Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu

Numer zamówienia:

/122/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

04/11/2009 S212 Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
• I.
• II.
• III.
• IV.
• VI.
PL-Poznań: Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
2009/S 212-306055
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Kontakt Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Do wiadomości Maria Wielgus, PL-61-866 Poznań. Tel. +48 618850643. E-mail maria.wielgus@wco.pl. Faks +48 618850698.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.wco.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 16.
Główne miejsce świadczenia usług: ul. Garbary 15.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z terenu Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, z grupy 18:
18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 08*,
18 01 09,
Których całkowita ilość w okresie 3 lat wynosi łącznie 307 350kg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90524400, 90524200.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2) Opcje:
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Rozpoczęcie: 9.1.2010. Zakończenie: 8.1.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium 6 500,00 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Terminpłatności 30 dni od daty otrzymania faktury.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Tak.
Kontenery i pojemniki należy podstawić najpóźniej w dniu 8.1.2010 r – do godz. 12:00. Miejsce rozmieszczenia pojemników należy ustalić z p. Małgorzatą Pietrasiak – kierownikiem Działu Administracji, tel. +48 618850634/633.
— Wykonawca odbiera zgromadzone w pojemnikach odpady sześć razy w tygodniu: od poniedziałku do soboty w godzinach przedpołudniowych, w obecności Zamawiającego,
— W miejsce zabranych pojemników Wykonawca wstawia puste, umyte i zdezynfekowane, bez uszkodzeń w obudowie. Zabrania się mycia i dezynfekcji pojemników u Zamawiającego,
— Zużyte igły jednorazowe są zabezpieczone w jednorazowych pojemnikach z pokrywą (pojemniki zapewnia W.C.O.),
— Załadunek i rozładunek (do samochodu, na samochód i z samochodu) zapewnia Wykonawca usługi. Załadunek, transport oraz rozładunek odpadów będzie wykonywany przy użyciu sprzętu przystosowanego do ich odbioru,
— Pojemniki i kontenery stanowiące własność Wykonawcy będą przewożone jego transportem i na jego koszt. Przedmiotowe koszty Wykonawca powinien skalkulować w cenie oferty,
— Zamawiający dokona 2 razy w miesiącu potwierdzenia przekazania ilościowego poszczególnych rodzajów odpadów na podstawie potwierdzonych przez Wykonawcę kart przekazania odpadów,
— Samochód Wykonawcy będzie podjeżdżał w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Każdorazowe przekazanie odpadów potwierdzone będzie „kartą przekazania odpadu” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.2.2006 r. (Dz.U. Nr 30 poz. 213) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. W karcie przekazania odpadu określa się wagę poszczególnych grup odpadów netto (bez wagi pojemników).
Wykonawca musi bezwzględnie spełniać warunki dotyczące odległości miejsca unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych od miejsca ich powstawania, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29.7.2005 r. „o zmianie ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw” (Dz.U.nr 175 , poz 1458).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.1.2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: – decyzję właściwych organów administracyjnych zezwalającą na wykonywanie usług polegających na odbieraniu, transportowaniu, unieszkodliwianiu odpadów medycznych niebezpiecznych.
2) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określone w art. 24 ust.1 ustawy Pzp
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
5) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
6) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa:
1). w pkt 3, 4 i 6- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ,
c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2). w pkt 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie na mniejszą wartość albo ubezpieczenie jest zawarte na krótszy termin, niż wymagany – wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia dowodu aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych), a w przypadku gdyby ubezpieczenie było zawarte na termin krótszy, niż wymagany, że zobowiązuje się do terminowego przedłużenia ubezpieczenia, w celu zachowania jego kontynuacji, aż do dnia 8.1.2013r.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, przy czym za takie zamawiający uzna usługi obejmujące przedmiot zamówienia, każda usługa o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
2) Opinia sanitarna dopuszczająca środki transportu do przewozu odpadów medycznych niebezpiecznych. Każdy z środek transportu odbierający odpady winien być wyposażony w legalizowaną wagę.
3) ADR – zaświadczenie o przeszkoleniu kierowców pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
122/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
7.12.2009 - 09:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 9.12.2009 - 09:00.
Miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Poznań, Kantor Cegielskiego Rotunda, parter pokój 001.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak.
Komisja przetargowa.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Krajowa Izba Odwoławcza, ul. Postępu 117a, PL-02-676 Warszawa. E-mail uzp@uzp.pl. Tel. +48 224587702. URL: http://www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne:
j.w..
VI.4.2) Składanie odwołań:
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Krajowa Izba Odwoławcza, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszwa. Tel. +48 224587702. URL: http://www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
30.10.2009.

• Avantages de TED
• Calendrier de publication
• Plan du site
• Aide
• Contact
• Avertissement juridique important
• Haut de page

« Powrót do szczegółów zamówienia