Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa filtrów do central wentylacyjnych.

Numer zamówienia:

/33/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert

Poznań, dnia 2010-04-12
EZ/___2191/1____/2010


Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne


dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 33/2010 FILTRY DO WENTYLACJI.

WYBÓR OFERT

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż Zamawiający w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego na w/w przedmiot zamówienia dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej wg poniższego zestawienia.

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Cena netto Cena brutto Realizacja - termin Ocena ofert wg kryterium „cena 100%”
1 SUN-VENT PHU
Dorota Rogala
Ul. Modrzejewskiej 9
63-400 Ostrów Wielkopolski 4988,00 6085,36 14 dni od daty umowy. Oferta odrzucona - niezgodna pod względem wymogów technicznych.
*Uzasadnienie pod tabelką
2 Weiss Klimatechnik Polska Sp. z o.o.
Ul. Marywilska 34i
03-228 Warszawa
23717,60 28935,47 Do 31 maja 2010 100 pkt – oferta wybrana

*UZASADNIENIE ODRZUCENIA OFERTY:
• Faktyczne – Wykonawca SUN-VENT PHU Dorota Rogala jako Oferent zaoferował przedmiot zamówienia niezgodny z wymogami technicznymi specyfikacji.
Zamawiający wymagał filtrów oryginalnych do central wentylacyjnych Weiss Klimatechnik typu Mediclean. Natomiast oferta oferenta odrzuconego przedstawia filtry producenta Krakfil Technologie Sp z o.o. z Krakowa i Fabryki Włókien „Filtry-Haft” Sp z o.o. z Gorzowa Wlkp.

• Prawne art. 89 Ustawy PZP ust 1 . Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: pkt 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia…


Wybranego Oferenta prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dołączonego do niniejszego pisma. Wyznacza się datę zawarcia umowy w dniu 23-04-2010r. Umowa dostępna w formie elektronicznej na wniosek wysłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
































UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 33/2010


Stosownie do art. 139 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163, z późn. zm) w dniu ………………………. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 zwanym dalej Zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych - inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę
2. Głównego Księgowego - mgr Mirellę Śmigielską
NIP: 778-13-42-057 REGON: 000291204;
z jednej strony,

a firmą ....................................................................................
z siedzibą w .................................................................................
NIP: ..................................... REGON: ....................................................
zarejestrowaną ............................................................................................................................
zwaną dalej Wykonawcą, reprezentowaną przez:
........................................................................................................
........................................................................................................
z drugiej strony,
została zawarta umowa o następującej treści:

§1

Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony 33/2010.
§2

Umowa nie jest dotknięta wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy PZP.

§3

1. Przedmiotem umowy jest: …………………………………… …………………...
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie: ..…………………..
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w ofercie z dnia …………… - formularz cenowy stanowi załącznik do niniejszej umowy.
4. Parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia nie mogą, być gorsze niż określone w ofercie. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do przedmiotu objętego zamówieniem. Wykonawca załatwi reklamację bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w przeciągu 14 dni od dnia ich złożenia.
5. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia i żądania wymiany na wolny od wad w przypadku:
a) dostarczenia przedmiotu zamówienia niewłaściwej jakości.
b) dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z zapotrzebowaniem,
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

§4

1. Całkowita wartość zamówienia zgodnie z ofertą wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie.................................................................................................................),
zamawiany towar polega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług VAT wg stawki ...................%. zgodną z formularzem ofertowym.
2. Nie przewiduje się waloryzacji cen.
3. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności w stosunku do Zamawiającego wymaga jego zgody.
§ 5

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości:
a) 1% maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 4 umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.,
b) 10 % maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 4 umowy, za nieuzasadnione zerwanie umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku opóźnienia Wykonawcy w dostarczeniu przedmiotu zamówienia, przekraczającego 10 dni. Niniejsze opóźnienie będzie potraktowane jak nieuzasadnione zerwanie umowy i wywoła skutek w postaci konsekwencji określonych w ust. 1 lit. b niniejszego paragrafu.
5. Zamawiający może rozwiązać umowę z zachowaniem 30 – dniowego terminu wypowiedzenia, w tym również z powodów i na zasadach określonych w art. 145 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163, z późn. zm).

§ 6

1. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy.
2. Płatności faktur realizowane będą w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury i protokołu zdawczo odbiorczego przez Zamawiającego - przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.
3. Zamawiający wymaga jednej faktury całościowej.


§7

Minimalny okres gwarancji na dostawy, liczony od momentu zrealizowania przedmiotu zamówienia i dokonaniu jego protokolarnego odbioru wynosi – ……………………………..,

§ 8
Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ............................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego – Matuszewski Szymon, Andrzej Kaczmarek tel. 61/88 50 628.


§ 9

Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.


§ 10

1. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji umowy.
2. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy


§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.


§ 12
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 cytowanej ustawy i poprzedzone aneksem do umowy.


§ 13
1. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
2. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy kierowane będą do Sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.

§14
Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Zamawiający: Wykonawca :

« Powrót do szczegółów zamówienia