Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługa - naprawa i konserwacja sprzetu komputerowego.

Numer zamówienia:

/50/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY









Poznań, dnia 2008-05-28
EZ/.......3099.........../2008



Wg rozdzielnika:
do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne.



dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 50/2008 naprawy i serwis sprzętu komputerowego.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego przetargu na w/w przedmiot zamówienia została wybrana najkorzystniejsza oferta firmy Biuro Service ul. Zagórze 13 a, 61 112 Poznań.
Cena oferty zgodnie z wypełnionym cennikiem 225,- zł. netto, 274,50 zł. brutto
Stawka za 1 rbg = 21,- zł. netto; 25,62 zł. brutto
Płatność 30 dni, termin gwarancji na części wymieniane w naprawianym urządzeniu 6 m-cy, czas reakcji na zgłoszenie usterki ½ godz., termin wykonania naprawy 2 godz., naprawy warsztatowe 3 dni.
Wartość punktowa oferty w kryterium oceny : cena 75% = 75; czas reakcji na zgłoszenie 15% = 15; termin wykonania naprawy 10% = 10

Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Oferenta prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w ninie4jszym piśmie.
Data podpisania umowy 05.06.2008 r.
Umowa dostępna w formie elektronicznej, na wniosek wysłany na email to: zaopatrzenie@wco.pl



Z poważaniem,
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
UMOWA
DO PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 50/2008.


Stosownie do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177.) w dniu ...................................... pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 zwanym dalej Zamawiającym,
reprezentowanym przez:
1. Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych - inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę
2. Główny Księgowy - mgr Mirellę Śmigielską
NIP: 778-13-42-057 REGON: 000291204;
z jednej strony,

a firmą ...............................................................................................
z siedzibą ............................................................................................
NIP: .......................................... REGON: .................................................................
zarejestrowaną w ...........................................................................................................
zwaną dalej Usługobiorcą
reprezentowaną przez:
1. .........................................................................................
2. .........................................................................................
z drugiej strony,
została zawarta umowa o następującej treści:
§1
Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 50/2008
§2
Umowa nie jest dotknięta wadami, o których mowa w art. 22 i 24 cytowanej ustawy.

§3

Przedmiotem umowy jest usługa: ......................................................................, w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. .
§4
Usługobiorca zobowiązuje się do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w ofercie przetargowej z dnia................................ . Cenniki usług stanowią załącznik do niniejszej umowy.
§5
Prace będą wykonywane przez Usługobiorcę przy użyciu własnego sprzętu naprawczego i transportu, którego koszt wliczony jest w cenę usługi.
Zgłoszenie usterki przekazane będzie poprzez e-mail lub fax .
Usługobiorca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie usterki w ciągu ............. godzin..
Usługobiorca gwarantuje możliwość wykonania zamówienia w terminie ....................... godzin - nie dotyczy napraw warsztatowych.
W przypadku napraw warsztatowych, usługa zostanie wykonana w terminie ............. dni.
Usługobiorca dostarczy sprzęt zastępczy na czas wykonywanych napraw powyżej 8 godzin.
§6
Zamawiający dokona odbioru wykonanych usług .
Podpisany zostanie protokół odbioru lub karta pracy.
§7
Ewentualne reklamacje napraw Usługobiorca załatwi w przeciągu 8 godzin od ich złożenia.
§8
Wartość ostateczna zamówienia zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.............................................PLN
(słownie: ..............................................................................................................................),
brutto.............................................PLN
(słownie: .............................................................................................................................),
Zamawiany towar podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług VAT wg stawki ..................%. zgodną z formularzem ofertowym .

§9
Należność za świadczone usługi ustala się w oparciu o załączony cennik. W wyjątkowych przypadkach napraw i remontów złożonych, których koszt przekroczy wartości podane w cenniku, cena naprawy będzie każdorazowo przed wykonaniem uzgodniona z osoba upoważnioną w niniejszej umowie i obliczana według stawki za 1 rb/godz. tj...............PLN.
Wypłata należności za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi, na podstawie faktury wystawionej przez Usługobiorcę w terminie.........30............. dni od daty otrzymania faktury, w formie przelewu bankowego na konto Usługobiorcy.
Nr konta....................................................................................................
§10
Usługobiorca udziela.......................miesięcy gwarancji na części wymienne zamontowane w naprawianym urządzeniu
§11
Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Usługobiorcy ........................................................
oraz
ze strony Zamawiającego – Z-ca Kier. Sekcji Informatycznej - mgr inż. Dariusz Kowalczyk tel. 0-61 88 50 678.
§12
1. Strony umowy zastrzegają następujące kary umowne:
Usługobiorca wypłaci Zamawiającemu karę umowną z tytułu zwłoki w wykonaniu usługi w wysokości 1 % wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki.
2. W przypadku, gdy kara umowna nie pokrywa w całości szkody, strony zastrzegają możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.

§13
Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 cytowanej ustawy i poprzedzone aneksem do umowy.
§14
Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.
§15
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy o zamówieniach publicznych nie stanowią inaczej.
§16
Spory mogące wyniknąć z niniejszej umowy, po wyczerpaniu drogi, o której mowa w cytowanej ustawie, będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe ze względu na siedzibę Zamawiającego.
§17
Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Usługobiorca: Zamawiający:
........................... ................................
.............................. ................................




« Powrót do szczegółów zamówienia