Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa leków
Numer zamówienia:
/23/2010
« Powrót do szczegółów zamówieniaogłoszenie
Środki przeciwnowotworowe2010/S 46-067916
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, 61-866 Poznań, POLSKA/POLAND. Tel. +48 618850643. E-mail zaopatrzenie@wco.pl. Faks +48 618850698.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa leków.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Apteka, Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, IV piętro.
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Zakup i dostawa leków - 23 pakiety.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33652100.
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8)
Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia powyżej 206 000 EUR.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 206 000,00 a 5 000 000,00 EUR.
II.2.2)
Opcje:
Nie.
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia).
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Ensure, dieta
1)
KRÓTKI OPIS:
Ensure, dieta.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4 pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Lastet
1)
KRÓTKI OPIS:
Lastet.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Sevofluran
1)
KRÓTKI OPIS:
Sevofluran.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Aqua pro Irrigatione
1)
KRÓTKI OPIS:
Aqua pro irrigatione.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Nutridrink
1)
KRÓTKI OPIS:
Nutridrink.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Levofolic
1)
KRÓTKI OPIS:
Levofolic.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Rivanolum
1)
KRÓTKI OPIS:
Rivanolum.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Vici
1)
KRÓTKI OPIS:
Vici.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Aranesp
1)
KRÓTKI OPIS:
Aranesp.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Ultiva
1)
KRÓTKI OPIS:
Ultiva.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Glivec
1)
KRÓTKI OPIS:
Glivec.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Leko-saszetki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leko-saszetki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Tarsime
1)
KRÓTKI OPIS:
Tarsime.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Neorecormon
1)
KRÓTKI OPIS:
Neorecormon.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: Platidam
1)
KRÓTKI OPIS:
Platidam.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: Mivacron
1)
KRÓTKI OPIS:
Mivacron.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: Pulmicort
1)
KRÓTKI OPIS:
Pulmicort.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: Braunovidion
1)
KRÓTKI OPIS:
Braunovidion.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 19 NAZWA: Oxodil
1)
KRÓTKI OPIS:
Oxodil.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 20 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 21 NAZWA: Płyny infuzyjne
1)
KRÓTKI OPIS:
Płyny infuzyjne.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 22 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
8 pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 23 NAZWA: Dieta kompletna
1)
KRÓTKI OPIS:
Dieta kompletna.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33652100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
213 250 PLN.
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności- 30 dni od dnia otrzymania faktury.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym:
— zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego,
— zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:
III.2.3)
Zdolność techniczna:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zaoferowanej wartości oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
23/2010.
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 14.4.2010 - 08:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
14.4.2010 - 09:00.
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:
Data: 14.4.2010 - 10:00.
Miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, Rotunda pokój 001.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówiń publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA/POLAND
« Powrót do szczegółów zamówienia