Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opakowań i akcesori do sterylizacji.

Numer zamówienia:

/36/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania








Poznań, dnia 28.04.2009.
EZ/2564/ 2009


Wg rozdzielnika do wszystkich zainteresowanych przetargiem nieograniczonym nr 36/2009

Dotyczy: Zakup i dostawa opakowań i akcesori do sterylizacji


Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.

PYTANIE
Pakiet I
Czy Zamawiający dopuści rękawy o długości 100m z przeliczeniem ceny lub ilości?
ODPOWIEDŹ
Tak,

PYTANIE
Pakiet nr 1
Czy Zamawiający dopuści rękawy o gramaturze 60g m2 i folii o grubości 50 µ?
ODPOWIEDŹ
Nie, wszyscy znani producenci ofertują rękawy typu Tyrek o gramaturze wymaganej w specyfikacji, dlatego Zamawiający oczekuje w ofercie takich parametrów.

PYTANIE
Pakiet nr 1
Czy Zamawiający zgodzi się wydzielić pozycje nr 2 i 3 z pakietu oraz utworzenie z nich odrębnego pakietu? Pozwoli to zaoferować Państwu bardzo korzystne ceny.
ODPOWIEDŹ
Tak. Zamawiający wydziela z pakietu nr 1 pozycje nr 2 i 3 i tworzy z nich pakiet nr VI. W załączeniu przesyła się prawidłową treść formularza ofertowego.

PYTANIE
Pakiet nr 1
Czy w pakiecie nr 1 Zamawiający wymaga, aby znak CE umieszczony był wyłącznie na opakowaniu zbiorczym (kartonie) lub na opakowaniu pojedynczego rękawa zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych?
ODPOWIEDŹ
Tak.

Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna
Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod................................................................
telefon.............................................
fax.....................................................................
NIP................................................
REGON.........................................
mailto:................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania .......................................
tel. ......................................................
2. Przedmiot oferty:

Zakup i dostawa opakowań i akcesori do sterylizacji

3. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

Pakiet nr 1
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 2
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 3
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 4
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 5
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 6
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
5. Warunki płatności.
Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
6. Utrzymanie stałości cen.
Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres 24 miesięcy.
7. Termin dostawy...................................dni roboczych od złożenia zamówienia.
8. Termin gwarancji/ważności oferowanych wyrobów, objętych niniejszym postępowaniem wynosi ............................m-cy
Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.


......................................................
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy



« Powrót do szczegółów zamówienia