Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa ziaren zawierających źrodła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii wraz z wyposażeniem dodatkowym.

Numer zamówienia:

/105/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
1 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
UNIA EUROPEJSKA
Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, L-2985 Luksemburg Faks (352) 29 29-42670
E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://simap.europa.eu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Oficjalna nazwa: Wielkopolskie Centrum Onkologii
Adres pocztowy: ul. Garbary 15
Miejscowość: Poznań Kod pocztowy: 61-866
Kraj: Polska
Punkt
kontaktowy:
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Tel.: 48618850911
Osoba do
kontaktów: Maria Wielgus
E-mail: maria.wielgus@wco.pl Faks: 48618850698
Adres(y) internetowy(e) (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): www.wco.pl
Adres profilu nabywcy (URL): ________________________________________
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
inny: proszę wypełnić załącznik A.I
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz
Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
inny: proszę wypełnić załącznik A.II
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
inny: proszę wypełnić załącznik A.III
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
2 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub
federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/Urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/Urząd regionalny lub lokalny
Podmiot prawa publicznego
Instytucja/agencja europejska lub organizacja
międzynarodowa
Inne
(proszę określić):
________________________________
Ogólne usługi publiczne
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
Ochrona socjalna
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inne
(proszę określić):
________________________________
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających
tak nie
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
3 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii wraz z wyposażeniem
dodatkowym
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)
a) Roboty budowlane b) Dostawy c) Usługi
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocą
dowolnych środków,
obiektu budowlanego,
odpowiadającego wymogom
określonym przez instytucję
zamawiającą
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych
form
Kategoria usług: nr__
(dla usług kategorii 1-27 zob.
załącznik II do dyrektywy
2004/18/WE)
Główne miejsce lub lokalizacja
robót budowlanych
Główne miejsce realizacji dostawy Główne miejsce świadczenia usług
Wielkopolskie Centrum Onkologii,
ul. Garbary 15, Poznań, Zakład
Brachyterapii
Kod NUTS _____
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego Zawarcia umowy ramowej
Utworzenia dynamicznego
systemu zakupów (DSZ)
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami
Liczba __, LUB, jeżeli dotyczy, maksymalna liczba
uczestników planowanej umowy ramowej __
Umowa ramowa z jednym wykonawcą
Czas trwania umowy ramowej:
Okres w latach: __ lub miesiącach: ___
Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat:
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli
dotyczy; podać wyłącznie dane liczbowe):
Szacunkowa wartość bez VAT: _______________ Waluta: ___
LUB Zakres: między _______________ a _______________ Waluta: ___
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone(jeżeli możliwe do określenia): :
___________________________
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
4 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionego asortymentu do przeprowadzenia zabiegów
brachyterapii:
1. Materiał zużywalny:
- ziarna zawierające źródła promieniotwórcze I-125 -6000szt.,
- igły do aplikacji -2500szt.,
- igły stabilizujące -200szt.,
- osłona głowicy USG -100szt.,
- brachy drape(osłona) -100szt.
2. Płytki mocujące (template) wielorazowego użytku -3 szt.
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
5 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 09344000 ______________________________
Dodatkowe
przedmioty
33190000 ______________________________
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
tak nie
II.1.8) Podział na części (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w
liczbie odpowiadającej liczbie części)
tak nie
Jeżeli tak,oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole):
tylko jednej części jednej lub więcej części wszystkich części
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
tak nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres (w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionego asortymentu do przeprowadzenia zabiegów
brachyterapii:
1. Materiał zużywalny:
- ziarna zawierające źródła promieniotwórcze I-125 -6000szt.,
- igły do aplikacji -2500szt.,
- igły stabilizujące -200szt.,
- osłona głowicy USG -100szt.,
- brachy drape(osłona) -100szt.
2. Płytki mocujące (template) wielorazowego użytku -3 szt.
Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe):
_______________
Waluta: ___
LUB Zakres: między _______________ a _______________ Waluta: ___
II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy)
tak nie
Jeżeli tak, proszę podać opis takich opcji:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Jeżeli jest znany, wstępny harmonogram odwołania się do tych opcji:
w miesiącach: __ lub dniach: ____ (od udzielenia zamówienia)
Liczba możliwych wznowień zamówienia (jeżeli
dotyczy): ___
lub Zakres: między ____ a ____
Jeżeli jest znany, w przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe
kolejnych zamówień:
w miesiącach: __ lub dniach: ____ (od udzielenia zamówienia)
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
6 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
Okres w miesiącach: 24 lub dniach: ____ (od udzielenia zamówienia)
LUB Rozpoczęcie __________ (dd/mm/rrrr)
Zakończenie __________ (dd/mm/rrrr)
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
7 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)
Wymagana kwota wadium - 7000.00zł.
III.1.2) Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich
przepisów je regulujących
Termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
(jeżeli dotyczy)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia (jeżeli dotyczy)
tak nie
Jeżeli tak, opis szczególnych warunków
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- dostawę ziaren zawierających źródła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii oraz wyposażenia
dodatkowa będące przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego transportem, wykonywanym przez
wykwalifikowane, posiadające niezbędne certyfikaty firmy transportowe, przy czym transport przesyłek musi
być dokładnie śledzony/monitorowany bezpośrednio przez Wytwórcę. Zwrot niewykorzystanych źródeł do
brachyterapii (ziaren I-125) do producenta musi być zorganizowany i udokumentowany przez Wykonawcę.
- odbiór niewykorzystanych przez Zamawiającego źródeł promieniotwórczych; o zwrocie niewykorzystanych
źródeł promieniotwórczych Wykonawca zostanie poinformowany w terminie 14 dni od dnia ich dostarczenia.
Wykonawca nie będzie zobowiązany do zwrotu części ceny za niewykorzystane i zwrócone przez
Zamawiającego źródła promieniotwórcze.
- odbiór niewykorzystanych źródeł promieniotwórczych Wykonawca dokona na swój koszt z miejsca
wskazanego przez Zamawiającego w terminie 21 dni od chwili poinformowania Wykonawcy przez
Zamawiającego o chęci dokonania zwrotu,
- Wykonawca zobowiązany jest do dokonania utylizacji źródeł promieniotwórczych, które są przedmiotem
niniejszego postępowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca przeprowadzi szkolenie kliniczne i techniczne personelu
medycznego przez specjalistów, dla co najmniej 3 pacjentów; szkolenie odbędzie się
w siedzibie zamawiającego, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem.
Umowa na okres 24 miesięcy,
Dostawy sukcesywne zgodnie z zapotrzebowaniem bieżącym i składanymi zamówieniami częściowymi -
telefonicznie lub faxem/ dostawy sukcesywne 2 x w miesiącu dla min. 2 chorych każdorazowo
Termin dostawy max 14 dni robocze od złożenia zamówienia,
Dostawy w godzinach 7:30 do 14:30 do Zakładu Brachyterapii Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary
15, Poznań
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub
handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca ubiegający się o
zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub
licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
2) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, określone w art. 24 ust.1 ustawy Pzp
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
8 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert).
5) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy
Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert).
6) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy
Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert).
7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast
dokumentów, o których mowa:
1). w pkt 3, 4, 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organ,
c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2). w pkt 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania
oceny spełniania wymogów:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów
(jeżeli dotyczy):
Aktualną na dzień składania ofert polisę, a
w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia o
wartości nie mniejszej niż 800 000,00 PLN.
III.2.3) Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania
oceny spełniania wymogów:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów
(jeżeli dotyczy):
___________________________________
___________________________________
___________________________________
___________________________________
___________________________________
-Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich
trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności
jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, ze te
dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej
1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem
i wartością niniejszemu zamówieniu (przy czym
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
9 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
za takie zamawiający uzna dostawy obejmujące
przedmiot zamówienia, każda dostawa o wartości
brutto nie mniejszej niż 600 000 PLN ) W przypadku
składania oferty przez wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek
mogą spełnić łącznie.
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
10 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy)
tak nie
Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej
Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
tak nie
Jeżeli tak,odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników
odpowiedzialnych za wykonanie usługi
tak nie
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
11 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
Negocjacyjna Kandydaci zostali już zakwalifikowani
tak nie
Jeżeli tak, należy podać w pkt VI.3) nazwy i adresy
zakwalifikowanych już wykonawców Informacje
Dodatkowe
Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
Przewidywana liczba wykonawców ___
LUB Przewidywana minimalna liczba ___ a , jeżeli właściwe, maksymalna liczba ___
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu(procedura negocjacyjna, dialog
konkurencyjny)
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych
rozwiązań lub negocjowanych ofert
tak
nie
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
12 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć odpowiednie pole(a))
Najniższa cena
LUB
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
kryteria określone poniżej(kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub w
kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest możliwe z
oczywistych przyczyn)
kryteria określone w specyfikacji, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie
opisowym
Kryteria Waga
1. Cena 70
2. Ocena parametrów
technicznych
20
3. termin dostawy 10
4. _________________________ ____
5. _________________________ ____
Kryteria Waga
6. _________________________ ____
7. _________________________ ____
8. _________________________ ____
9. _________________________ ____
10. _________________________ ____
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
tak nie
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej (jeżeli dotyczy)
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy)
105/2009
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
tak nie
Jeżeli tak,
Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.: ____ /S ___ - ______ z dnia __________ (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjątkiem dynamicznego systemu
zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego)
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: 16/11/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 08:55
Dokumenty odpłatne
tak nie
Jeżeli tak, Cena (podać wyłącznie dane liczbowe): ____________ Waluta: ___
Warunki i sposób płatności:
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
13 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
14 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 16/11/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom (jeżeli
możliwe do określenia):
(w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)
Data: ____________ (dd/mm/rrrr)
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
inny: __________________________________________________
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą (procedura otwarta)
Do: __________ (dd/mm/rrrr)
LUB Okres w miesiącach: __ lub dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 16/11/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00
Miejsce (jeżeli dotyczy): Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Poznań, Kantor Cegielskiego ,
Rotunda, parter pokój 001
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy)
tak nie
Komisja przetargowa
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
15 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ (jeżeli dotyczy)
tak nie
Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: _________________________
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH
tak nie
Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów:
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy)
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676
Kraj: Polska
E-mail: uzp@uzp.pl Tel.: 48224587702
Faks: 48224587700
Adres
internetowy
(URL):
www.uzp.gov.pl
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Oficjalna nazwa: j.w.
Adres pocztowy: ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Miejscowość: _______________________________________Kod pocztowy: ______________
Kraj: _______________________________________________
E-mail: _______________________________________Tel.: ______________
Faks: ______________
Adres
internetowy
(URL):
________________________________________
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
16 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
VI.4.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.4.2 LUB, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Szczegółowe informacje na temat składania odwołań zawarte są w Rozdziale 3 Odwolania ustawy Prawo
zamówien publicznych.
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
17 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676
Kraj: Polska
E-mail: uzp@uzp.pl Tel.: 48224587702
Faks: 48224587700
Adres
internetowy
(URL):
www.uzp.gov.pl
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
05/10/2009 (dd/mm/rrrr)
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
18 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
ZAŁĄCZNIK A
DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
I) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Oficjalna nazwa: ______________________________________________________________________
Adres pocztowy: ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Miejscowość: ________________________________________K_o_d_ pocztowy: ______________
Kraj: _______________________________________________
Punkt kontaktowy: ________________________________________T_e_l.: ______________
Osoba do
kontaktów: ______________________________________________________________________
E-mail: ________________________________________F_a_k_s_: _______________
Adres internetowy (URL): __________________________________________________
II) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJE I DOKUMENTY
DODATKOWE (W TYM DOKUMENTY DOTYCZĄCE DIALOGU KONKURENCYJNEGO I DYNAMICZNEGO
SYSTEMU ZAKUPÓW)
Oficjalna nazwa: ______________________________________________________________________
Adres pocztowy: ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Miejscowość: ________________________________________K_o_d_ pocztowy: ______________
Kraj: _______________________________________________
Punkt kontaktowy: ________________________________________T_e_l.: ______________
Osoba do
kontaktów: ______________________________________________________________________
E-mail: ________________________________________F_a_k_s_: _______________
Adres internetowy (URL): __________________________________________________
III) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/WNIOSKI O
DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oficjalna nazwa: ______________________________________________________________________
Adres pocztowy: ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Miejscowość: ________________________________________K_o_d_ pocztowy: ______________
Kraj: _______________________________________________
Punkt kontaktowy: ________________________________________T_e_l.: ______________
Osoba do
kontaktów: ______________________________________________________________________
E-mail: ________________________________________F_a_k_s_: _______________
Adres internetowy (URL): __________________________________________________
Zakup i dostawa ziaren zawierających źródfła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii
wraz z wyposażeniem dodatkowym
19 / 19 SIMAP2_WCOPoznan 05.10.2009 11:53 AM MEST- ID:2009-115480 Formularz standardowy 2 — PL
ZAŁĄCZNIK B (1)
INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ nr ___ NAZWA ________________________________________
1) KRÓTKI OPIS
____________________________________________________________
____________________________________________________________
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Jeżeli jest znany, szacunkowy koszt bez VAT(podać wyłącznie dane liczbowe)
_______________
Waluta: ___
LUB Zakres: między _______________ a _______________ Waluta: ___
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy)
Okres w miesiącach: __ lub dniach: ____ (od udzielenia zamówienia)
LUB Rozpoczęcie __________ (dd/mm/rrrr)
Zakończenie __________ (dd/mm/rrrr)
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
____________________________________________________________
____________________________________________________________

« Powrót do szczegółów zamówienia