Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych

Numer zamówienia:

/55/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Poznań: Dostawa i montaŜ urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń
WCO.
Numer ogłoszenia: 85397 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie,
tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaŜ urządzeń klimatyzacyjnych do
pomieszczeń WCO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA. W zakres postępowania wchodzi: 1. Dostawa urządzeń. 2. MontaŜ i uruchomienie kompletnej
instalacji. 3. Zestawienie pomieszczeń. Dostawa urządzeń do pomieszczeń w budynku Kantoru Cegielskiego:
3.1. pokój 025 - Dział Administracji - Kierownik 3.2. pokój 026 - Dział Administracji 3.3. pokój 027 - Dział
Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - Kierownik 3.4. pokój 028 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
3.5. pokój 014 - Inspektor Ochrony Radiologicznej 3.6. pokój 015 - Dział Inwestycji i Remontów - Kierownik 3.7.
pokój 016 - Dział Inwestycji i Remontów. 4. Wymagane minimalne moce chłodnicze jednostek wewnętrznych.
Pomieszczenie Moc [kW] 025 3,5 026 5,0 027 3,5 028 5,0 014 2,5 015 3,5 016 5,0 5. Układy Multi-Split wg
następującego zestawu: 5.1. Multi - Split 2-1 , pomieszczenia 025, 026 - jednostka zewnętrzna + dwie jednostki
wewnętrzne. 5.2. Multi - Split 2-1, pomieszczenia 027, 028 - jednostka zewnętrzna + dwie jednostki
wewnętrzne. 5.3. Multi - Split 3-1, pomieszczenia 014, 015, 016 - jednostka zewnętrzna + trzy jednostki
wewnętrzne. Do poszczególnych zestawów Oferent zobowiązany jest dobrać jednostki zewnętrzne,
uwzględniające moce jednostek wewnętrznych w danym zestawie. UWAGA: w pomieszczeniach 014, 015, 016
Strona 1 z 6
http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=85397&rok=2009-06-02 09-06-02
wymagane są wewnętrzne jednostki podstropowe podwieszane, w pomieszczeniach 025, 026, 027, 028 -
wewnętrzne jednostki ścienne. 6. Oferent przed złoŜeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji
lokalnej, której celem jest zapoznanie się z układem pomieszczeń, ich lokalizacją, sugerowanym przez
Zamawiającego miejscem ustawienia jednostek zewnętrznych. 7. Zastosowane urządzenia musza posiadać
atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu w Polsce, Oferent zobowiązany jest załączyć te atesty i
świadectwa oraz szczegółową informację na temat proponowanych urządzeń do oferty. 8. Zastosowane
urządzenia musza posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 9. Zastosowane urządzenia muszą posiadać
autoryzowany serwis na terenie województwa wielkopolskiego. 10. Doprowadzenie zasilania elektrycznego
leŜy po stronie Zamawiającego. 11. Wymagany termin gwarancji - minimum 36 miesięcy. 12. W okresie
obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatnie serwis zainstalowanych urządzeń, obejmujący
wymagane okresowe przeglądy, czyszczenie, konserwację oraz usuwanie usterek i awarii..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków: IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeŜeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień; posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z
Strona 2 z 6
http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=85397&rok=2009-06-02 09-06-02
formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej
specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iŜ ww. warunki Wykonawca
spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V
niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie: KaŜdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iŜ nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, Ŝe jest uprawniony do
występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. W odniesieniu do warunku niezbędnej
wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o
których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu - muszą wykazać, Ŝe wspólnie spełniają wymagane
warunki. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
Wypełniając formularz ofertowy, jak równieŜ inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.
nazwa i adres WykonawcynaleŜy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących
wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana
zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich
współpracę. V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w
zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów,
jakich moŜe Ŝądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr
87, poz. 605) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by: Wykonawcy
ubiegający się o zamówienie publiczne złoŜyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w
art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niŜej
wymienione dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert). JeŜeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1- 4 punktu A niniejszej specyfikacji przedkłada
odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
Strona 3 z 6
http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=85397&rok=2009-06-02 09-06-02
dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich moŜe Ŝądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2
ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia. Stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -
Zamawiający wymaga złoŜenia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeŜeli ich
kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu VI niniejszej specyfikacji.
2) Oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44
ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 3) Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
(wystawiony nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4) Wypełniony formularz
ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto),
- będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upowaŜnione do podejmowania
czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 5) Formularz cenowy - wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6) Oświadczenie o przekazaniu części
zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Stosownie
do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część
zamówienia nie moŜe być powierzona podwykonawcom. W związku z wdroŜonym w Wielkopolskim Centrum
Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną
Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie naleŜącym do WCO do
stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania
protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający
wykluczy z postępowania Wykonawcę, który: Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art.
24 ust.1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złoŜy wymaganych oświadczeń i
dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami
określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana. O
wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie
faktyczne i prawne..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeŜeli
ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu VI niniejszej
Strona 4 z 6
http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=85397&rok=2009-06-02 09-06-02
specyfikacji. 2) Oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w
związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w
PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upowaŜnione do
podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 5) Formularz
cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6) Oświadczenie o przekazaniu
części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która
część zamówienia nie moŜe być powierzona podwykonawcom. W związku z wdroŜonym w Wielkopolskim
Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i
Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie naleŜącym do
WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do
podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia moŜna uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego
pokój 028 I piętro kantor.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009
godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego pokój 301 IIIpiętro kancelaria.
Strona 5 z 6
http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=85397&rok=2009-06-02 09-06-02
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie dotyczy.
Strona 6 z 6
http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=85397&rok=2009-06-02 09-06-02

« Powrót do szczegółów zamówienia