Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa odzieży dla personelu medycznego i pracowników działu obsługi porządkowo-transportowej.

Numer zamówienia:

/131/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dziennik Ustaw z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z pzn. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 206 000 EURO.


PRZETARG NIEOGRANICZONY nr 131/2009.


PRZEDMIOT PRZETARGU:
Zakup i dostawa odzieży dla personelu medycznego i pracowników działu obsługi porządkowo-transportowej.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego

Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/ 88 50 500
fax. 61/ 8 52 19 48
godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.00
adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl
Sekcja Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii
do w/w sekcji tel/fax 61/88 50 643 tel. 61/ 88 50 698

II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), zwanej dalej ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje pakietu, którego dotyczy.
2. Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
3. Zamawiający NIE przewiduje zawarcia umowy ramowej,
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników.
5. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 7 ustawy.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji,
8. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności 30 dni.
9. Termin gwarancji i rękojmi oferowanych wyrobów/produktów (dotyczy całego asortymentu) powinien wynosić co najmniej 12 miesięcy.
10. Wymagany termin realizacji dostawy zamówienia – wg pkt. IV niniejszej SIWZ.

III. Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa odzieży dla personelu medycznego i pracowników działu obsługi
porządkowo-transportowej.

Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

33 19 90 00-1 odzież medyczna
18 11 00 00-3 odzież branżowa
Ogólne założenia wyjściowe.
I. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa odzieży wielorazowego użytku dla personelu medycznego, w tym personelu bloku operacyjnego oraz pracowników działu obsługi porządkowo-transportowej dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Onkologii, w następujących ilościach:
Pakiet 1 - Odzież dla personelu medycznego
1. Garsonka damska, bluza - krótki rękaw, ze spodniami – 450 kpl.
2. Ubranie lekarskie męskie, bluza - krótki rękaw, ze spodniami – 460kpl.
3. Fartuch damski, krótki rękaw – bez kołnierza – 260 szt.
4. Fartuch ochronny damski, długi rękaw – 135 szt.
5. Fartuch ochronny męski, długi rękaw – 80 szt.
6. Ubranie lekarskie męskie – 195 kpl.
7. Garsonka damska, krótki rękaw, spódnica – 230 kpl.
8. Garsonka damska, długi rękaw, ze spódnicą – 70 kpl.
9. Garsonka damska, krótki rękaw, ze spodniami – 460 kpl.
10. Garsonka damska, długi rękaw, ze spodniami – 195 kpl.
Pakiet 2- Odzież dla pracowników działu obsługi porządkowo-transportowej
1. Bluza damska biała + spodnie damskie białe – 112 kpl.
2. Bluza biała męska + spodnie męskie zielone – 30 kpl.
Pakiet 3- odzież operacyjna.
1. Fartuchy operacyjne - 150szt.

Odzież winna być wykonana z wysokogatunkowych tkanin przeznaczonych specjalnie na odzież dla służby zdrowia tj. trwałych, odpornych na reżimy przemysłowego prania, wytrzymałych na tarcie i uszkodzenia mechaniczne, nie gniotące się, o niskiej kurczliwości, łatwych do utrzymania w czystości i wykonanych z tkaniny posiadającej świadectwo jakości tkaniny wystawione przez producenta.
Kolorystyka odzieży:
pakiet 1 - odzież przeznaczona dla personelu medycznego – w jednolitej kolorystyce – tj. w kolorze białym;
pakiet 2 – odzież przeznaczona dla obsługi transportowo-porządkowej – w kolorystyce określonej w załączniku nr 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla pakietu 2.
pakiet 3- odzież operacyjna (fartuchy chirurgiczne) – w kolorze zielonym

II. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy).
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
IV. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe jak przedmiot zamówienia opisany w załączniku 8 do niniejszej specyfikacji.

Inne warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Warunki graniczne realizacji przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi jakości na oferowane wyroby/produkty przez okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia przekazania towaru do użytkowania i podpisania protokołu odbioru.
2. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu:
a. Nieprzekraczalny czas usunięcia wady – do 7 dni roboczych.
b. Warunki gwarancji nie mogą skutkować naruszeniem warunków SIWZ w toku realizacji umowy i zawierać zapisy mniej korzystne niż określone w Kodeksie cywilnym - art. 577 do art. 581.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę rzeczy sprzedanej.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji dostawy zamówienia – wg poniższego zestawienia dat - warunek bezwzględny
Dostawy sukcesywne wg poniższego wykazu:
Pakiet I
do dnia 29 stycznia 2010 - I część tj. 1/3całkowitej ilości z każdej pozycji
do dnia 26 lutego 2010 - II część tj. 1/3całkowitej ilości z każdej pozycji
do dnia 30 marca 2010 r. – III część tj. 1/3całkowitej ilości z każdej pozycji
Pakiet II
do dnia 29 stycznia 2010 r. – dostawa jednorazowa całej partii
Pakiet III
do dnia 29 stycznia 2010r. - I część tj. 1/2całkowitej ilości z każdej pozycji
do dnia 26 lutego 2010r. - II część tj. 1/2całkowitej ilości z każdej pozycji

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1)
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
• Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
• W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
• Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
• Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
• Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
• Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej.
1.3. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1.1 lub 1. 2 niniejszego punktu specyfikacji.
1.4. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
1.5. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
1.6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
1.8 Do oferty należy dołączyć (kopię) świadectwo jakości tkanin wystawione przez producenta tejże tkaniny z zastrzeżeniem, iż Zamawiający po wyborze oferty będzie wymagał możliwości wglądu w oryginał tego dokumentu oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 5 – oświadczenie o atestach i certyfikatach.
1.9 Próbki tkanin, z których wykonana będzie oferowana odzież.
1.10 Materiały informacyjne - katalogi zawierające wzory oferowanego przedmiotu zamówienia
UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach (pkt. 1.8, 1.9 i 1.10) należy wyraźnie – odręcznie zaznaczyć, którego pakietu oraz pozycji w danym pakiecie dokument ten dotyczy.

1.11 Oświadczenie o przekazaniu/ lub nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom
zał. nr 7

Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą:
1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony (e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4–8 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawionym nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1-4 niniejszego punktu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
 Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.

Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61- 855 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.

Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. Protest może być złożony faxem a następnie pisemnie lub w formie pisemnej.
6. Rozstrzygnięcia protestu przesyłane będą faxem a następnie pisemnie lub w formie pisemnej.
W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) lub wniesienia protestu Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: ewa.dabrowska@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.

Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później jednak niż na 6 dni przed terminem składania ofert (dzień otwarcia ofert nie wlicza się do tego terminu).
Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- Ewa Dąbrowska – pod względem merytorycznym tel. 61/ 88 50 644 (643)
- Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia: Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Maria Wielgus, tel. 61/ 88 50 644, 88 50 911; fax 61/ 88 50 698,
- mgr Michał Mikołajczak - pod względem prawnym, tel. 61/ 88 50 644,

VIII. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

IX. Termin związania oferta.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.

1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. W związku z wejściem w życie nowej Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, Dz.U. nr 225, poz.1635 oraz w związku z opinią Urzędu Zamówień Publicznych nr UZP/DP/O-RJE/4830/1996/07 z dnia 30.01.2007r. w sprawie opłaty skarbowej w zamówieniach publicznych, w której stwierdza się, iż złożenie dokumentu pełnomocnictwa (do reprezentowania lub zawarcia umowy) przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej informujemy, że wniesienie opłaty skarbowej w przypadku dołączania do ofert Pełnomocnictwa nie jest obowiązkowe. Powyższe wynika z opinii prawnej Departamentu Prawnego UZP. W dalszym ciągu brak jest innych opinii prawnych i ugruntowanego orzecznictwa w tej sprawie.
9. Każda strona oferty wraz z załącznikami winna być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę, a tak parafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
10. Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
11. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
12. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
13.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:

Przetarg nieograniczony 131/2009 – Zakup i dostawa odzieży.
Nie otwierać przed ..........................................” /data otwarcia ofert/


Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony 131/2009 – Zakup i dostawa odzieży .

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 301 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.11.2008 r. do godz. 1000.
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.11.2008 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego – Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter pokój nr 001.
• Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
• Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
• W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
• Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.

XII. Opis sposobu obliczenia ceny.

• Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
• Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
• Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
• Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
• Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy – załącznik nr 7 i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
• Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe – w zakresie podanym poniżej,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
i o dokonanych poprawkach zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
1) błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
2) błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
3) rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.

Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.


XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.



Kryteria:
 Cena 100%
--------------------------
Razem 100%
Ocena oferty będzie obliczona wg wzoru:
Cena minimalna z ofert ważnych
--------------------------------------------- x waga x 100
Cena z oferty badanej

Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
b) Wykonawca w formularzu cenowym wpisuje nazwę handlową proponowanego artykułu stanowiącego odpowiednik podanego w opisie przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
c) Wykonawca określi cenę poprzez wypełnienie rubryk w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. Należy podać cenę netto i brutto uwzględniając szacunkową ilość. Pakiet należy podsumować podając sumę cen netto, co dawać będzie wartość całkowitą netto. Wartość całkowita brutto winna być obliczona w następujący sposób:
Wartość całkowita netto + podatek VAT(wartość całkowita netto x 0,07 lub 0,22) = wartość całkowita brutto.

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik nr 7 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.

Wyniki postępowania:

Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.


XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).

XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - odpowiadających poszczególnym pakietom wyspecyfikowanym w załączniku nr 9 do niemniejszej specyfikacji.

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.

Sekcja Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl; lub ewa.dabrowska@wco.pl w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej zamawiającego.
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w pkt VII niniejszej specyfikacji.

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.

1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.


XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXVI. Pozostałe informacje.

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 ze zmianami), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.




Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:



Poznań, dnia 12.11.2009r Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
dr n. med. Jerzy Załuski
/podpis/












Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa Oferenta,
...............................................................................................................................
adres ul. ..........................................................................................................................
miejscowość, kod……………………………………………………….
telefon.............................................
fax.....................................................................
NIP................................................
REGON.........................................
emailto: .................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania
............................................................................................................
tel..........................................emailto:………………………..............
2. Przedmiot oferty:
…………………………………………………………………………………………………

3. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.
w tym:

Pakiet nr 1
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 2
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................


Pakiet nr 3
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................


Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.

5. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
6. Termin dostaw - zgodnie z pkt. IV SIWZ
7. Termin gwarancji i rękojmi oferowanych wyrobów/produktów, objętych niniejszym postępowaniem wynosi ……….. m-cy (nie mniej niż 12 miesięcy).
Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.


………..…….dnia…………..

………………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy


Załącznik nr 2 do specyfikacji
Formularz cenowy /wzór/
Pakiet nr ……..

L.p Nazwa przedmiotu zamówienia J. m. Ilość Nazwa producenta i kraj pochodzenia tkaniny z której wykonany jest przedmiot zamówienia Cena
jednostkowa
netto Stawka VAT w % Cena jednostkowa brutto Wartość netto Wartość brutto

RAZEM


……….dnia……………..

……………………………………………………………………………………………………..
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy








Załącznik nr 3 do specyfikacji
---------------------------------------------
(pieczęć wykonawcy ) OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
……………………………………………………………………………………………………………………………
1. Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 4 co oznacza, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, który mówi, iż:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni prze¬widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu;
4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za prze¬stępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie-lenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
2. Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1 do 3 ustawy o zamówieniach publicznych.
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3. Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu.
..........................,dn....................
………………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy



Załącznik nr 5 do specyfikacji




---------------------------------------------
(pieczęć wykonawcy)


OŚWIADCZENIE





Oświadczam, że oferowany towar posiada atesty i certyfikaty dopuszczenia do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej oraz świadectwa rejestracyjne.








..........................., dn..............................
………………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy











Załącznik nr 6 do specyfikacji

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 131/2009.

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) w dniu …………. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
mgr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
_______________________________________________ ,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako : _______________________________________ , zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ................................................(nr kodu ..........) ul. ........................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:


§1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 310/2009 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§ 2
1. Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca oświadcza, że:
a) posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje sprzętem i wykwalifikowanym personelem niezbędnymi do wykonania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy,
b) wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą i dostawą wyrobów,
c) zobowiązuje się do zapewnienia, aby wszelkie wymieniane na podstawie postanowień niniejszej umowy, wyroby zamienne były fabrycznie nowe, oryginalne i dobrej jakości.
d) Wyrób jest wolny od wad fizycznych i prawnych, zaś Wykonawca nie zawierał żadnych umów, których wykonanie mogłoby utrudnić lub uniemożliwić właściwe wykonanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z postanowień niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.


§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa _____________________________________________________________________ opisanego szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanego w dalszej części niniejszej umowy „Wyrobem”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Wyrobów w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ............... – załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do swobodnego rozporządzania Wyrobem, który jest wolny od wad fizycznych i prawnych oraz, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. pozwalające na wykonywanie wszelkich zobowiązań wynikających niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych Wyrobów:

a) w terminie:
pakiet I
- do dnia 29 stycznia 2010r. - I część tj. 1/3całkowitej ilości z każdej pozycji
- do dnia 26 lutego 2010r. - II część tj. 1/3całkowitej ilości z każdej pozycji
- do dnia 30 marca 2010 r. – III część tj. 1/3całkowitej ilości z każdej pozycji.
pakiet II
-do dnia 29 stycznia 2010 r. – dostawa jednorazowa całej partii
pakiet III
-do dnia 29 stycznia 2010 - I część tj. 1/2całkowitej ilości z każdej pozycji
-do dnia 26 lutego 2010 - II część tj. 1/2całkowitej ilości z każdej pozycji

b) w dzień roboczy w godz. od 8:00 do 14:00.

5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyrobów na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom, o których mowa w art. 23 lub w art. 36 ust. 4 i 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tych podmiotów, jak za działania lub zaniechania własne.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowej dostawy Wyrobów, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami.
7. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne i jakościowe dostarczonych Wyrobów nie będą gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
8. Wykonawca gwarantuje, że dostarczy Wyrób o najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem produkcji – nie wcześniejszym niż I połowa 2009 roku.
9. Zamawiający w chwili dokonania odbioru Wyrobów ma prawo do zbadania, czy jest on zgodny z postanowieniami niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonymi dokumentami.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące Wyrobów niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, sporządzone w języku polskim, w tym w szczególności:
a. dokument gwarancyjny,
nie później niż w dniu dostarczenia Zamawiającemu Wyrobów.
11. Po dokonaniu odbioru wyrobów strony podpiszą protokół odbioru Wyrobów. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń odnośnie jakości, Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 1 dnia, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru Wyrobów zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.
12. Osobami uprawnionymi do podpisania protokołu odbioru są:
a. ze strony Wykonawcy: ___________________________________________
b. ze strony Zamawiającego: p. Ewa Dąbrowska
13. W razie zmiany danych osób uprawnionych do podpisania protokołu odbioru, wymienionych w ust. 11 niniejszego paragrafu każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
14. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonych Wyrobów i żądania wymiany na Wyrób wolny od wad w przypadku:
a. dostarczenia wyrobu niewłaściwej jakości lub
b. dostarczenia wyrobu niezgodnego z zapotrzebowaniem lub niespełniającego warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofercie złożonej przez Wykonawcę lub niniejszej umowie
15. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia Wyrobu dostarczonego z opóźnieniem.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy z uwagi na wadę fizyczną lub prawną dostarczonych Wyrobów lub niezgodność jego parametrów technicznych lub jakościowych z ofertą złożoną przez Wykonawcę, w drodze oświadczenia złożonego Wykonawcy na piśmie w terminie 2 tygodni od dnia stwierdzenia wady lub niezgodności, o których mowa powyżej.
17. Wykonawca udziela gwarancji jakości na Wybór przez okres nie krótszy niż oferowany przez producenta Wyrobu lub nie krótszy niż wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zależności od tego, który ze wskazanych okresów będzie dłuższy, licząc od dnia ich wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
18. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu
a. wliczone w cenę Wyrobu pokrycie wszystkich kosztów związanych z usunięciem wad w dostarczonych Wyrobach
b. nieprzekraczalny czas usunięcia wady – do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia wady. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 1 % całkowitej wartości netto Wyrobów, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia
19. W razie kolizji postanowień niniejszej umowy z postanowieniami dokumentu gwarancyjnej wydanego przez Wykonawcę lub przez producenta Wyrobów, rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia niniejszej umowy.
20. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającego na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Strony zgodnie postanawiają, że okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od chwili wydania Wyrobu Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.

§ 4
1. Całkowita wartość Wyrobów, których zakup i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy (łączna cena Wyrobu), zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie ...... PLN.
2. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Wyrobów, wskazana w ust. 1 niniejszego paragrafu, stanowiąca zarazem łączną cenę jego sprzedaży, a także dostawy nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
3. Zapłata ceny za sprzedane, dostarczone Wyroby nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
4. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru Wyrobów, o którym mowa w § 3 ust. 11 niniejszej umowy
5. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w dostawie Wyrobów Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 1 % całkowitej wartości netto Wyrobów, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 4 pkt a) niniejszej umowy,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności niedostarczenie przez Wykonawcę Wyrobów lub zaprzestanie wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 20 % całkowitej wartości netto wyrobów, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
c) odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt. b) niniejszego ustępu
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie w dostawie Wyrobów będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 1 pkt a) niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.

§ 6
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – _________________________, tel. _______________________, adres e-mail: _________________________
oraz
ze strony Zamawiającego – p. Ewa Dąbrowska, tel. 0-61/88 50 643, adres e-mail: ewa.dabrowska@wco.pl
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 7
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas do chwili odebrania przez Zamawiającego dostarczonego przez Wykonawcę Wyrobów, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia Wyrobów w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

§ 8
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o wyrobach medycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca :

…………………………… ………………………………














Załącznik nr 7 do specyfikacji

--------------------------------------------
(pieczęć oferenta)

OŚWIADCZENIE



Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę/ nie powierzę podwykonawcom.*


* Niewłaściwe skreślić,

W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcą proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
..........................., dn..............................
………………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy




Załącznik nr 8 do specyfikacji


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.


Pakiet I:

11. Garsonka damska, bluza - krótki rękaw, ze spodniami – 450 kpl.
12. Ubranie lekarskie męskie, bluza - krótki rękaw, ze spodniami – 460kpl.
13. Fartuch damski, krótki rękaw – bez kołnierza – 260 szt.
14. Fartuch ochronny damski, długi rękaw – 135 szt.
15. Fartuch ochronny męski, długi rękaw – 80 szt.
16. Ubranie lekarskie męskie – 195 kpl.
17. Garsonka damska, krótki rękaw, spódnica – 230 kpl.
18. Garsonka damska, długi rękaw, ze spódnicą – 70 kpl.
19. Garsonka damska, krótki rękaw, ze spodniami – 460 kpl.
20. Garsonka damska, długi rękaw, ze spodniami – 195 kpl.


Ilości i rozmiary przedstawiają tabelki od nr 1 do nr 10 pakietu I, dołączone do specyfikacji na dalszych stronach.

Wymogi
Kolor biały.
Tkanina do prania w 95°C.
Tkanina/materiał elano-bawełna typu FIGARO 5; ciężar g/m² = 180; skład surowcowy: 48% poliestru i 52% bawełny.
Do oferty należy dołączyć (kopię) świadectwo jakości tkaniny wystawionej przez producenta tejże tkaniny z zastrzeżeniem, iż Zamawiający po wyborze oferty będzie miał możliwość wglądu w oryginał tego dokumentu

Garsonka damska.
Żakiet modelujący figurę, cięcia wychodzące od ramienia, kołnierz klasyczny z rewersem, zapinany na springi metalowe, srebrne. Rękaw krótki lub długi, jeśli długi to bez mankietu, dwie kieszenie duże na dole, jedna mała na piersi po lewej stronie.
Spódnica prosta z rozporkiem z tyłu, wszyta w pasek z gumkami po bokach [regulujące obwód pasa]. Długość spódnicy ¾ (tj. do pół łydki w zależności od wzrostu).
Spodnie damskie zapinane na suwak, dwie kieszenie, wpuszczane, skośne; w pasie po obu stronach wszyte gumki regulujące obwód pasa, wszyte szlufki.


Ubranie lekarskie męskie.
Bluza - kołnierz klasyczny z rewersem, długi rękaw bez mankietu, dwie duże kieszenie na dole i jedna mała na piersi po lewej, bluza zapinana na springi.
Spodnie męskie zapinane na suwak, dwie kieszenie, wpuszczane, skośne, w pasie po obu stronach wszyte gumki regulujące obwód pasa, wszyte szlufki.

Fartuch ochronny
Fason klasyczny, prosty, o długości - do połowy łydki, zapinany na springi metalowe srebrne; kołnierz klasyczny z rewersem;
rękaw długi bez mankietu, dwie kieszenie duże na dole, jedna mała na piersi po lewej stronie.

Pakiet II:

1. Bluza damska biała + spodnie damskie białe – 112 kpl.
2. Bluza biała męska + spodnie męskie zielone – 30 kpl.

Ilości i rozmiary przedstawiają tabelki od nr 1 i 2 pakietu II, dołączone do specyfikacji na dalszych stronach.

Wymogi:

1. Bluza biała damska i męska
- w kolorze białym,
- kołnierzyk i lamówki przy kieszeniach dolnych w kolorze zielonym,
- krótkie rękawy,
- na wysokości piersi po lewej stronie kieszonka, lamówka zielona,
- dwie duże kieszenie na wysokości bioder,
- dwa rozporki na szwach bocznych bluzy ( ubranie damskie),
- długość bluzy - za biodra.

2. Spodnie męskie
- w kolorze zielonym,
- zamek z przodu,
- z tyłu w pasie gumka,
- z przodu dwie kieszenie boczne,
- krój spodni prosty.


3. Spodnie damskie
- w kolorze białym,
- zamek z przodu,
- z tyłu w pasie gumka,
- z przodu dwie kieszenie boczne,
- krój spodni prosty.









Pakiet III:

1. Fartuchy operacyjne - 150szt.

2. Ilości i rozmiary fartuchów operacyjnych: XXL – 20 szt.
XXXL – 100 szt.
XXXXL- 30 szt.

Fartuch operacyjny:
-kolor zielony
-wykonany z tkaniny MEDICAL sanforyzowanej, o gramaturze 175 g/m2;
-wiązany z tyłu na troki ( zakładany na kopertę);
-z poszerzaną pachą
-rękaw wykonany z podwójnej tkaniny
-rękaw wykończony mankietem bawełnianym


Uwaga!
Informujemy, że jeśli z przyczyn technicznych nie ma możliwości odczytania tych tabelek na stronie internetowej www.wco.pl prosimy o zgłoszenie się e-mailem na zaopatrzenie@wco.pl wówczas Zamawiający prześle drogą elektroniczną.

























TABELE ROZMIARÓW oraz ILOŚCI PAKIET I

1.Garsonka damska ,bluza krótki rękaw, ze spodniami


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 36 10
158 36 10
160 36 10
162 36 10
164 36 10
168 36 10
170 36 10
174 36 10
178 36 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 38 10
160 38 10
164 38 10
170 38 10
174 38 10
176 38 10
180 38 10





Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 42 10
164 42 10
170 42 10
176 42 10
180 42 10

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 40 10
164 40 10
170 40 10
176 40 10
180 40 10


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 46 10
164 46 10
170 46 10
176 46 10


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 44 10
164 44 10
170 44 10
176 44 10


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 50 10
164 50 10
170 50 10
176 50 10

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 48 10
164 48 10
170 48 10
176 48 10


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 54 5
176 56 5
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 52 10
164 52 10
170 52 10
176 52 10
































2. Ubranie lekarskie męskie, bluza ze spodniami, krótki rękaw

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 50 10
174 50 10
176 50 10
180 50 10
182 50 10
184 50 10
186 50 10
188 50 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 52 10
174 52 10
176 52 10
180 52 10
182 52 10
184 52 10
186 52 10
188 52 10





Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 56 10
174 56 10
176 56 10
180 56 10
182 56 10
184 56 10
186 56 10
188 56 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 54 10
174 54 10
176 54 10
180 54 10
182 54 10
184 54 10
186 54 10
188 54 10





Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 60 5
174 60 5
176 60 5
180 60 5
182 60 5
184 60 5
186 60 5
188 60 5

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 58 10
174 58 10
176 58 10
180 58 10
182 58 10
184 58 10
186 58 10
188 58 10





Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
188 62 5
190 62 5





























3. Fartuch ochronny damski, krótki rękaw, – bez kołnierza


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 36 10
158 36 10
164 36 10
170 36 10
176 36 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 38 10
158 38 10
164 38 10
170 38 10
176 38 10




Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 40 10
164 40 10
170 40 10
176 40 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 42 10
164 42 10
170 42 10
176 42 10





Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 44 5
164 44 5
170 44 5
176 44 5
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 46 5
164 46 5
170 46 5
176 46 5




Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 48 5
164 48 5
170 48 5
176 48 5
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 50 5
164 50 5
170 50 5
176 50 5















4. Fartuch ochronny damski, długi rękaw

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 36 10
158 36 10
164 36 10
170 36 10
176 36 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 38 10
158 38 10
164 38 10
170 38 10
176 38 10




Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 40 10
164 40 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 42 10


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 44 5













5.Fartuch ochronny męski

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 50 10
172 50 10
176 50 10
180 50 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 52 10


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
188 62 5
190 62 5


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 54 10
176 54 10











6. Ubranie lekarskie męskie

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 50 20
176 50 20
180 50 10
184 50 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 52 20
176 52 20
186 52 20



Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 58 10
176 58 20
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 60 10
176 60 10
184 60 10
188 60 10



Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
190 62 5
























7. Garsonka damska krótki rękaw, ze spódnicą

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
164 36 20
170 36 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 38 10
158 38 10
180 38 5


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 40 10
164 40 10
170 40 10
180 40 5
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 42 10
164 42 10
170 42 10



Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
164 44 10














8. Garsonka damska długi rękaw, ze spódnicą

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
164 36 10
170 36 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
164 38 10
170 38 10


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
180 40 5
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 42 10
180 42 5


Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 46 10
























9. Garsonka damska krótki rękaw, ze spodniami
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 36 10
158 36 15
164 36 20
170 36 20
176 36 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 38 10
158 38 20
164 38 20
168 38 10
170 38 20
176 38 20
180 38 10




Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 40 20
164 40 20
168 40 10
170 40 20
176 40 20
180 40 10

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 42 15
164 42 20
170 42 10
176 42 20



Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 44 10
164 44 20
170 44 10
176 44 10

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 46 10
164 46 20
170 46 10



Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
170 50 5
176 50 5



































10. Garsonka damska długi rękaw ze spodniami

Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 36 10
158 36 10
164 36 10
170 36 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
152 38 10
158 38 10
164 38 10
170 38 10
176 38 10



Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 40 10
164 40 10
170 40 10
176 40 10
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 42 10
164 42 10
170 42 10



Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 46 5
164 46 5
170 46 5
Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
164 48 10



Wzrost Rozmiar Ilość kpl.
158 50 5
164 50 5














TABELE ROZMIARÓW oraz ILOŚCI PAKIET II

3. Bluza damska biała + spodnie białe

Rozmiar Wzrost - cm Ilość

S 160 6
M 160 12
L 160 3
XXL 160 3

S 164 33
M 164 33
L 164 6
XL 164 6

S 170 12
M 170 66
L 170 42
XL 170 36

S 176 3
M 176 6
L 176 39
XL 176 12
XXL 176 9

L 182 3
XL 182 6
Razem 336 kpl.



4. Bluza męska biała + spodnie zielone

Rozmiar Wzrost - cm Ilość

M 170 3

M 176 6
L 176 6

M 182 6
L 182 30
XL 182 36
XXL 182 3
Razem 90 kpl.





TABELE ROZMIARÓW oraz ILOŚCI PAKIET III


Zamawiane rozmiary oraz ilości zostały określone w opisie pakietu nr III.

« Powrót do szczegółów zamówienia