Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu

Numer zamówienia:

/122/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert

Poznań, dnia 22.12.2009r

EZ / 6749/5/2009




Wg rozdzielnika do Wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym
nr 122/2009

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 (przetarg nieograniczony) do realizacji zamówienia została wybrana oferta, spełniająca wymagania SIWZ:

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
ul. Sulańska 11, 62 – 510 Konin
za cenę 922 050,00zł. netto i 986 593,50zł. brutto
Wybrana oferta uzyskała max ilość punktów -100 pkt.

W prowadzonym postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy

Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość
uzyskanych
punktów
1 G.O - Tech Sp. z o.o.
ul. Siemianowicka 98
41-902 Bytom 1 183 297,50 zł. netto
1 266 128,33 zł. brutto 77,92 pkt.
2 Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
ul. Sulańska 11
62 – 510 Konin 922 050,00zł. netto
986 593,50zł. brutto 100 pkt.
3 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe
HYGEA Czesław Golik
ul. Szkolna 21
64-720 Lubusz
1 690 425,00zł. netto
1 808 754,75zł. brutto Oferent wykluczony


Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe HYGEA Czesław Golik, ul. Szkolna 21, 64-720 Lubusz podlega wykluczeniu z postępowania, ponieważ w terminie określonym w SIWZ Wykonawca ten nie wniósł wadium. Zgodnie z art., 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ponadto, wezwany do uzupełnienia oferty (pismem WCO EZ/6749/1/2009 z dnia 10.12.2009r) Wykonawca nie złożył niżej brakujących dokumentów wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia:
1) Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: – decyzję właściwych organów administracyjnych zezwalającą na wykonywanie usług polegających na odbieraniu, transportowaniu, unieszkodliwianiu odpadów medycznych niebezpiecznych .
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
3) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, przy czym za takie zamawiający uzna usługi obejmujące przedmiot zamówienia, każda usługa o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
6) Wykaz środków transportu dopuszczonych, zgodnie ze stosownymi przepisami prawa, do przewozu odpadów medycznych niebezpiecznych wraz z podaniem numerów rejestracyjnych tych pojazdów. Każdy środek transportu odbierający odpady winien być wyposażony w legalizowaną wagę.
7) ADR – zaświadczenie o przeszkoleniu kierowców pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
8) Aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie na mniejszą wartość albo ubezpieczenie jest zawarte na krótszy termin, niż wymagany – wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia dowodu aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie mniejszej niż 300 000.00zł.(słownie: trzysta tysięcy złotych), a w przypadku gdyby ubezpieczenie było zawarte na termin krótszy, niż wymagany, że zobowiązuje się do terminowego przedłużenia ubezpieczenia, w celu zachowania jego kontynuacji, aż do dnia 08.01.2013r
9) Opis pojemników i kontenerów wraz z ich zdjęciem lub rysunkiem.
10) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
11) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

W związku z powyższym oferta podlega również odrzuceniu na mocy art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wykonawcom, których oferty zostały odrzucone przysługują środki ochrony prawnej wynikające z art. 179 i następnych ustawy z 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2007r Nr 223, poz. 1655 z poźn. zmianami).

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji zamówienia prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.
Wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 09.01.2010r.

W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego pisma.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia