Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku, m.in. półmasek filtrujących, przyrządów do przetoczeń, elektrod wiązkowych do termoablacji, igieł typu Veresa, trokarów, strzykawek typu Luer-Lock, strzykawek do pomp infuzyjny

Numer zamówienia:

/154/2009

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Zakup i dostawa sprzetu medycznego sterylnego jednorazowego użytku, m.in. półmasek filtrujących, przyrządów do przetoczeń, elektrod wiązkowych do termoablacji, igieł typu Veresa, trokarów, strzykawek typu Luer-Lock, strzykawek do pomp infuzyjnych, białych, zestawów do pomp infuzyjnych Lifecare 5000 i PLUM A+, rękawic chirurgicznych specjalistycznych sterylnych, bezpudrowych.
Numer ogłoszenia: 254693 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzetu medycznego sterylnego jednorazowego użytku, m.in. półmasek filtrujących, przyrządów do przetoczeń, elektrod wiązkowych do termoablacji, igieł typu Veresa, trokarów, strzykawek typu Luer-Lock, strzykawek do pomp infuzyjnych, białych, zestawów do pomp infuzyjnych Lifecare 5000 i PLUM A+, rękawic chirurgicznych specjalistycznych sterylnych, bezpudrowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I 1. Półmaska filtrująca z zaworem oddechowym- 2000 szt., 2. Półmaska filtrująca bez zaworu- 1000 szt.; Pakiet II 1. Przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych typu INTRAFIX- 200 000 szt.; Pakiet III 1. Pojemnik z wodą do nawilżania- 2 000 szt.; Pakiet IV 1. Elektroda wiązkowa do termoablacji - 40 szt.; Pakiet V 1. Igła typu Veresa do zabiegów laparoskopowych- 30 szt. 2.Trokar bezpieczny do zabiegów laparoskopowych- 15 szt. 3.Trokar optyczny do zabiegów laparoskopowych- 15 szt. 4. Urządzenie typu Lap-Disc- 5 szt.; Pakiet VI 1. Strzykawki typu LUER-LOCK: 5 ml - 20 op., 10 ml - 40 op., 30 ml - 50 op.; Pakiet VII 1. Strzykawki do pomp infuzyjnych białe- 10 000 szt.; Pakiet VIII 1. Zestaw do pomp infuzyjnych LIFECARE 5000 i PLUM A+ w ilości 7000 szt.; Pakiet IX 1. Czyścik do narzędzi optycznych- 200 szt., 2. Magnetyczny licznik igieł - 5000 szt.; Pakiet X 1. Łącznik oddechowy - martwa przestrzeń- 2000 szt.; Pakiet XI 1. Przyrządy do rozpuszczania leków typu ECOMIX- 7000 szt.; Pakiet XII 1.Marker chirurgiczny- 200 szt.; Pakiet XIII 1.Rękawice chirurgiczne specjalistyczne sterylne, bezpudrowe- Rozmiary: 6 - 600 par, 6,5 -2000 par, 7,0 -1500 par, 7,5 -1000 par, 8 - 600 par..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.14.11-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: kwota wadium nie wymagana
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 1.2. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.1 niniejszej specyfikacji. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 stawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5. 1.7. Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.7 a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 1.8. Oświadczenia i zaświadczenia Oferenta potwierdzające wymogi zawarte w pkt. III SIWZ. 1.9. Dokumenty zawierające opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 6 do specyfikacji. 1.10 Próbki oferowanego sprzętu wymienione w załączniku nr 6 w pakietach, których dotyczą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pok. 3089 dawniej nr 301, III piętro W STARYM BUDYNKU.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Półmaska filtrująca z zaworem oddechowym. 2000 szt.; 2. Półmaska filtrująca bez zaworu. 1000 szt. Szczegółowy opis przedmioyu zamówienia zawarty jest w załąCZNIKU NR 6 DO siwz.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych typu INTRAFIX. 200 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik z wodą do nawilżania. 2 000 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda wiązkowa do termoablacji. 40 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła typu Veresa do zabiegów laparoskopowych- 30 szt., 2.Trokar bezpieczny do zabiegów laparoskopowych- 15 szt., 3.Trokar optyczny do zabiegów laparoskopowych- 15 szt., 4. Urządzenie typu Lap-Disc - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki typu LUER-LOCK: 5 ml - 20 op., 10 ml - 40 op., 30 ml - 50 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki do pomp infuzyjnych białe - 10 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do pomp infuzyjnych LIFECARE 5000 i PLUM A+ w ilości 7000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czyścik do narzędzi optycznych- 200 szt., 2. Magnetyczny licznik igieł- 5000 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik oddechowy - martwa przestrzeń - 2000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrządy do rozpuszczania leków typu ECOMIX - 7000 szt . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do SWIZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Marker chirurgiczny - 200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice chirurgiczne specjalistyczne sterylne, bezpudrowe. Rozmiary: rozm. 6 - 600 par, rozm. 6,5 - 2000 par, rozm. 7,0 - 1500 par, rozm. 7,5 - 1000 par, rozm. 8 - 600 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia