Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opatrunków

Numer zamówienia:

/24/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

formularz ofertowy w WORD

załącznik nr 2 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres ul...........................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ……………………………………………………………………….
telefon............................................................................................................................................
fax..................................................................................................................................................
NIP................................................................................................................................................
REGON.........................................................................................................................................
Email.............................................................................................................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania.................................................................................................................................
tel...................................................................................................................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest:
Zakup i dostawa opatrunków

My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: zakup i dostawę opatrunków.

1. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
2. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 1 do specyfikacji na kwotę:

................................. PLN netto,
(słownie złotych netto........................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………..............................................................………)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości..........%, w kwocie …………….PLN

Pakiet nr 1
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 2
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 3
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 4
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 5
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 6
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 7
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

Pakiet nr 8
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................
3. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4. Oświadczam/y/, iż zaoferowane opatrunki będą posiadać min. 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy.
5. Oświadczam/y/, iż w przypadku braku zaoferowanych opatrunków w naszym magazynie, zabezpieczymy dostawy dla Centrum Onkologii Oddział w Poznaniu, z wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji oferowanego opatrunku lub w przypadku gdy oferowany opatrunek jest wycofany z obrotu.
6. Zamówiony towar dostarczymy w terminie …………….. dni roboczych od złożenia zamówienia.
7. Oświadczam/y/, iż przypadku, gdy nie dostarczę/ymy/ w wymaganym terminie (………………….dni robocze od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązuję/emy/ się pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy.
8. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Oświadczam/y/ ,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
10. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
11. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
12. Oświadczam/y/ ,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni
13. Oświadczam/y/ iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
14. Zapewniam/y/, że oferowane przez nas opatrunki stanowiące przedmiot zamówienia posiadają stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP oraz odpowiadają wymogom określonym przez Ministerstwo Zdrowia.
15. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

..........................,dn................. ……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia