Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup, dostawa i montaż aparatu rtg z torem wizyjnym i systemu radiografii cyfrowej.

Numer zamówienia:

/46/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 17.06.2009.
EZ/3071/2/ 2009


Wg rozdzielnika do wszystkich zainteresowanych przetargiem nieograniczonym nr 46/2009

Dotyczy: Zakup, dostawa i montaż aparatu rtg z torem wizyjnym i systemu radiografii cyfrowej


Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.

PYTANIE
Czy Zamawiający dopuści do przetargu system rentgenowski składający się z aparatu zdalnie sterowanego do radiografii i fluoroskopii typu telekomando bez przesuwu wzdłużnego stołu do zdjęć i prześwietleń?
Proponujemy rozwiązanie alternatywne, przesuw wzdłużny realizowany jest przez kolumnę, która porusza się względem blatu stołu ( 160 cm). Rozwiązanie takie korzystniejsze dla zamawiającego.
- zwiększa wytrzymałość stołu na obciążenia ( prawie do 300kg)
- zwiększa komfort dla pacjenta nie powodując przemieszczenia go.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający udzielił już odpowiedzi w tym zakresie w korespondencji z dnia 21.05.2009r. proszę zapoznać się z odpowiedziami na pytania i modyfikacją specyfikacji na stronie WWW.wco.pl.

PYTANIE
A8., B.2. Czy Zamawiający nie dokonał omyłkowo wpisu określając wartość szybkości pochylenia stołu jako maksymalną, oraz maksymalną szybkość przesuwu kolumny względem stołu?
Wszystkim użytkownikom zależy na jak najszybszej możliwości pozycjonowania stołu więc określanie maksymalnej prędkości jako warunek granicznej nastąpiło prawdopodobnie omyłkowo.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający udzielił już odpowiedzi w tym zakresie w korespondencji z dnia 21.05.2009r.i 17.06.2009- modyfikacja. Proszę zapoznać się z odpowiedziami na pytania i modyfikacją specyfikacji na stronie WWW.wco.pl.

PYTANIE
Dotyczy załącznika nr 8 do SIWZ.
Czy nie zaszła pomyłka w treści Protokołu z wizji lokalnej ( Załacznik nr 8 do SIWZ)- jest w nim mowa o uruchomieniu systemu badań diagnostycznych PET/CT, co nie jest zgodne z rzeczywistym przedmiotem zamówienia w ww. postępowaniu?
ODPOWIEDŹ
Zamawiający modyfikuje treść załącznika nr 8 do specyfikacji przekazując jego prawidłową formę w załączniku do niniejszego pisma.





Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna









































Załącznik nr 8 do specyfikacji

Protokół z wizji lokalnej i zapoznania się z dokumentacją techniczną pomieszczeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami postępowania o udzielenie zamówienia na ..........................................................................................................................................

Dnia ...............................................................

Przedstawiciele Firmy ..............................................................
(nazwa, adres, pieczęć firmowa)

1.............................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko)

2..............................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko)

3...............................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko)

W obecności przedstawicieli Zamawiającego

1.........................................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko)

2...........................................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko)

.........................................................................................

Wymienieni wyżej przedstawiciele zapoznali się z dokumentacją techniczną pomieszczeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
Dokonali w siedzibie Zmawiającego wizji lokalnej pomieszczeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu

W trakcie wizji dokonano następujących czynności:

1. .........................................................................................

2. .........................................................................................

3. .........................................................................................

.........................................................................................

Podpisy przedstawicieli Firmy Podpisy przedstawicieli Zamawiającego

1. ................................. 1. ..........................................
2. ................................. 2. .........................................
3. ................................ 3. .........................................



« Powrót do szczegółów zamówienia