Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa odzieży dla personelu medycznego i pracowników działu obsługi porządkowo-transportowej.

Numer zamówienia:

/131/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert

Poznań, dnia 03.12.2009r

EZ/ 6829/5/2009


Wg rozdzielnika do Wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym nr 131/2009


Dotyczy przetargu nieograniczonego nr 131/2009 na zakup i dostawę odzieży dla personelu medycznego i pracowników działu obsługi porządkowo-transportowej.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 (przetarg nieograniczony) do realizacji zamówienia zostały wybrane oferty niżej wymienionych Wykonawców, spełniające wymagania SIWZ:

Pakiet nr 1
P.P.H.U. „Specjał” Sp. z o.o.
ul. Ciepłownicza 8, 35 – 322 Rzeszów
za cenę 87 484,00zł. netto i 106 706,08zł. brutto
Wybrana oferta uzyskała max ilość punktów 100 pkt. przy kryterium cena brutto – 100%

W pakiecie nr 1 oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość
uzyskanych
punktów

1
P.P.H.U. Aga-Nowa
Machnik Henryk
ul. Tęczowa 47,
44-351 Wodzisław Śląski 111 800,00zł. netto
136 396,00zł. brutto 72,53

2
„KONFEKCJA, PRODUKCJA i SPRZEDAZ”
Zakład Pracy Chronionej
ul. Warszawska 62
Stojadła, 05-300 Mińsk Mazowiecki 162 949,36zł.netto
198 801,30zł. brutto 64,26

3
ALGA – BIS Ewa Andrzejewska
Krzysztof Krysiak s.c.
ul. Siedlecka 3
93-138 Łódź 162 290,00zł. netto
197 993,80zł. brutto 53,89

4
„MedBial”
Spółdzielnia Inwalidów
Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 6
15-111 Białystok 135 720,00zł.netto
165 578,40zł. brutto Oferta odrzucona
z mocy art. 89 ust.1 pkt. 6


5
P.P.H.U. „Specjał” Sp. z o.o.
ul. Ciepłownicza 8
35 – 322 Rzeszów 87 484,00zł. netto
106 706,08zł. brutto 100

6

BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
Piskorzów 51
58-250 Pieszyce 172 715,00zł.netto
210 712,30zł. brutto 50,64


7
REWA” Wiesław Rewers
ul. Kolumba 5
70-035 Szczecin 157 725,00zł. netto
192 424,50zł. brutto 55,45


8

GRANT PROTEKT Sp. z o.o.
ul. Inowrocławska 12
88-170 Pakość 111 800,00zł. netto
136 396,00zł. brutto 78,23


9

HANDEL HURTOWY I DETALICZNY
„AGET” Antoni Chudy
ul. Pużaka 63b
38-400 Krosno 162 949,36zł.netto
198 800,59zł. brutto Oferta odrzucona z mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2

W pakiecie nr 1 niżej wymienione oferty podlegają odrzuceniu:

- Oferta nr 4 firmy „MedBial” Spółdzielnia Inwalidów podlega odrzuceniu z mocy art. 89 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp, ponieważ zawiera błąd w obliczeniu ceny; - tj. w formularzu cenowym dla poz. 1 wpisano 480 kpl., podczas gdy określona przez zamawiającego ilość to 450 kpl. (załącznik nr 6 do SIWZ). Błędu tego nie można poprawić z mocy art. 87 ust.2 oraz pkt. XII specyfikacji.

- Oferta nr 9 firmy HANDEL HURTOWY I DETALICZNY „AGET” Antoni Chudy podlega odrzuceniu z mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wezwany do uzupełnienia dokumentu – Świadectwa jakości tkanin , Wykonawca złożył go niezgodnie z wymogami zawartymi w art. 26 ust.3 ustawy Pzp oraz z pkt. X SIWZ tj. – dokument nie został podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji a ważność tego dokumentu nie została potwierdzona na dzień składania.

W tym stanie rzeczy zamawiający zmuszony był odrzucić oferty.


Pakiet nr 2
P.P.H.U. „Specjał” Sp. z o.o.
ul. Ciepłownicza 8, 35 – 322 Rzeszów
za cenę 5 523,80 zł. netto i 6 739,04 zł. brutto
Wybrana oferta uzyskała max ilość punktów 100 pkt. przy kryterium cena brutto – 100%

W pakiecie nr 2 oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość
uzyskanych
punktów

1
P.P.H.U. Aga-Nowa
Machnik Henryk
ul. Tęczowa 47,
44-351 Wodzisław Śląski 7933,60 zł. netto
9678,99 zł. brutto
69,63

3
ALGA – BIS Ewa Andrzejewska
Krzysztof Krysiak s.c.
ul. Siedlecka 3
93-138 Łódź 9 492,00 zł. netto
11 580,24 zł. brutto 58,19


5
P.P.H.U. „Specjał” Sp. z o.o.
ul. Ciepłownicza 8
35 – 322 Rzeszów 5 523,80 zł. netto
6 739,04 zł. brutto 100,00


7
REWA” Wiesław Rewers
ul. Kolumba 5
70-035 Szczecin 9 590,00 zł. netto
11 699,80 zł. brutto 57,60


8

GRANT PROTEKT Sp. z o.o.
ul. Inowrocławska 12
88-170 Pakość 7 482,04 zł. netto
9 128,09 zł. brutto 73,83


9

HANDEL HURTOWY I DETALICZNY
„AGET” Antoni Chudy
ul. Pużaka 63b
38-400 Krosno 10 108,00zł. netto
12 331,76zł. brutto Oferta odrzucona z mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2


W pakiecie nr 2 oferta nr 9 firmy HANDEL HURTOWY I DETALICZNY „AGET” Antoni Chudy podlega odrzuceniu z mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wezwany do uzupełnienia dokumentu – Świadectwa jakości tkanin , Wykonawca złożył go niezgodnie z wymogami zawartymi w art. 26 ust.3 ustawy Pzp oraz z pkt. X SIWZ tj. – dokument nie został podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, a ważność tego dokumentu nie została potwierdzona na dzień składania.

Pakiet nr 3
GRANT PROTEKT Sp. z o.o.
ul. Inowrocławska 12, 88-170 Pakość
za cenę 4 800,00zł. netto i 5 856,00zł. brutto
Wybrana oferta uzyskała max ilość punktów 100 pkt. przy kryterium cena brutto – 100%

W pakiecie nr 3 oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość
uzyskanych
punktów

1
P.P.H.U. Aga-Nowa
Machnik Henryk
ul. Tęczowa 47,
44-351 Wodzisław Śląski 5 462,00 zł. netto
6 663,64zł. brutto 87,88

3
ALGA – BIS Ewa Andrzejewska
Krzysztof Krysiak s.c.
ul. Siedlecka 3
93-138 Łódź 7 200,00 zł. netto
7 704,00zł. brutto 76,01


4
„MedBial”
Spółdzielnia Inwalidów
Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 6
15-111 Białystok
5 550,00zł. netto
6 771,00zł. brutto 86,49


8

GRANT PROTEKT Sp. z o.o.
ul. Inowrocławska 12
88-170 Pakość 4 800,00zł. netto
5 856,00zł. brutto 100


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcom, których oferty zostały odrzucone przysługują środki ochrony prawnej wynikające z art. 179 i następnych ustawy z 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2007r Nr 223, poz. 1655 z poźn. zmianami).

Wykonawców, których oferty zostały wybrane prosimy o przygotowanie umów wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

Wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 11.12.2009r.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia