Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup idostawa ziaren zawierajacych źródła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii

Numer zamówienia:

/5/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 15-02-2010

EZ/ …1145…/2010




Wg rozdzielnika
Do wszystkich zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne



Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 5/2010 – Zakup i dostawa ziaren zawierających źródła promieniotwórcze I – 125 do brachyterapii wraz z wyposażeniem dodatkowym.


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi:


PYTANIE:
czy Zamawiający dopuści składanie ofert w walucie EURO.
Odpowiedź:
Tak, Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w EURO.

PYTANIE:
Zgodnie z tekstem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) „Wykonawca określi wartość przedmiotu zamówienia w PLN” (str.8, pkt.2).
Odpowiedź:
Na str. 8 pkt. 2. dokonuje się korekty:
Jest:
„2)Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.”

Winno być:
2). Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN/EURO* (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
[*niepotrzebne skreślić]

PYTANIE:
Wykonawca wnosi o umożliwienie podania wartości przedmiotu zamówienia oraz dopuszczenie wszelkich rozliczeń związanych z realizacją zamówienia publicznego w walucie EURO.
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na podanie wartości przedmiotu zamówienia w ofercie w walucie EURO, jednakże zgodnie z zapisem §4 umowy cena poszczególnych dostaw wyliczona będzie w PLN wg kursu sprzedaży EURO ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury.

PYTANIE:
Stosownie Wykonawca wnosi, żeby we wszystkich polach dotyczących ceny i wartości wprowadzić oznaczenia waluty PLN lub EUR z możliwością podkreślenia waluty właściwej lub o umożliwienie Wykonawcom własnoręczne wpisanie odpowiedniej waluty (aktualnie ani formularz ofertowy zał. nr 1 ani formularz cenowy zał. nr 2 nie zawierają określenia waluty).
Odpowiedź:
Tak, Zamawiający wprowadza w FORMULARZU OFERTOWYM I FORMULARZU CENOWYM zapis „ PLN/EURO*” [* niepotrzebne skreślić]
W załączeniu do niniejszego pisma znajdują się zmodyfikowane formularze: ofertowy i cenowy.

W związku z powyższymi zmianami modyfikuje się zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujący sposób:
Zmienia się zapisy w pkt. XII i w miejsce dotychczasowej treści:
• „Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.”
Wprowadza się następujący zapis:
• „Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej lub też w walucie Euro, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.”
Zamawiający dla porównania i oceny ofert, zastosuje przelicznik Euro w stosunku do PLN wg kursu sprzedaży Euro ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu otwarcia ofert.
W miejsce treści:
• „Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy i nie wzrosną oraz nie podlegają negocjacjom. Nie przewiduje się waloryzacji cen.”
Wprowadza się następujący zapis:
• „Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okres trwania umowy i podlegają zmianom i denominacji na warunkach określonych w umowie.”

Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
















Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres
ul..................................................................................................
miejscowość, kod pocztowy ……………………………………
telefon..........................................................................................
fax................................................................................................
NIP...............................................................................................
REGON........................................................................................
Email.............................................................................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania......................................................................................................................................
tel............................................email.................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest: Zakup i dostawę ziaren zawierających źródła promieniotwórcze I – 125 do brachyterapii wraz z wyposażeniem dodatkowym.
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
…………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Zakup i dostawę ziaren zawierających źródła promieniotwórcze I – 125 do brachyterapii wraz z wyposażeniem dodatkowym.
1. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
2. oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 2 do specyfikacji na kwotę:
................................. netto PLN/EURO*” [* niepotrzebne skreślić]
słownie:.......................................................................................................................
................................... brutto PLN/EURO*” [* niepotrzebne skreślić]
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.
3. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Termin dostawy źródeł promieniotwórczych (ziaren I-125) do brachyterapii ....dni
roboczych od złożenia zamówienia (nie dłużej niż 14 dni roboczych).
5. Akceptujemy projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Gwarantujemy, iż oferowany przez nas przedmiot zamówienia jest kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
7. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyliśmy ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
8. Wadium w kwocie ………………………. zostało wniesione w dniu ………. w formie/ formach: ………………………………………………………….
9. Zobowiązujemy się wnieść zabezpieczenie należytego wykonaniu umowy w wysokości określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy obejmującej przedmiot zamówienia.
10. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) …………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………
itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.
..........................,dn.................
…………………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

Załącznik nr 2 do specyfikacji
Formularz cenowy /wzór/
L.p Nazwa przedmiotu zamówienia J. m. Łączna ilość sztuk Numer katalogowy/
nazwa producenta
/ kraj pochodzenia sprzętu
(wypełnia Wykonawca) Cena jednostkowa netto

PLN/EURO*
[* niepotrzebne skreślić]

Wartość
całkowita
netto

PLN/EURO*
[*niepotrzebne skreślić]
Należny podatek VAT Wartość całkowita
brutto

PLN/EURO*
[*niepotrzebne skreślić]
Wartość całkowita brutto
uwzględniająca obowiązek 7%podatku zamawiającego w zakresie wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów
(zgodnie z art. 91 ust.3a ustawy Pzp)
(wypełnia Wykonawca)
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10
1. Źródła do brachyterapii
ziarna I-125 Szt. 6000



2. Igły do aplikacji Szt. 2500


3. Igły stabilizujące Szt. 200


4. Osłona głowicy USC Szt. 100


5. Zwykła osłona
(brachy drape) Szt. 100




6. Płytki mocujące (template) wielorazowego użytku
Szt.
3



RAZEM
__________
________ *
___________ **
________________


UWAGA!

* Wartość brutto, wyliczona przez Wykonawcę, która zostanie przyjęta do oceny oferty w przypadku obrotu krajowego ** Wartość brutto, wyliczona przez Wykonawcę, która zostanie przyjęta do oceny oferty w przypadku wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów - zgodnie przepisami art. 91 ust. 3a ustawy PZP „Jeżeli złożono ofertę , której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.”
Wysokość tego podatku dla asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania wynosi 7%.


..............................., dn. ........................................

………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia