Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa koszy na odpady, środków gospodarczych i środków czystości

Numer zamówienia:

/13/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert

Poznań, dnia 16.04.2010
EZ/2596/2010


Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 13/2010
Dotyczy: Zakup i dostawa koszy na odpady, środków gospodarczych i środków czystości



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na dostawę koszy na odpady, środków gospodarczych i środków czystości w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

PAKIET NR 1

ADI
Ul. Komornicka 20
60-101 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 3.387,50zł netto; 4.132,75zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 3 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
4 ADI
Ul. Komornicka 20
60-101 Poznań 3.387,50zł netto; 4.132,75zł brutto
100
5 Novax
Plac Wolności 7
85-004 Bydgoszcz 4.007,50zł netto; 4.889,15zł brutto
84
6 P.H.U. GASTRO CENTRUM
Ul. Lelewela 131
64-920 Piła 5.477,61zl netto; 6.682,70zł brutto
61



PAKIET NR 2

P.P.H.U. BARLON
Miszewo W 3
09-120 Nowe Miasto
Całkowita wartość zamówienia wynosi 8.405,20zł netto; 10.254,34zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 4 oferty. Odrzucono 2 oferty.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1 P.P.H.U. BARLON
Miszewo W 3
09-120 Nowe Miasto 8.405,20zł netto; 10.254,34zł brutto
100
2 SWISSPOL
Ul. Świątnicka 30
52-018 Wrocław 15.239,67zł netto; 18.592,40zł brutto
55
3 Medi Sept Sp. z o. o.
Konopnica 159 c/k. Lublina
21-030 Motycz. 25.131,44zł netto; 30.660,36zł brutto
odrzucona
ADI
Ul. Komornicka 20
60-101 Poznań 22.675,00zł netto; 27.663,50zł brutto odrzucona


Zamawiający odrzuca firmę ADI z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Komornickiej 20 jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W specyfikacji Zamawiający wymagał w pakiecie nr 2 w pozycji nr 1 środka o pH od 2-3. Wykonawca zaoferował środek Sansed WC żel o ph-1. W pozycji nr 2 Wykonawca zaoferował wielkość opakowania 0,5l. Zamawiający wymagał 0,75-1l.
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań siwz i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający odrzuca firmę medi Sept sp. z o. o. z siedzibą w Motyczu jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wymagał preparatu do czyszczenia skóry. Wykonawca zaoferował preparat który nie ma zastosowania do czyszczenia skóry.
Wobec powyższego oferta nie spełnia wymagań siwz i podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

PAKIET NR 3

Novax
Plac Wolności 7
85-004 Bydgoszcz
Całkowita wartość zamówienia wynosi 10.342,50zł netto; 12.617,85zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 3 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
5 Novax
Plac Wolności 7
85-004 Bydgoszcz 10.342,50zł netto; 12.617,85zł brutto 100
6 P.H.U. GASTRO CENTRUM
Ul. Lelewela 131
64-920 Piła 14.201,60zł netto; 17.325,96zł brutto
72
7 PM Sp. z o. o.
Ul. Małachowskiego 47/2
61-429 Poznań 24.221,50zł netto; 29.550,23zł brutto 42

PAKIET NR 4

P.P.H.U. BARLON
Miszewo W 3
09-120 Nowe Miasto
Całkowita wartość zamówienia wynosi 2.774,75zł netto; 3.385,20zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1 P.P.H.U. BARLON
Miszewo W 3
09-120 Nowe Miasto 2.774,75zł netto; 3.385,20zł brutto
100
6 P.H.U. GASTRO CENTRUM
Ul. Lelewela 131
64-920 Piła 12.007,25zł netto; 14.648,85zł brutto
23

PAKIET NR 5

SWISSPOL
Ul. Świątnicka 30
52-018 Wrocław
Całkowita wartość zamówienia wynosi 1.830,00zł netto; 2.232,60zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 4 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Uzasadnienie wyboru- ważna oferta najkorzystniejsza cenowo.
Termin realizacji zamówienia- dostawy sukcesywne. Termin realizacji do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli ofert w pakiecie nr 1 wraz z punktacją:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1 P.P.H.U. BARLON
Miszewo W 3
09-120 Nowe Miasto 2.775,00zł netto; 3.385,50zł brutto 65
2 SWISSPOL
Ul. Świątnicka 30
52-018 Wrocław 1.830,00zł netto; 2.232,60zł brutto 100
3 Medi Sept Sp. z o. o.
Konopnica 159 c/k. Lublina
21-030 Motycz. 5.055,00zł netto; 6.167,10zł brutto 36
6 P.H.U. GASTRO CENTRUM
Ul. Lelewela 131
64-920 Piła 14.070,00zl netto; 17.165,40zł brutto 13




Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 23.04.2010r.



Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna




Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 13/2010- zakup i dostawa koszy na odpady, środków gospodarczych i środków czystości w dniu 16.04.2010r.



16.04.2010r. ………..………………………………….
podpis

« Powrót do szczegółów zamówienia