Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Okresowe przeglądy i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.

Numer zamówienia:

/10/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Odpowiedzi na pytania + modyfikacja siwz

Poznań, dn. 09.03.2010 r

EZ/ 1488/2/2010



Wykonawcy biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Dotyczy przetargu nieograniczonego nr 10/2010 na okresowe przeglądy i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.




Wielkopolskie Centrum Onkologii, informuje, iż wpłynęły pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na które została udzielona odpowiedź:

Pytanie 1
Czy istnieje możliwość pobrania kart katalogowych urządzeń klimatyzacji i wentylacji, które są przedmiotem przetargu?

Odpowiedź:
Zamawiający posiada dokumentację techniczną ww urządzeń w formie wielostronicowych tomów, co utrudnia jej przekazanie zainteresowanym Wykonawcom.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że istnieje możliwość wglądu do ww dokumentacji oraz przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu
z Działem Inwestycji i Remontów – p. Andrzejem Kaczmarkiem nr tel. 61/88 50 888 lub
p. Szymonem Matuszewskim te. 61/ 88 50 628 w godz. 9.00 – 13.00

W celu ułatwienia zapoznania się z tą dokumentacja podajemy niżej strony internetowe producentów urządzeń obje tych postępowaniem przetargowym:

Pakiet 1 – www.wktp.pl
Pakiet 2 – www.vtsgroup.pl
Pakiet 3 – www.thermocold.pl
Pakiet 5 – www.samsung.com/pl
Pakiet 6- www.swegon.pl
Pakiet 7 – www.teoma.pl
Pakiet8 – www.daikin.pl





Zamawiający wprowadza do siwz nowy załącznik nr 5A zawierający zakres czynności przeglądów i konserwacji urządzenia – agregatu wody lodowej firmy Carrier typ 30GK148.


Zamawiający działając z mocy art. 38 ust. 4 ustawy Pzp modyfikuje treść SIWZ w niżej podanym zakresie:

I. W pkt. III. 3 Ogólne założenia wyjściowe

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:
-okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pakietach nr 1 – 8. Urządzenia wymienione w pakietach 1 – 8 w załączniku nr 5 objęte są gwarancją udzieloną przez Dostawcę tych urządzeń.
-okresowych przeglądów i konserwacji oraz interwencji i napraw awaryjnych agregatu wody lodowej wymienionego w pakiecie nr 9. Agregat wody lodowej nie jest objęty gwarancją Dostawcy urządzenia.

II. Formularz ofertowy
W formularzu ofertowym w pkt. 3 – dla pakietu 9 w miejsce dotychczasowej tabeli wprowadza się dwie - przy czym jedna dotyczy kosztów przeglądu i konserwacji a druga kosztów interwencji i napraw awaryjnych.
Nowy wzór formularza ofertowego załączony do niniejszego pisma obowiązuje przy składaniu ofert.


III. W załączniku nr 3A ( wzór umowy dla pakietu 9) zmienia się w § 4 pkt. 8 - w miejsce dotychczasowego zapisu o treści
„Niezależnie od wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia rzeczywiście poniesionych przez Wykonawcę kosztów części zamiennych wymienionych w celu prawidłowego funkcjonowania instalacji i urządzeń lub ich usprawnienia, o ile części zamiennych nie dostarczył Zamawiający. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest o przedłożenia Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających wysokość cen materiałów lub urządzeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym pod rygorem zwolnienia Zamawiającego z obowiązku ich zapłaty.”

Wprowadza się zapis o następującej treści:

„Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu obejmuje koszt usługi, dojazdu, cenę części oraz materiałów eksploatacyjnych Sprzętu, których wymiana jest niezbędna w toku przeprowadzania okresowego przeglądu technicznego i konserwacji Sprzętu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania instalacji i urządzeń.”


IV. Punkt. XII . 4 SIWZ zmienia swoją dotychczasowa treść na następującą:

„…Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ, w tym w szczególności koszt usługi, dojazdu, cenę części oraz materiałów eksploatacyjnych, których wymiana jest niezbędna w toku przeprowadzania okresowego przeglądu i konserwacji w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania instalacji i urządzeń.
W części dot. pakietu 9 - koszt 1 roboczogodziny, według której rozliczane będą prace
związane z wykonywaniem napraw sprzętu ( usuwanie usterek, awarii, wymiana części
itp.) nie objętych zakresem prac przeglądu i konserwacji oraz dodatkowo koszty dojazdu.

W związku z niniejszą modyfikacją SIWZ, termin składania i otwarcia ofert został
przesunięty pismem nr EZ/1488/2010 na dzień 19.03.2010r – składanie ofert do godz.
9:00 i otwarcie ofert o godz. 10:00.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia