Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługa - naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego.

Numer zamówienia:

/95/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Poznań: usługa - naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 141625 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa - naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa - naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .3. Ogólne założenia wyjściowe. a. Przedmiotem zamówienia jest usługa napraw i konserwacji sprzętu komputerowego dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15. b. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na pakiety. c. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. d. Przed wykonaniem każdej naprawy wykonawca dokona uzgodnienia z Zamawiającym co do całkowitego kosztu naprawy e. Ceny części zamiennych użytych przy realizacji napraw nie mogą być wyższe niż ceny sugerowane przez producenta części. W przypadku powzięcia informacji, że cena części oferowanych przez Wykonawcę znacznie odbiega od średniej ceny rynkowej (np. w sklepach internetowych) , Zamawiający zrezygnuje z zakupu części zamiennych u wykonawcy lub wskaże listę miejsc zakupu. f. Cena naprawy komputera powinna zawierać w sobie koszty realizacji całości przedmiotu zamówienia (diagnozy, naprawy, montażu i dostawy). Kwota ryczałtowa dotyczy naprawy jednego komputera, w skład którego wchodzi jednostka centralna. Naprawa kilku elementów wchodzących w skład jednej jednostki komputerowej będzie traktowana jako jedna naprawa ryczałtowa. W skład zapłaty za naprawę będzie wchodzić: kwota ryczałtowa i wartość wymienionych w trakcie naprawy elementów. g. W przypadku serwerów, cena powinna zawierać koszty realizacji całości przedmiotu zamówienia (diagnozy, naprawy, montażu i dostawy). Kwota ryczałtowa dotyczy naprawy jednego serwera, w skład którego wchodzi jednostka centralna. Naprawa kilku elementów wchodzących w skład jednej jednostki centralnej będzie traktowana jako jedna naprawa ryczałtowa. W skład zapłaty za naprawę będzie wchodzić: kwota ryczałtowa i wartość wymienionych w trakcie naprawy elementów. h. W przypadku drukarek, cena powinna zawierać koszty realizacji całości przedmiotu zamówienia (diagnozy, naprawy, montażu i dostawy). Kwota ryczałtowa dotyczy naprawy jednej drukarki. Naprawa kilku elementów wchodzących w skład jednej drukarki będzie traktowana jako jedna naprawa ryczałtowa. W skład zapłaty za naprawę będzie wchodzić: kwota ryczałtowa i wartość wymienionych w trakcie naprawy elementów. i. W przypadku monitorów, cena powinna zawierać koszty realizacji całości przedmiotu zamówienia (diagnozy, naprawy, montażu i dostawy). Kwota ryczałtowa dotyczy naprawy jednego monitora. Naprawa kilku elementów wchodzących w skład jednego monitora będzie traktowana jako jedna naprawa ryczałtowa. W skład zapłaty za naprawę będzie wchodzić: kwota ryczałtowa i wartość wymienionych w trakcie naprawy elementów. j. W przypadku notebooków, cena powinna zawierać koszty realizacji całości przedmiotu zamówienia (diagnozy, naprawy, montażu i dostawy). Kwota ryczałtowa dotyczy naprawy jednego notebooka. Naprawa kilku elementów wchodzących w skład jednego notebooka będzie traktowana jako jedna naprawa ryczałtowa. W skład zapłaty za naprawę będzie wchodzić: kwota ryczałtowa i wartość wymienionych w trakcie naprawy elementów. k. W przypadku urządzeń peryferyjnych typu: skaner, czytnik kodów kreskowych, zewnętrzny napęd dyskietek itp. cena powinna zawierać koszty realizacji całości przedmiotu zamówienia (diagnozy, naprawy, montażu i dostawy). Kwota ryczałtowa dotyczy naprawy jednego urządzenia peryferyjnego. Naprawa kilku elementów wchodzących w skład jednego urządzenia peryferyjnego będzie traktowana jako jedna naprawa ryczałtowa. W skład zapłaty za naprawę będzie wchodzić: kwota ryczałtowa i wartość wymienionych w trakcie naprawy elementów. l. W wyjątkowych przypadkach napraw i remontów złożonych Zamawiający ma prawo wezwania serwisu wykonawcy w trybie pilnym (24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu) i dokonywania rozliczeń na podstawie stawki za roboczogodzinę, po wcześniejszym ustaleniu czasu trwania naprawy. 4. Cena oferty winna obejmować wykonanie: a. Naprawa komputera (stawka ryczałtowa) b. Naprawa serwera (stawka ryczałtowa) c. Naprawa drukarki (stawka ryczałtowa) d. Naprawa monitora (stawka ryczałtowa) e. Naprawa notebooka (stawka ryczałtowa) f. Naprawa urządzenia peryferyjnego (stawka ryczałtowa) g. Naprawa urządzenia aktywnego sieci komputerowej (stawka ryczałtowa) h. Jedna roboczogodzina 5. Czas reakcji na zgłoszoną naprawę max. 6 godziny. Konieczna jest możliwość zgłaszania awarii w formie elektronicznej (e-mail) lub faxem. 6. Wymagany termin wykonania naprawy max. 3 dni w przypadku komputerów oraz drukarek, natomiast w przypadku serwerów Oferent każdorazowo będzie zobowiązany do usunięcia awarii w terminie 8 godzin od zgłoszenia. 7. Oferent zastrzega sobie prawo zgłaszania awarii 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w przypadku serwerów oraz urządzeń aktywnych sieci komputerowej oraz 9 godzin na dobę 5 dni w tygodniu w pozostałych przypadkach. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas wykonywanych napraw. Dostarczenia sprzętu zastępczego Zamawiający wymaga w przypadku nie możliwości naprawy w siedzibie Centrum powyżej 8 godzin. 9. Określenie czasu udzielonej gwarancji /w miesiącach /na poszczególne części wymienione w naprawianym urządzeniu w kosztorysie naprawy. 10. Transport materiałów eksploatacyjnych i urządzeń do i z naprawy na koszt Usługodawcy, 11. Wymagany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego - warunek bezwzględny. 12. Okres związania ofertą - 30 dni. 13. W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w przetargu i wymagania dotyczące oferty. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: a. Spełniają warunki określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 b. Prawo zamówień publicznych, c. Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d. Udzielą terminu płatności 30 dni. 2. Oferta winna być sporządzona w języku polskim (w przypadku dokumentów w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski lub tłumaczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez oferenta), w formie pisemnej tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Oferenta. Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami oraz wszystkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Wszystkie strony oferty winny być połączone zszyte zszywaczem lub w skoroszycie lub bindownicą. 3. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Oferta musi zawierać: a. Wypełniony formularz ofertowy, wg. wzoru stanowiącego załącznik2 do specyfikacji, w którym Oferent określi wartość przedmiotu zamówienia netto i brutto podaną w PLN. b. Kopię aktualnego, odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem c. Oświadczenie Oferenta potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik do specyfikacji) d. Oświadczenie Oferenta, że po każdej naprawie, w której wymienione będą części zostanie dostarczona do Zamawiającego gwarancja wystawiona przez Oferenta lub producenta. e. Dokument potwierdzający, iż: O zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu stałych (ciągłych) i kompleksowych usług serwisu technicznego sprzętu komputerowego u jednego Zamawiającego o wartości min. 50.000,00 PLN (brutto) i posiadają potwierdzenie, że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. f. Oświadczenie, że oferent posiada odpowiednie zaplecze kadrowo techniczne tj.: min. 4 osoby do bezpośredniego wykonania zamówienia, z min. 2 letnim oświadczeniem zawodowym i posiadającymi niezbędne kwalifikacje wymagane do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wykazem tych osób. g. Oświadczenie Oferenta potwierdzające utrzymanie stałości cen przez okres trwania umowy. h. Oświadczenie o udzieleniu co najmniej rocznej gwarancji na naprawione lub wymienione części i wykonane prace. i. Oświadczenie, iż przed wykonaniem każdej naprawy dokonają uzgodnienia z Zamawiającym co do całkowitego kosztu naprawy. j. Oświadczenie, iż Oferent zobowiązuje się dostarczać części komputerowe po cenach sprzedaży części zamiennych nie wyższych niż sugerowana cena producenta dla klienta końcowego k. Posiadają certyfikat ISO 9001:2000 obejmujący swoim zakresem serwis sprzętu komputerowego (załączyć), 5. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę winny być zszyte oraz posiadać kolejno ponumerowane strony, strony te winny być parafowane przez osobę/ y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta i składania w jego imieniu oświadczeń woli. Oferent jest zobowiązany załączyć wykaz (spis) dokumentów zawartych w ofercie wraz z wskazaniem numeru strony na której się znajduje. 6. Załączone do oferty dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodne z oryginałem przez składającego ofertę tj. osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta na podstawie dokumentu rejestracyjnego, bądź udzielonego przez tą osobę pełnomocnictwa. 7. Składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni od terminu składania ofert 8. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Garbary 15 Poznań pokój 028 Kantor Ip..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: w Kancelarii IIIp. stary budynek w siedzibie zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


« Powrót do szczegółów zamówienia