Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa aparatu do elektrochirurgii

Numer zamówienia:

/27/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp.na pyt.

Poznań, dnia 2009-04-15

EZ/......2308/1.........../2009



Wg rozdzielnika:
do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne.


Dotyczy: Przetarg nieograniczony nr 27/2009 APARAT ELEKTROCHIRURGICZNY.


Odpowiedzi na pytania.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.

TREŚĆ PYTAŃ:
1. Zgodnie ze wzorem umowy płatność realizowana będzie w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury, natomiast zgodnie z formularzem oferty płatność wymagana jest w dwóch ratach po 50% wartości umowy. Z uwagi na rozbieżność tych warunków prosimy o jednoznaczne określenie czy Zamawiający wymaga płatności w ratach w wysokości po 50% wartości zamówienia płatnych odpowiednio w terminach do 30.07.2009r. oraz do 30.10.2009r.?
2. Czy Zamawiający wymaga jednorazowej dostawy towaru, czy dostawy w transzach, jeżeli w transzach prosimy o określenie zakresu asortymentowo – ilościowego oraz terminów dostaw?
3. Czy Zamawiający wymaga dostawy całego towaru w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy?
4. Czy Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji czy rękojmi na oferowany sprzęt medyczny?
5. Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby gwarancją nie były objęte:
- mechaniczne uszkodzenia wyrobu i wynikające z nich wady,
- wadliwe działanie lub uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem wyrobu, niedbałością Użytkownika lub stosowaniem niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, a także użytkowaniem wyrobu niezgodnie z instrukcją obsługi lub przepisami bezpieczeństwa,
- uszkodzenia wynikające z normalnego zużycia eksploatacyjnego,
- wadliwe działanie i uszkodzenia wynikłe wskutek klęsk żywiołowych, pożaru, przepięć w sieci energetycznej lub podłączenia wyrobu do instalacji technicznych lub urządzeń nie spełniających stosownych norm?

Załącznik nr 6 do SIWZ
6. Czy w kolumnie „Spełnienie warunku / wartość oferowana” należy skreślić słowo TAK lub NIE?
7. Czy w punktach nr 16-22 oraz nr 31-37 w kolumnie „Spełnienie warunku / wartość oferowana” należy podać wartość i opisać parametr?
8. Czy celem potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączone były wszelkie dokumenty zawierające dokładny opis parametrów funkcjonalno – technicznych?
9. Czy Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy osprzętu do zestawu były wielorazowego użytku i przeznaczone były do wielokrotnej sterylizacji parą w temperaturze do 134°C?


Odpowiedzi :
1. Tak, zamawiający wymaga płatności w dwóch 50% ratach do dnia 30.07.2009 r. i do dnia 30.10.2009 r. zapis ten będzie wprowadzony do umowy j/n:

§4
4. Płatności faktur realizowane będą w dwóch 50% ratach I/pierwsza rata do dnia 30.07.2009 r. II/rata do dnia 30.10.2009 r. przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.

2. Zamawiający wymaga dostawy jednorazowej.
3. Tak , dostawa w ciągu 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
4. Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi w wymiarze minimum 24 miesięcy.
5. Tak.
6. Tak, należy określić „TAK’ lub „NIE” , jeśli „TAK” to należy określić wartość oferowaną.
7. Tak.
8. Tak.
9. Tak.



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna




« Powrót do szczegółów zamówienia