopowe z igłą do biopsji. 100 szt. Długość kleszczy 230 cm o średnicy 2,4 mm. Sterylne jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja i opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Samorozprężalne stenty przełykowe Samorozprężalne wchłanialne stenty przełykowe..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II 1. Samorozprężalne stenty przełykowe. długość po rozprężeniu 85 mm 5 szt. długość po rozprężeniu 110 mm 5 szt. długość po rozprężeniu 135 mm 5 szt. długość po rozprężeniu 150 mm 5 szt. Sterty wykonane z nitinolu, pokrywane na całej długości tworzywem uniemożliwiającym wrastanie tkanek do wnętrza. Średnica robocza po rozprężeniu 20 mm. Zaopatrzone w pierścień antymigracyjny. Na obydwu końcach umieszczone pętle do repozycjonowania stentu pokryte powłoką odporna na działanie kwasów. Poszerzone końce o średnicy 25 mm posiadające znaczniki cieniujące w Rtg. Fabrycznie zamontowane na zestawie wprowadzającym. Sterylne jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja i opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata. 2. Samorozprężalne wchłanialne stenty przełykowe. długość po rozprężeniu 60 mm 5 szt. długość po rozprężeniu 80 mm 5 szt. długość po rozprężeniu 90 mm 5 szt. długość po rozprężeniu 115 mm 5 szt. Stenty wykonane z materiału ulegającego degradacji po 11 - 12 tygodniach po implantacji. Nie pokrywane. Część robocza po rozprężeniu 25 mm. Końce poszerzone o średnicy 31 mm. Znaczniki radiologiczne na obydwu końcach stentu i części środkowej. Fabrycznie zamontowane na zestawie wprowadzającym. Sterylne jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja i opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zawory biopsyjne. Rury inubacyjne endoskopowe przełykowe rury intubacyjne endoskopowe żołądkowe Siatki jednorazowe do usuwania polipów Igły do ostrzykiwania. Odkurzacze endoskopowe typu Bio Vac do endoskopów Olympus. Pułapki na polipy. Pętle do polipektomii z igłą..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III 1. Zawory biopsyjne. 30 szt. Zawory biopsyjne z portem i rurką o długości 30,5 cm do płukania badanego pola. Zawory muszą być kompatybilne do endoskopu typu Olympus. Sterylne lub biologicznie czyste, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata. 2. Rury inubacyjne endoskopowe przełykowe. 4 szt. Średnica 10,0- 11,7 mm, długość 25 cm. Kompatybilne do endoskopu typu Olympus. Wykonane z przezroczystego plastiku niezawierającego lateksu. Wzmocnione metalową sprężyną. Posiadające znacznik głębokości oznaczony cyfrowo, co 5 cm. Zawór wyposażony w zastawkę. Końcówka rurki miękki, elastyczny. Koniec rurki w kształcie stożka dobrze przylegający do endoskopu. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata. 3. Rury intubacyjne endoskopowe żołądkowe. 2 szt. Średnica 10,0- 11,7 mm, długość 50 cm. Kompatybilne do endoskopu typu Olympus. Wykonane z przezroczystego plastiku niezawierającego lateksu. Wzmocnione metalową sprężyną. Posiadające znacznik głębokości oznaczony cyfrowo, co 5 cm. Zawór wyposażony w zastawkę. Końcówka rurki miękki, elastyczny. Koniec rurki w kształcie stożka dobrze przylegający do endoskopu. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata. 4. Siatki jednorazowe do usuwania polipów. 10 szt. Wielkość siatki 3x6 cm. Średnica osłonki 2,5 mm, długość osłonki 230 cm. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim Okres ważności minimum 2 lata. . 5. Igły do ostrzykiwania. 2 szt. Igły specjalistyczne do trudnych zabiegów endoskopowych typu CARR-LOCKE, w metalowej osłonie, pokryte teflonem o długości 5 mm i średnicy 25G. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata. 6. Odkurzacze endoskopowe typu Bio Vac do endoskopów Olympus. 20 szt. Odkurzacze do odsysania zbędnej treści w trakcie zabiegu. Dren ssący o długości ok. 180 cm zaopatrzony w zawór ssący. Dren do płukania ok. 30 cm z zaciskiem i zastawką jednokierunkową. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata. 7. Pułapki na polipy. 3 szt. Z dwoma szufladkami na polipy z ergonomicznymi uchwytami i dwoma powiększającymi oknami. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata. 8. Pętle do polipektomii z igłą. 10 szt. Pętle o rozmiarze 2,5x4 cm. Długość 230 cm. Rozmiar igły 0,5x5 mm. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2 lata..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki tracheostamijne standard. Rurki tracheostamijne przedłużone. Tasiemka do mocowania rurek tracheotomijnych.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - 1. Rurki tracheostamijne standard. Rozmiar 5/60 mm 50 szt. Rozmiar 7/70 mm 50 szt. Rurki wykonane z polietylenu z kołnierzem bez mankietu , prowadnicy i otworu w środkowej części rurki zewnętrznej. W komplecie taśma do mocowania rurki. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Okres ważności minimum 2 lata. 2. Rurki tracheostamijne przedłużone. Rozmiar 5/80 mm 50 szt. Rozmiar 6/85 mm 50 szt. Rozmiar 7/90 mm 50 szt. Rurki wykonane z polietylenu z kołnierzem bez mankiet, prowadnicy i otworu w środkowej części rurki zewnętrznej. W komplecie taśma do mocowania rurki. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Okres ważności minimum 2 lata. 3. Tasiemka do mocowania rurek tracheotomijnych. 300 szt. Tasiemki bawełniane o długości 50 -60 cm i ok. 1 cm szerokości. Bez żadnego zapięcia. Sterylne, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Okres ważności minimum 2 lata..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzie typu ATLAS Short do uszczelniania i rozdzielania Liga Sure Elektroda typu Liga Sure Xtd do generatora Force Triad. Narzędzie typu LigaSure Precise do generatora Force Triad. Urządzenie typu TriVerse Force do generatora Force Triad.- Elektroda bierna typu Poly Hesive do generatora Force Triad Elektroda igłowa do generatora Force Triad. Elektroda nożowa do generatora Force Triad. Narzędzia typu Impact do generatora Force Triad..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V 1. Narzędzie typu ATLAS Short do uszczelniania i rozdzielania Liga Sure. 72 szt. Narzędzie o średnicy 10 mm i długości 20 cm z przewodem. Jednorazowe, sterylne, pakowane pojedynczo. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata. 2. Elektroda typu Liga Sure Xtd do generatora Force Triad. 300 szt. Elektroda wpinana z przewodem. Jednorazowa, sterylna, pakowana pojedynczo. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata. 3. Elektroda typu Liga Sure Max do generatora Force Triad.- 150 szt. Elektroda z przewodem wpinana. Jednorazowa, sterylna, pakowana pojedynczo. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata. 4. Narzędzie typu LigaSure Precise do generatora Force Triad. 72 szt. Narzędzie z przewodem długości 17 cm. Jednorazowe, sterylne, pakowane pojedynczo. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata. 5. Urządzenie typu TriVerse Force do generatora Force Triad.- 90 szt. Urządzenie z regulatorem suwakowym do zmiany mocy. Ostrze elektrody ze złączem sześciokątnym. Długość przewodu 4,6 m. Jednorazowe, sterylne, pakowane pojedynczo. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata. 6. Elektroda bierna typu Poly Hesive do generatora Force Triad. 1500 szt. Jednorazowa z drenem o długości 2,7 m, sterylna, pakowana pojedynczo. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata. 7. Elektroda igłowa do generatora Force Triad. 30 szt. Wykonana ze stali nierdzewnej. Długość całkowita elektrody 6,6 cm, długość robocza 2,54 cm. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim Okres ważności minimum 2lata. . 8. Elektroda nożowa do generatora Force Triad. 30 szt. Elektroda ze złączem sześciokątnym. Długość całkowita elektrody 7 cm, długość robocza 2,8 cm. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata. 9. Narzędzia typu Impact do generatora Force Triad. 36 szt. Jednorazowy, sterylny, pakowany pojedynczo. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Instrukcja stosowania w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.





« Powrót do szczegółów zamówienia