Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

/36/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 81729-2010 z dnia 2010-04-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Poznań
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku - 28 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załaczniku nr 6 do SIWZ.
Termin składania ofert: 2010-04-20
________________________________________
Numer ogłoszenia: 86703 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 81729 - 2010 data 12.04.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax. 061 8521948.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
• W ogłoszeniu jest: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku - 28 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załaczniku nr 6 do SIWZ..
• W ogłoszeniu powinno być: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku - 29 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załaczniku nr 6 do SIWZ..
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
• W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pok. 3089 dawniej 301 (Kancelaria - III piętro w STARYM BUDYNKU),...
• W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 9:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pok. 3089 dawniej 301 (Kancelaria - III piętro w STARYM BUDYNKU),...
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załącznik.
• W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XV 1. Kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1500 szt.; 2. Pokrowce na mikroskop operacyjny - 100 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
• W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XV 1. Kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Załącznik.
• W ogłoszeniu jest: brak wpisu.
• W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XV 1. Pokrowce na mikroskop operacyjny - 100 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..

« Powrót do szczegółów zamówienia