Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup idostawa ziaren zawierajacych źródła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii

Numer zamówienia:

/5/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

PL-Poznań: Izotopy promieniotwórcze

2010/S 21-029709

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Kontakt dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Do wiadomości Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, 61-866 Poznań, POLSKA/POLAND. Tel. +48 618850643. E-mail zaopatrzenie@wco.pl. Faks +48 618850698.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: WWW.WCO.PL.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OPIS

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

5/2010 Zakup i dostawa ziaren zawierających źródła promieniotwórcze I – 125 do brachyterapii wraz z wyposażeniem dodatkowym.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:

Dostawy.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: magazyn WCO Poznań.

II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionego asortymentu do przeprowadzenia zabiegów brachyterapii:
1. Materiał zużywalny:
— ziarna zawierające źródła promieniotwórcze I-125 - 6 000 szt.,
— igły do aplikacji - 2 500 szt.,
— igły stabilizujące - 200 szt.,
— osłona głowicy USG - 100 szt.,
— brachy drape(osłona) - 100 szt.
2. Płytki mocujące (template) wielorazowego użytku - 3 szt.

II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

09344000, 33191000.

II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8)
Podział na części:

Nie.

II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionego asortymentu do przeprowadzenia zabiegów brachyterapii:
1. materiał zużywalny:
— ziarna zawierające źródła promieniotwórcze I-125 - 6 000 szt.,
— igły do aplikacji - 2 500 szt.,
— igły stabilizujące - 200 szt.,
— osłona głowicy USG - 100 szt.,
— brachy drape(osłona) - 100 szt.;
2. płytki mocujące (template) wielorazowego użytku - 3 szt.

II.2.2)
Opcje:

II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zmówienia).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:

Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).

III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury przez zamawaijącego.

III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Tak.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
— dostawę ziaren zawierających źródła promieniotwórcze I-125 do brachyterapii oraz wyposażenia dodatkowa będące przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego transportem, wykonywanym przez wykwalifikowane, posiadające niezbędne certyfikaty firmy transportowe, przy czym transport przesyłek musi być dokładnie śledzony/monitorowany bezpośrednio przez Wytwórcę. Zwrot niewykorzystanych źródeł do brachyterapii (ziaren I-125) do producenta musi być zorganizowany i udokumentowany przez Wykonawcę,
— odbiór niewykorzystanych przez Zamawiającego źródeł promieniotwórczych; o zwrocie niewykorzystanych źródeł promieniotwórczych Wykonawca zostanie poinformowany w terminie 14 dni od dnia ich dostarczenia. Wykonawca nie będzie zobowiązany do zwrotu części ceny za niewykorzystane i zwrócone przez Zamawiającego źródła promieniotwórcze,
— odbiór niewykorzystanych źródeł promieniotwórczych Wykonawca dokona na swój koszt z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie 21 dni od chwili poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o chęci dokonania zwrotu,
— Wykonawca zobowiązany jest do dokonania utylizacji źródeł promieniotwórczych, które są przedmiotem niniejszego postępowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
— w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca przeprowadzi szkolenie kliniczne i techniczne personelu medycznego przez specjalistów, dla co najmniej 3 pacjentów; szkolenie odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem.
Umowa na okres 24 miesięcy.
Dostawy sukcesywne zgodnie z zapotrzebowaniem bieżącym i składanymi zamówieniami częściowymi - telefonicznie lub faxem/ dostawy sukcesywne 2 x w miesiącu dla min. 2 chorych każdorazowo.

III.2)
WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by:
— Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji.
A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.1.2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
2) oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określone w art. 24 ust.1 ustawy Pzp
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
5) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
6) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa:
1). w pkt 3, 4, 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ,
c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2). w pkt 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
B. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;
2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu (przy czym za takie zamawiający uzna dostawy obejmujące przedmiot zamówienia, każda dostawa o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000 PLN).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
C. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) Aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 PLN.
D. W celu potwierdzenia, opisanego przez zmawiającego warunku potwierdzania przez Wykonawcę faktu, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego – załącznik nr 3A do specyfikacji,, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) opisy, w tym dane techniczne przedmiotu zamówienia (w formie wydruku).
W ramach punktu D oraz na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zmawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
a) Deklaracji Zgodności, Certyfikatu CE, Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych, Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych – alternatywnie, z zastrzeżeniem pkt c niniejszego punktu,
b) Oświadczenia o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów,
c) W przypadku wyrobów, o których mowa w art. 54 ustawy z dnia 20.4.2004 r. o wyrobach medycznych, potwierdzenie Zgłoszenia lub Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych.
d) Deklaracja zgodności wg Załącznika nr 2 Dyrektywy 90/385/EEC dla oferowanego przedmiotu zamówienia zachowujące swą ważność na dzień składania oferty.
W odniesieniu do podpunktów b) i c) punktu D odpowiednie zastosowanie znajdują normy określone w § 3 ust. 2 i 3 przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605).
Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 3) punktu VI niniejszej specyfikacji;
2) wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo;
3) formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji;
4) odpowiednio wypełnione formularze specyfikacji istotnych warunków zamówienia - -załącznik nr 3A , tj. formularz: szczegółowy opis i ocena wymagań technicznych przedmiotu zamówienia -załącznik nr 3B – tj. formularz: terminy dostawy i ocena terminów dostawy przedmiotu zamówienia;
5) oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom;
6) deklaracja producenta ISO 13485;
7) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
Nie spełni warunków określonych art.22 ust. 1 pkt 1-4 i w art. 24 ust. 1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony, zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dziennik Ustaw z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 PLN.

III.2.3)
Zdolność techniczna:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
— Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu (przy czym za takie zamawiający uzna dostawy obejmujące przedmiot zamówienia, każda dostawa o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000 PLN) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.

III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)
RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)
Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów: kryteria określone poniżej:
1. Cena. Waga: 70.
2. Ocena parametrów technicznych: Waga: 20.
3. Termin dostawy: Waga: 10.

IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

5/2010.

IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 15.3.2010 - 09:00.
Dokumenty odpłatne: nie.

IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

15.3.2010 - 09:00.

IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:

Data: 15.3.2010 - 10:00.
Miejsce: W siedzibie zamawiającego: WCO Poznań, ul. Garbary 15 - w pokoju nr 3089 dawniej nr 301 , III piętro w starym budynku - kancelaria.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak.
Członkowie komisji przetargowej.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Urząd Zamaówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 warszawa, POLSKA/POLAND. E-mail uzp@uzp.pl. Tel. +48 224587702. Faks +48 224587700.

VI.4.2)
Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Szczegółowe informacje na temat składania odwołań zawarte są w Rozdziale 3 Odwołania ustawy Prawo zamówień publicznych.

VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 waraszawa, POLSKA/POLAND. E-mail uzp@uzp.pl. Tel. +48 224587702. Faks +48 224587700.

« Powrót do szczegółów zamówienia