Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa urządzeń do Pracowni Mikrobiologii

Numer zamówienia:

/110/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Zakup i dostawa urządzeń do Pracowni Mikrobiologii.
Numer ogłoszenia: 343662 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń do Pracowni Mikrobiologii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Chłodziarka laboratoryjna z zamrażalnikiem - 1 szt. Pakiet nr 2 Szafa do przechowywania odczynników łatwopalnych i szkodliwych - 1 szt. Pakiet nr 3 Szafa termostatyczna dwukomorowa - 1 szt. Pakiet nr 4 Autoklaw klasy B - 1 szt. Pakiet nr 5 Palnik gazowy z włącznikiem nożnym - 4 szt. Pakiet nr 6 Palnik gazowy Bunsena - 1 szt. Pakiet nr 7 Łaźnia wodna - 1 szt. Pakiet nr 8 Zgrzewarka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamowienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 38.00.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymagana
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1. Którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by: A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 2) Oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1 punktu V A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia. B. W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wraz z ofertą złożyć odpowiednio - (jeśli dotyczy w odniesieniu do 1-3): 1) dla wyrobów medycznych o klasie ryzyka I z wyjątkiem wyrobów medycznych klasy I z funkcją pomiarową, klasy I sterylnych, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych: a) odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EWG dla wyrobów medycznych dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, LUB b) inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów, zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty. 2) dla pozostałych wyrobów medycznych (kl. I - z funkcją pomiarową, sterylne, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych, kl. IIa, kl. IIb, kl. III). a. odpowiedni certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EWG i 98/79/WE - (certyfikat CE - IVD) wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną, b. odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EWG dla wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia, c. świadectwo rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów. zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty 3) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów. W odniesieniu do dokumentów określonych w podpunkcie B 1-3 odpowiednie zastosowanie znajdują normy określone w § 3 ust.1 pkt. 2 i 4 przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). C. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 1) punktu V specyfikacji. 2) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3) Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 4. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5) Dokumenty zawierające opis parametrów funkcjonalno - technicznych przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów, potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 6 specyfikacji. 6) Wypełniony formularz specyfikacji technicznych stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji. 7) Oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty wykona test instalacyjny i dostarczy do wglądu odpowiednie dokumenty wzorcowania przyrządów kontrolno-pomiarowych - dotyczy pakietu nr 4 autoklaw klasy B.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówien Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Kancelaria, pok. 301, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarka laboratoryjna z zamrażalnikiem - 1 szt. (1 pozycja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa do przechowywania odczynników łatwopalnych i szkodliwych - 1 szt.( 1 pozycja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa termostatyczna dwukomorowa - 1 szt. (1 pozycja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw klasy B - 1 szt. (1 pozycja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palnik gazowy z włącznikiem nożnym - 4 szt. ( 1 pozycja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palnik gazowy Bunsena - 1 szt. ( 1 pozycja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia wodna - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarka - 1 szt. ( 1 pozycja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia