Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług telefonicznych- telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

Numer zamówienia:

/119/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

specyfikacja

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia
29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. )– procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. cytowanej ustawy.

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego nr 119/2009 na:

Świadczenie usług telefonicznych- telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego

Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 8-850-500
fax. 8-52-19-48
godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.00
adres e- mail: Sekcja Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm..), zwanej dalej ustawą.
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 6 ustawy – w okresie obowiązywania umowy.
 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - art. 36 ust. 4 cytowanej ustawy: vide załącznik nr 3 do SIWZ. Na mocy art. 36 ust 5 Zamawiający zastrzega, iż świadczenie usług telefonii komórkowej nie może zostać powierzone podwykonawcom.



III. Opis przedmiotu zamówienia.

Świadczenie usług telefonicznych - telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

Nomenklatura: wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej,
32161100-0 - Karty SIM,
32250000-0 - Telefony komórkowe.

W ramach świadczenia usług obejmujących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

1. Świadczenia usług telekomunikacyjnych – telefonii komórkowej zapewniających m.in. łączności głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) i internetową.
2. Dostarczeniu 2 nowych kart aktywacyjnych z nowymi numerami oraz aparatami telefonicznymi.
3. Sukcesywnego przejmowaniu 41 numerów telefonów Zamawiającego funkcjonujących w sieciach telefonii komórkowej różnych operatorów i włączania ich do sieci Wykonawcy w sposób zapewniający ciągłość łączności telefonicznej, w tym:
- numery telefonów Zamawiającego zostaną zachowane, a ich przeniesienie do sieci Wykonawcy nastąpi po wygaśnięciu dotychczasowych umów i usług bez ponoszenia w tym zakresie kosztów przez Zamawiającego.
- aktywacji przenoszonych numerów w sieci Wykonawcy towarzyszy proporcjonalna do tych aktywacji dostawa nowych aparatów telefonicznych, których minimalne parametry zostały określone w niniejszej SIWZ.
Harmonogram czasowy dotyczący przejmowanych numerów będących w dyspozycji Zamawiającego, ilustruje poniższa tabela:

Lp. Liczba numerów telefonicznych istniejących , podlegających przeniesieniu i utrzymaniu. Data zakończenia usługi /umowy

(1) (2) (3)
1. 2 w systemie pre-paidowym W kolejnym okresie rozliczeniowym

2. 39 telefonów w systemie abonenckim w tym:
2a. 1 30 dniowy

2b. 38
Do 15.01.2010 r.

Razem 41
Wskazane ww. tabeli numery funkcjonują w poszczególnych sieciach:
a) w systemie abonenckim: ORANGE (38 szt.), ERA (1szt.),
b) w systemie pre-paidowym : ORANGE (2 szt.),
4. Dostawy fabrycznie nowych aparatów telefonicznych – 43 szt. wraz z aktywnymi kartami SIM (w tym 41 dla dotychczasowych numerów i 2 dla nowych aktywacji- numerów przyznanych przez Wykonawcę). Dostawa 41 szt. nowych aparatów telefonicznych winna nastąpić w terminie na co najmniej 5 dni roboczych przed uruchomieniem usługi, ze względu na konieczności skopiowania baz teleadresowych. W przypadku 2 nowych aktywacji dostawa nowych aparatów telefonicznych powinna nastąpić w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
5. W celu usprawnienia komunikacji między stronami umowy Wykonawca ustali z Zamawiającym kod lub inne dane, niezbędne do komunikowania się z operatorem.

W okresie 2 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących, nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wskazane zamówienie uzupełniające nastąpi tylko w sytuacji, gdy w okresie do 15 stycznia 2012 r. konieczne będzie zwiększenie zakresu liczby nowych aktywacji wraz z telefonami w tym: Wykonawca zapewni możliwość zakupienia nowych kart SIM wraz z nowymi aparatami telefonicznymi na warunkach określonych w umowie zawartej z Zamawiającym. Wykonawca zapewni dostępność akcesoriów do sprzedanych aparatów telefonicznych przez okres obowiązywania zgodnie z cennikiem dla ofert biznesowych.
6. Wyznaczenia stałego „Opiekuna Zamawiającego” dyspozycyjnego przez cały okres trwania umowy do bieżących kontaktów z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego.
7. Udzielenia gwarancji w ramach której:
a) Okres gwarancji będzie liczony od dnia dostawy danego aparatu telefonicznego. Gwarancja na dostarczone aparaty telefoniczne wraz z kartami SIM będzie wynosić minimum 24 miesiące na warunkach określonych przez producenta.
b) Wykonawca zapewnia pełną obsługę serwisową telefonów komórkowych w okresie gwarancji zapewniającej Zamawiającemu utrzymanie ciągłości usług świadczonych przez Wykonawcę na zasadach określonych poniżej:
 po telefonicznym powiadomieniu o awarii lub uszkodzeniu aparatu telefonicznego niezwłoczny przyjazd „Opiekuna Zamawiającego”, stwierdzenie usterki i odebrania sprzętu celem jego oddania do serwisu,
 na czas oddania serwisu Wykonawca przekaże Zamawiającemu zastępczy aparat telefoniczny podobnej klasy, co serwisowany,
 w terminie do 5 dni roboczych od dnia odbioru uszkodzonego sprzętu z siedziby Zamawiającego Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie elektronicznej lub za pomocą faksu o stwierdzonych usterkach i przewidywanych kosztach naprawy. Decyzję w sprawie dalszych działań ww. zakresie podejmuje Zamawiający.
 ocena stanu technicznego sprzętu -– aparatu/ów telefonicznego/ych oraz naprawa sprzętu w okresie i na zasadach ustalonych w gwarancji będzie dokonywana bezpłatnie.
 zwrot naprawionego sprzętu – aparatu/ów telefonicznego/ych nastąpi w terminie 21 dni od dnia jego odbioru z siedziby Zamawiającego.
8. Bezpłatnej aktywacji przejmowanych i nowych numerów telefonicznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
9. Bezpłatnego zarządzania usługami dodatkowymi na kartach SIM:
a) usługa zastrzeżenia numeru CLIR,
b) identyfikacja numeru dzwoniącego CLIP,
c) zawieszanie połączeń,
d) dezaktywacja kart na wypadek kradzieży,
e) wydawanie duplikatów kart SIM,
f) ponowne włączanie kart SIM,
g) blokada połączeń z numerami specjalnymi – tzn. taryfikowanymi wg cen wyższych niż standardowa opłat za połączenie biznesowe.
h) aktywacja roamingu.
10. Bezpłatne informowania smsem o przekroczeniu 90 % limitu ustalonego dla danego numeru.
11. Bezpłatnego korzystania i odsłuchiwania „poczty głosowej”.
12. Umożliwienia przechodzenia niewykorzystanych minut połączeń w ramach limitu określonego dla danej opłaty miesięcznej na kolejne okresy rozliczeniowe oraz ich kumulowanie w okresie nie krótszym niż 3 okresy rozliczeniowe. Okres rozliczeniowy – 1 miesiąc kalendarzowy.
13. Określenia jednej stawki za minutę połączenia w zależności od kierowania połączeń: 1) do wszystkich sieci, 2) w ramach sieci firmowej – vide punkt XIII SIWZ.
14. Taryfikowania czasu połączeń w cyklu, co 1 sekundę począwszy od pierwszej sekundy, bez opłat za inicjowanie połączeń.
15. Taryfikowania transmisji danych maksymalnie co 10 KB.
16. Bezpłatnego przekazywania bilingów w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na żądanie Zamawiającego.
17. Świadczenia usług telefonii komórkowej w oparciu o 2 rodzaje opłat miesięcznych, a mianowicie:
a. Opłata miesięczna nr 1, przy założeniu, iż liczba minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) wynosi minimum 60 minut w cenie opłaty miesięcznej nr 1. Po wykorzystaniu ustalonej liczby minut, opłaty za połączenia telefoniczne będą naliczane wg stawek określonych w ofercie Wykonawcy. Opłata miesięczna nr 1 będzie miał zastosowanie do 37 aktywacji, w tym: 35 przejmowanych zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ i 2 nowych aktywacji.
b. Opłata miesięczna nr 2, przy założeniu, iż liczba minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) wynosi minimum 300 minut w cenie opłaty miesięcznej nr 2. Po wykorzystaniu ustalonej liczby minut, opłaty za połączenia telefoniczne będą naliczane wg stawek określonych w ofercie wykonawcy. Opłata miesięczna nr 2 będzie miała zastosowanie do 6 aktywacji przejmowanych zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ.

Szacunkowe zestawie połączeń wykonywanych przez Zamawiającego w ciągu ostatnich 12 miesięcy ilustruje poniższe zestawienie.

Rodzaj połączeń telefonicznych Czas połączenia w minutach
Razem połączenia w ramach ustalonych limitów do: wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych + dodatkowe 5% wykonywanych poza ustalonymi limitami Około: 49.896 minut


18. Wykonawca dostarczy aparaty telefoniczne wybrane przez Zamawiającego spośród telefonów dostępnych w ofercie Wykonawcy w cenie nieprzekraczającej:
 1 zł netto – dotyczy telefonów aktywowanych w ramach opłaty miesięcznej nr 1,
 50 zł netto – dotyczy telefonów aktywowanych w ramach opłaty miesięcznej nr 2,

Minimalne parametry techniczne aparatów telefonicznych w zakresie ustalonych opłat:
- Praca w zakresach: EGSM 900/GSM 1800/1900,
- Czas rozmowy bez ponownego ładowania baterii min. 300 min.,
- Czas czuwania bez ponownego ładowania baterii min. 300 godz.,
- Antena wewnętrzna,
- Kolorowy wyświetlacz,
- Alarm wibracyjny,
- Funkcja blokady klawiatury i blokady telefonu,
- Wbudowana funkcja umożliwiająca tworzenie profilu użytkownika,
- Wbudowana ksiązka telefoniczna,
- Możliwość przypisania dzwonków do grupy osób,
- Możliwość podłączenia telefonu do komputera kablem USB,
- Obsługa technologii Bluetooth ver. 1.2 IrDA,
- Możliwość podłączenia telefonu do zestawu głośnomówiącego,
- Instrukcja obsługi w języku polskim, ładowarka standard, telefon z baterią w zestawie.
- GPS z aktualną licencją na okres trwania umowy - w przypadku telefonów oferowanych w zakresie opłaty miesięcznej nr 2

Ponadto Zamawiający wymaga by:
A. Wszystkie jednostkowe umowy podlegały rozwiązaniu z dniem zakończenia Umowy Wiodącej – załącznik nr 5 do SIWZ, tj. do dni 15 stycznia 2012 r.
B. Ceny pozostałych usług, w tym przede wszystkim: smsów, mmsów, przesyłu i odbioru danych, połączeń międzynarodowych w eurotaryfie oraz innych usług niewyspecyfikowanych w SIWZ były nie były wyższe od cen ujętych w standardowym cennikiem biznesowym obowiązującym na dzień składania ofert. Wraz z ofertą należy przedłożyć ww. cennik.

IV. Termin wykonania zamówienia.

Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane przez okres od dnia 16.01.2010r. do dnia 15 stycznia 2012 roku.

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1)
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2) Potwierdzą odpowiednimi dokumentami spełnianie:
 warunków udziału w postępowaniu, które zostały szczegółowo określone w pkt VI niniejszej specyfikacji.

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie
• Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
• W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
• Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
• Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
• Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
• Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
(Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.

Ponadto, na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta jego powinna zawierać następujące dokumenty:
1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost
z dokumentu wskazanego wyżej – punkt VI podpunkt 2 SIWZ .

Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie maj ą dostarczyć Wykonawcy:
a) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN.
b) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
1. Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art. 24 ust.1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego
z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów,
a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się
z wykonawcami.

Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.

Wszelką korespondencje należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii,
ul. Garbary 15, 61- 855 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.

Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. Protest może być złożony faxem a następnie w formie pisemnej.
6. Rozstrzygnięcia protestu przesyłane będą faxem a następnie w formie pisemnej.

W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) lub wniesienia protestu Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później jednak niż na 6 dni przed terminem składania ofert (dzień otwarcia ofert nie wlicza się do tego terminu).
Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4,5,6,7 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
 Małgorzata Pietrasiak – pod względem merytorycznym: tel. (061) 8-850-633,
 Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia tel. (061) 8 -850 -644, fax (061) 8- 850-643,
 Michał Mikołajczak- pod względem prawnym: tel. (061) 8 -850 -644

VIII. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.


IX. Termin związania oferta.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.

 Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
 Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
 Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa
w punkcie VI podpunkt A 1 niniejszej specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania
o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
 W związku z wejściem w życie nowej Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, Dz.U. nr 225, poz.1635 oraz w związku z opinią Urzędu Zamówień Publicznych nr UZP/DP/O-RJE/4830/1996/07 z dnia 30.01.2007r. w sprawie opłaty skarbowej w zamówieniach publicznych, w której stwierdza się, iż złożenie dokumentu pełnomocnictwa (do reprezentowania lub zawarcia umowy) przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej informujemy, że wniesienie opłaty skarbowej w przypadku dołączania do ofert Pełnomocnictwa nie jest obowiązkowe. Powyższe wynika z opinii prawnej Departamentu Prawnego UZP. W dalszym ciągu brak jest innych opinii prawnych i ugruntowanego orzecznictwa w tej sprawie.
 Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę,
a tak prafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
 Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
 Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
 Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ” - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.

1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Wykonawcy oznaczonych w następujący sposób:

Przetarg nieograniczony: „Świadczenie usług telefonicznych- telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu”.
Nie otwierać przed ……………………………”/data otwarcia ofert/

Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.

2. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej
w następujący sposób:


Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15,
61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony nr 119/2009 : „Świadczenie usług telefonicznych- telefonii komórkowej wraz z dostawa nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu”.

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 301 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.10.2009r. do godz. 09.00

2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
a) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.10.2009r. o godz. 10.00w siedzibie Zamawiającego – Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter pokój nr 001.
b) Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
c) Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe
w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.

XII. Opis sposobu obliczenia ceny

• Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
• Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty,
• Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
• Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ,
• Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okres trwania umowy i nie wzrosną oraz nie podlegają negocjacjom. Nie przewiduje się waloryzacji cen.
• Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2
ustawa Prawo zamówień publicznych.

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – waga 100%, przy założeniu,
że najkorzystniejsza oferta Omax = 100 punktów.

Do wyliczenia ceny badanej oferty zastosowany zostanie wzór: CA(n) + CB(n) = Cn
uwzględniający składniki ceny wskazane w punktach A i B, gdzie:
(n) – liczba porządkowa badanej oferty,
CA(n) = koszt opłat miesięcznych badanej oferty (n),
CB(n) = koszt połączeń badanej oferty (n),
Cn = cena badanej oferty.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona porównania Cn z zastosowaniem następującego algorytmu:

O (max )= Cmin / C(n) x 100 pkt


gdzie:
O (max) – najkorzystniejsza oferta,
Cmin – najniższa cena spośród badanych ofert w PLN (najtańsza oferta),
C(n) – cena badanej oferty w PLN,
(n) – liczba porządkowa badanej oferty,
100 pkt – maksymalna ilość punktów.

A. Koszt opłat miesięcznych - CA (n):

Lp. Rodzaj
opłaty Ilość nowych aktywacji Cena brutto jednej opłaty w cyklu miesięcznym zaoferowane dla jednej nowej aktywacji
Ilość minut do wykorzystania w ramach jednej opłaty miesięcznej do wszystkich sieci (komórkowych, stacjonarnych)
(1) (2) (3) (4) (5)
1. Opłata miesięczna nr 1 37
2. Opłata miesięczna nr 2 6

Suma wierszy 1, 2 -

Niedopuszczalne jest określanie przez Wykonawców cen poprzez wskazanie 0 PLN


B. Koszt połączeń - CB(n):


Lp. Rodzaj
usługi Cena jednostkowa
brutto za 1 minutę połączenia naliczanego w czasie rzeczywistym 1s/1s

(1) (2) (3)
1. Koszt połączenia do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych)
2. Koszt połączenia w ramach sieci firmowej


Suma (wiersz 1,2)

Niedopuszczalne jest określanie przez Wykonawców cen poprzez wskazanie 0 PLN

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie
z postanowieniami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na warunkach podanych w swojej ofercie, w terminie wynikającym z przepisów prawa – ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zawarcie umowy pomiędzy Wykonawcą a Zmawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.).

XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

W okresie 2 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.

Sekcja Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w pkt VII niniejszej specyfikacji.

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.

 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

XXVI. Pozostałe informacje.

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.

Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:



Poznań, dnia............................ .........................................
/podpis/

Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres
ul....................................................................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ……………………………………………………………………….
telefon............................................................................................................................................
fax..................................................................................................................................................
NIP................................................................................................................................................
REGON.........................................................................................................................................
Email.............................................................................................................................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania.................................................................................................................................
tel...................................................................................................................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest: Świadczenie usług telefonicznych - telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.


My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: świadczenie usług telefonicznych -telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

2. Oferujemy:

A. Łączny koszt opłat miesięcznych (nr 1 i 2) za cenę ofertową brutto ……………….. PLN (słownie ……. PLN, tj. za cenę ofertowa netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN.
Koszt opłat miesięcznych wg zestawienia:

Lp. Rodzaj
opłaty Ilość nowych aktywacji Cena brutto jednej opłaty w cyklu miesięcznym zaoferowane dla jednej nowej aktywacji
Ilość minut do wykorzystania w ramach jednej opłaty miesięcznej do wszystkich sieci (komórkowych, stacjonarnych)
(1) (2) (3) (4) (5)
1. Opłata miesięczna nr 1 37
2. Opłata miesięczna nr 2 6

Suma wierszy 1, 2 -

B. Koszt jednostkowy za 1 minutę połączenia naliczanego w czasie rzeczywistym 1s/1s:
 do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) za cenę ofertową brutto ……………….. PLN (słownie ……. PLN, tj. za cenę ofertowa netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN.
 w ramach sieci firmowej) za cenę ofertową brutto ……………….. PLN (słownie ……. PLN, tj. za cenę ofertowa netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN.

Koszt połączeń wg zestawienia:


Lp. Rodzaj
usługi Cena jednostkowa
brutto za 1 minutę połączenia naliczanego w czasie rzeczywistym 1s/1s

(1) (2) (3)
1. Koszt połączenia do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych)
2. Koszt połączenia w ramach sieci firmowej


Suma (wiersz 1,2)

C. Łączny koszt dostawy 43 telefonów za cenę ofertową brutto .................... PLN (słownie ……. PLN, tj. za cenę ofertowa netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN, w tym cena za:
 37 telefonów brutto ……...PLN,
 6 telefonów brutto ……. ….PLN.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej zasadami postępowania, nie wnosimy do niej zastrzeżeń, posiadamy wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Udzielę gwarancji na dostarczone aparaty telefoniczne na okres ……… miesięcy (nie krótszy niż 24 miesiące).
7. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
8. Oświadczam/y/, że wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
9. Oświadczam/y/, iż jestem/śmy/ upoważniony/upoważnieni do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
10. Zapewniam/y/, że oferowana przez nas przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP.
11. Oświadczam/y/, że akceptujemy 30 dniowy termin zapłaty, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, stwierdzającej wykonanie danej usługi lub dostawy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
12. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

..........................,dn.................


……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)



Załącznik nr 2 do specyfikacji
---------------------------------------------
(pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
OŚWIADCZENIE

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na
1. Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 4 co oznacza, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, który mówi, iż:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni prze¬widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu;
4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie¬lenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
2. Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1 do 3 ustawy o zamówieniach publicznych.
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3. Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu.
..........................,dn....................

.............................................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy)








Załącznik nr 3 do specyfikacji
--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)




OŚWIADCZENIE



Stosownie do dyspozycja art. 35 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamierzamy/ nie zamierzamy* powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Na mocy art. 36 ust 5 Zamawiający zastrzega, iż świadczenie usług telefonii komórkowej nie może zostać powierzone podwykonawcom.

* Niewłaściwe skreślić


..........................,dn................. .
.............................................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osób uprawnionych
do reprezentowania wykonawcy).













Załącznik nr 4 do specyfikacji


UMOWA NR ……./2009

Stosownie do zapisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dziennik Ustaw z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) w dniu ...................................... pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 zwanym dalej Zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych - inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę
2. Główną księgową - mgr Mirellę Śmigielską.
NIP: 778-13-42-057 REGON: 000291204;
z jednej strony,
a
firmą ..............................................................................................................
z siedzibą w .....................................................................................................
NIP: ................................ REGON: .............................;
Zarejestrowaną w ......................................................................................................; zwaną dalej Wykonawcą, reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
z drugiej strony,
została zawarta umowa, określana w dalszej części „Umową Wiodącą” o następującej treści:


§1

Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego.

§2
Umowa nie jest dotknięta wadami, o których mowa w art. 22 i 24 cytowanej ustawy.

§ 3
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług telekomunikacyjnych - telefonii komórkowej wraz z dostawą 43 nowych aparatów telefonicznych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu. Świadczona usługa telekomunikacyjna – telefonii komórkowej zapewni miedzy innymi łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) i internetową.
2. Wykonawca zobowiązuje świadczyć usługi, o których mowa w § 3 ust. 1 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofertą Wykonawcy, która stanowi załącznik nr 1 do mniejszej umowy. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się świadczenia usług i dostaw, o których mowa w § 3 ust. 1 umowy terminowo i z zapewnieniem odpowiedniej jakości i standardów świadczonych usług i dostaw.
3. Wraz z zwarciem niniejszej umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz numerów telefonicznych, podlegających przejęciu i utrzymaniu przez Wykonawcę.
4. Numery telefonów Zamawiającego pozostają bez zmian i zostają przeniesione do sieci Wykonawcy po wygaśnięciu umów i usług u dotychczasowych operatorów bez ponoszenia kosztów w tym zakresie przez Zamawiającego.
5. Aktywowanie kart SIM dla poszczególnych numerów telefonicznych dokumentowane jest zawieranymi indywidualnie przez Zamawiającego i Wykonawcę umowami o świadczenie usług telefonicznych - telefonii komórkowej, o których mowa w § 3 niniejszej umowy. Postanowienia umów indywidualnych nie mogą być sprzeczne z przepisami prawa w tym przede wszystkim ustawy Prawo zamówień publicznych, zapisami Umowy Wiodącej, a także musza być zgodne z ofertą Wykonawcy, na podstawie której zawarto niniejszą umowę.
6. W dniu zakończenia Umowy Wiodącej, tj. do dnia 15 stycznia 2012 roku Wykonawca przestanie świadczyć usługi telefoniczne - telefonii komórkowej objęte indywidualnymi umowami. Aparaty telefoniczne i akcesoria dostarczone w trakcie trwania obowiązywania niniejszej umowy pozostają własnością Zamawiającego.
7. Dostawa 43 nowych aparatów telefonicznych wraz z aktywnymi kartami SIM, następuje na zasadach określonym w siwz oraz na warunkach cenowych zaproponowanych w ofercie Wykonawcy. Odbiór nowych aparatów telefonicznych z aktywnymi kartami SIM zostanie dokonany na podstawie odrębnych protokołów odbioru sporządzonych, w terminach uruchomiania kolejnych aktywacji, przez przedstawiciela/i Zamawiającego i Wykonawcy.


§ 4
1. Usługi, o których mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy będą wykonywane od dnia 16.01.2010 r. do dnia 15 stycznia 2012 r.
2. Za dostawę 43 szt. komórkowych aparatów telefonicznych z aktywnymi kartami SIM Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie brutto …….. PLN (słownie ………………PLN).
3. Wynagrodzenie, o którym mowa § 4 ust . 2 Zamawiający zapłaci przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po podpisaniu protokołów obiorów, o których mowa w § 3 ust. 7 umowy w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
4. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonywane usługi, o których mowa w § 3 ust. 1 będzie składało się kosztów opłat miesięcznych i faktycznie wykonywanych połączeń według stawek określonych w ofercie Wykonawcy.
5. Okresem rozliczeniowym jest 1 miesiąc kalendarzowy. Wynagrodzenie z tytułu świadczonych usług naliczane będzie od dnia faktycznego ich uruchomienia.
6. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 4 regulowane będzie przelewem na rachunek bankowy wykonawcy, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.
7. Cena pozostałych usług, w tym przede wszystkim: smsów, mmsów, przesyłu i odbioru danych, połączeń międzynarodowych w eurotaryfie oraz innych usług niewyspecyfikowanych w SIWZ będzie naliczana zgodnie ze standardowym cennikiem biznesowym obowiązującym na dzień składania ofert. Cennik stanowi załącznik nr 2 Umowy Wiodącej.
8. Wykonawca wraz z fakturami, o których mowa w § 4 ust. 6 bezpłatnie dostarczy biling w formie papierowej i na żądanie Zamawiającego w formie elektronicznej.
9. Datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.




§ 5
10. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone aparaty telefoniczne na zasadach nie gorszych niż oferowane przez producenta aparatu telefonicznego.
11. Obsługa serwisowa obejmuje:
a) po telefonicznym powiadomieniu o awarii lub uszkodzeniu aparatu telefonicznego niezwłoczny przyjazd „Opiekuna Zamawiającego”, stwierdzenie usterki i odebrania sprzętu celem jego oddania do serwisu,
b) na czas oddania serwisu Wykonawca przekaże Zamawiającemu zastępczy telefoniczny podobnej klasy, co serwisowany,
c) w terminie do 5 dni roboczych od dnia odbioru uszkodzonego sprzętu z siedziby Zamawiającego Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie elektronicznej lub za pomocą faksu o stwierdzonych usterkach i przewidywanych kosztach naprawy. Decyzję w sprawie dalszych działań ww. zakresie podejmuje Zamawiający.
d) ocena stanu technicznego sprzętu -– aparatu/ów telefonicznego/ych oraz naprawa sprzętu w okresie i na zasadach ustalonych w gwarancji będzie dokonywana bezpłatnie.
e) zwrot naprawionego sprzętu – aparatu/ów telefonicznego/ych nastąpi w terminie 21 od dnia jego odbioru z siedziby Zamawiającego.


§ 6

Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ............................................................ tel…………….
oraz
ze strony Zamawiającego – Małgorzata Pietrasiak, tel. 061 8850 633

§ 7
1. Niedopuszczalna jest zamiana postanowień Umowy Wiodącej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zamian wynika, z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy Wiodącej lub zamiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2. Zamiany postanowień Umowy Wiodącej dokonane z naruszeniem § 7 ust.1 oraz przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych są nieważne.
3. Wszelkie zamiany i uzupełnienia dotyczące Umowy Wiodącej wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
4. Analogiczne zasady, o których mowa w § 7 ust. 1 – 3 odnoszą się do umów indywidualnych.

§ 8
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia odrębnych umów z Wykonawcą, dotyczących zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w § 6 ust. 1 mogą być udzielane, jeżeli w okresie do 15 stycznia 2012 r. konieczne będzie powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia do wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego.

§ 9
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości:

a) 100 PLN za każdy dzień zwłoki – w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,
b) 7.000 PLN, gdy Wykonawca odstąpi od umowy z przyczyn leżących po jego stronie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne w przypadku, gdy nie pokryją one wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zamawiający może rozwiązać umowę z zachowaniem 30 – dniowego terminu wypowiedzenia, w tym również z powodów i na zasadach określonych w art. 145 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163, z późn. zm.).
5. W przypadku określonym w § 9 ust. 4 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
6. Zamawiającemu przysługuje także prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach, a mianowicie w przypadku:
a) ogłoszenia upadłości lub wszczęcia likwidacji Wykonawcy,
b) rażącego naruszania zobowiązań umownych.

§ 10

1. Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
3. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień do umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 cytowanej ustawy i muszą być poprzedzone aneksem do umowy.
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy kierowane będą do Sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Załączniki:
Nr 1 – oferta Wykonawcy,
Nr 2 – cennik pozostałych usług.


Zamawiający: Wykonawca :

.............................. ...............................

« Powrót do szczegółów zamówienia