Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

/36/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 81729 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku - 28 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załaczniku nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie
• zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.1 Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.2 specyfikacji. 1.2 Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.3 Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.4 Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 1.5 Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6. 1.6 Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.8 a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 1.9 Dokumenty zawierające opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 6 do specyfikacji - dotyczy pakietów, do których nie jest wymagane załączenie próbek. 1.10 Próbki oferowanego sprzętu wymienione w załączniku nr 6 w pakietach, których dotyczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Sprzętu wobec wartości ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Sprzęt, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Sprzętu , c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Sprzęt importowany, d) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 niniejszego paragrafu, z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pok. 3089 dawniej 301 (Kancelaria - III piętro w STARYM BUDYNKU),..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I 1. Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym. W rozmiarach: - 5 - 50 szt.; - 6 - 100 szt.; - 6,5 - 100 szt.; - 7 - 2500 szt.; - 7,5 - 2500 szt.; - 8 - 1000 szt.; - 8,5 - 500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurki tracheostomijne typu CFS. Rozmiary: 4 mm 20 szt.; 6 mm 40 szt.; 8 mm 30 szt.; 10 mm 10 szt.; 2. Rurki tracheostomijne typu CFN. Rozmiary: 4 mm - 10 szt.; 6 mm - 10 szt.; 8 mm - 10 szt. ; 10 mm 5 szt.; 3. Rurki tracheostomijne typu LCP. Rozmiary: 4 mm - 5 szt.; 6 mm - 10 szt.; 8 mm - 10 szt.; 10 mm - 5 szt.; 4. Rurki tracheostomijne typu XLT. Rozmiary: 5 mm - 10 szt.; 6 mm - 10 szt.; 7 mm - 10 szt.; 8 mm - 10 szt.; 5. Rurki tracheostomijne typu XLT. Rozmiary: 5 mm - 10 szt.; 6 mm - 10 szt.; 7 mm - 10 szt.; 8 mm - 10 szt.;.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III 1. Igła- Ekstra Spike Plus KabiPac 5000 szt.; 2. Igła- Ekstra Spike Plus Chemo 6000 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV 1. Rurki tracheotomijne standard. Rozmiar: 5/60 mm - 50 szt.; 7/70 mm - 50 szt.; 9/80 mm - 50 szt.; 2. Rurki tracheotomijne przedłużone. Rozmiar: 5/80 mm - 50 szt.; 6/85 mm - 50 szt.; 7/90 mm - 50 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V 1. Rurki ustno- gardłowe dla dorosłych. Rozmiary: Ch 2/90 mm - 3000 szt., Ch 2/80 mm - 7000 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI 1. Dren do tlenu OXY. 2000 szt.; 2. Cewnik do podwieszania naczyń krwionośnych. Rozmiar: 1,50mm x 45 cm 500 op.; 3. Sonda rektalna - (kanka). 5000 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII 1. Paski testowe do glukometrów - 200 op. 2. Zestaw do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego typu MEDIFIX- bez skali. 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII 1. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IX 1. Zestaw do nakłuć jamy opłucnej typu PLEUROFIX NR 1 - 60 szt.; 2. Zestaw do nakłuć jamy opłucnej typu PLEUROFIX NR 2 - 30 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X 1. Kranik trójdrożny typu DISCOFX - 500 szt.; 2. Kranik pięciodrożny typu DISCOFIX - 200 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XI 1. Strzykawki typu LUER-LOCK- 20 ml - 400 op.; 2. Strzykawka tuberkulinowa bez igły - 10 op.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XII 1. Zestaw zabiegowy do założeń centralnego cewnika żylnego - 500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIII 1. Igła do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków. Rozmiar : 18G - 1,2mm x 30mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz. 1500 opak..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIV 1. Zestaw do ciągłych pomiarów hemodynamicznych (rzutniki minutowe pomiaru rytmu serca) - 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XV 1. Kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1500 szt.; 2. Pokrowce na mikroskop operacyjny - 100 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XVI 1. Serweta operacyjna o wymiarach 150 x 200 cm - 800 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XVII Serweta operacyjna 150 x 100 cm 1. Serweta z taśmą lepną - 600 szt.; 2. Serweta bez taśmy lepnej - 600 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XVIII 1. Złącza niskiego ciśnienia do wkładów kontrastowych - 4000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIX 1. Igły do ostrzykiwania krwawiących naczyń, błon śluzowych i żylaków : 23G/220cm - 20 szt.; 25G/220cm - 20 szt.; 2. Marker endoskopowy - 20 szt. 3. Kosz do chwytania polipów-ośmiodrutowe : 7Fr 3x6x240cm - 5 szt.; 7Fr 2x4x240cm - 5 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XX 1. Stenty dróg żółciowych. Rozmiary: 9 cm - średnica 10 Fr - 1 szt.; 7 cm - średnica 8,5 Fr - 1 szt.; 2. Stenty dróg żółciowych. Rozmiary: 7 cm - średnica 7,0 Fr - 1 szt.; 9 cm - średnica 8,5 Fr - 1 szt.; 3. Stenty dróg żółciowych. Rozmiary: 10 cm - średnica 8,5 Fr - 1 szt.; 10 cm - średnica 10 Fr - 1 szt.; 4. Stenty dróg żółciowych. Rozmiary: 7 cm - średnica 8,5 Fr - 1 szt.; 9 cm - średnica 8,5 Fr - 1 szt.; 5. Stenty dróg żółciowych. Rozmiary: 9 cm - średnica 11,5 Fr - 1 szt.; 7 cm - średnica 8,5 Fr - 1 szt.; 6. Stenty dróg żółciowych. Rozmiary: 9 cm - średnica 8,5 Fr - 1 szt.; 11 cm - średnica 10 Fr - 1 szt.; 7. Zestaw do wprowadzania stentów. Rozmiary: 8,5 Fr - średnica 8,5 Fr,- 2 szt.; 10 Fr - średnica 10 Fr ,- 2 szt.; 11,5 Fr - średnica 11,5 Fr ,- 2 szt.; 8. Samorozprężalne stenty dróg żółciowych. Rozmiary: długość 60 mm , śr 10mm - 1 szt.; długość 80 mm , śr 10mm - 1 szt.; długość 100 mm , śr 10mm - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XXI 1. Cewnik do podawania kontrastu - 2 szt.; 2. Cewnik do podawania kontrastu - 2 szt.; 3. Cewnik do podawania kontrastu - 2 szt.; 4. Sfinkterotom dwukanałowy - 10 szt.; 5. Sfinkterotom trzykanałowy - 10 szt.; 6. Sfinkterotom dwukanałowy - 2 szt.; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XXII 1. Kleszcze do usuwania ciał obcych - 2 szt.; 2. Koszyk do usuwania ciał obcych - 2 szt.; 3. Koszyk do usuwania ciał obcych - 2 szt.; 4. Balon do ekstrakcji - dwukanałowy - 1 szt.; 5. Balon do ekstrakcji - trzykanałowy - 2 szt.; 6. Balon do ekstrakcji - trzykanałowy, bezlateksowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XXIII 1. Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii. Ch 18/40 cm - 40 szt.; 2. Zgłębniki typu PUR. Ch 10/110 - nosowo-żołądkowy - 50 szt.; Ch 12/110 - nosowo-żołądkowy - 50 szt.; Ch 10/130 - nosowo- jelitowy - 30 szt.; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XXIV 1. Ochraniacze na buty - 5.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XXV 1. Wąż do odsysania - 3.000 szt.; 2. Końcówki do ssaka - 1.500 szt. ; 3. Schodkowy łącznik drenów - 500 szt.; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XXVI 1. Zestaw do odsysania, płukania i oświetlania pola operacyjnego - 60 szt.; 2. Zestaw do odsysania, płukania i oświetlania pola operacyjnego - 12 szt.; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jestw załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XXVII 1. Niskociśnieniowy system drenażu ran typu Redona - Ch 6 - 15 szt.; Ch 8 - 15 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XXVIII 1. Proteza głosowa: Ch 4,5 - 4 szt.; Ch 6 - 6 szt.; Ch 8 - 20 szt.; Ch 10 - 2 szt.; Ch 12 - 2 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia