Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie robót remontowych w Zakładzie Brachyterapii WCO w Poznaniu

Numer zamówienia:

/44/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Wykonanie robót remontowych w Zakładzie Brachyterapii WCO w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 75468 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w Zakładzie Brachyterapii WCO w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: 1.Wymiana części (przyjęto 50%) klejonej do podłoża i spawanej wykładziny PCV Polyflor XL w korytarzu głównym wraz z cokołami. 2.Odmalowanie ścian korytarza głównego farbami lateksowymi z przygotowaniem podłoża, zabezpieczenie elementów wyposażenia stałego znajdujących się w korytarzu oraz istniejącej stolarki okienno - drzwiowej. 3.Wymiana płyt 60x60cm z wełny mineralnej sufitu podwieszanego z regulacją istniejącej konstrukcji. 4.Demontaż fragmentu sufitu podwieszanego przed wykonaniem ścianki działowej z drzwiami w korytarzu. 5.Wykonanie ścianki działowej z płyty gipsowo - kartonowej w korytarzu wraz ze szpachlowaniem i malowaniem farbami lateksowymi. 6.Osadzenie w ściance drzwi PCV przeszklonych z naświetlem - drzwi Inwestora. 7.Wykonanie osłony radiologicznej w pomieszczeniu PDR polegające na montażu systemowej osłony czołowej do istniejącej ściany żelbetowej wg wytycznych KNAUF, zbudowanej z trzech warstw płyty gipsowo - kartonowej grubości 12,5mm laminowanej warstwą ołowiu grubości 3mm każda płyta (łącznie 9mm ołowiu) na systemowej podkonstrukcji z zastosowaniem materiałów pomocniczych producenta. 8.W celu umożliwienia wykonania osłony wymienionej w punkcie 7 należy zdemontować fragment sufitu podwieszanego oraz wykładziny podłogowej PCV przyległe do ściany żelbetowej w pomieszczeniu oraz po zbudowaniu osłony uzupełnić powstałe braki. 9.Po wykonaniu prac wymienionych w punkach 7 i 8 należy odmalować ściany farbami lateksowymi oraz wymienić płyty sufitu podwieszanego wraz z regulacją konstrukcji. 10.Wykonanie ścianki działowej z płyty gipsowo - kartonowej, wygradzającej pomieszczenie magazynu na dwa pomieszczenia. 11.Montaż drewnianej ościeżnicy obejmującej PORTA wraz ze skrzydłem drzwiowym w ściance wymienionej w punkcie 10. 12.W celu umożliwienia wykonania ścianki działowej wymienionej w punkcie 10 należy zdemontować fragment sufitu podwieszanego oraz wykładziny podłogowej PCV w pomieszczeniu oraz po zbudowaniu osłony uzupełnić powstałe braki. 13.Po wykonaniu prac wymienionych w punktach 10,11,12 należy odmalować ściany farbami lateksowymi oraz wymienić płyty sufitu podwieszanego wraz z regulacją konstrukcji. 14.W pomieszczeniu magazynu należy zdemontować istniejący grzejnik oraz przestawić go w nowe miejsce. 15.Demontaż istniejącego ustępu typu kompakt w pomieszczeniu WC. 16.Przeróbka podejścia wodno - kanalizacyjnego w pomieszczeniu WC z przeznaczeniem pod myjkodezynfektor. 17.Wykonanie dodatkowych podejść wodno - kanalizacyjnych i montaż umywalek z bateriami w dwóch salach chorych. 18.W celu umożliwienia wykonania prac wymienionych w punkcie 17 należy w jednej z sal przestawić istniejącą ściankę działową wykonaną z płyty gipsowo - kartonowej. Konieczne jest rozebranie fragmentu sufitu podwieszanego, posadzki wykonanej z płytek ceramicznych oraz wykładziny PCV. 19.Po wykonaniu ścianki działowej należy uzupełnić sufit podwieszany, wymienić płyty, wyregulować konstrukcję oraz odmalować farbami lateksowymi ściany. 20.Wokół nowych umywalek należy wykonać fartuch z płytek ceramicznych glazurowanych. 21.Wydzielenie w gabinecie bronchoskopii części brudnej - ścianka przeszklona z drzwiami rozsuwanymi otwieranymi automatycznie (szkic w załączeniu). 22.W celu umożliwienia wykonania prac wymienionych w punkcie 21 należy zdemontować fragment sufitu podwieszanego oraz wykładziny podłogowej PCV w pomieszczeniu oraz po montażu ścianki uzupełnić powstałe braki. 23.W gabinecie bronchoskopii należy zdemontować istniejące umywalki oraz baterie oraz przerobić podejścia wodno - kanalizacyjne z istniejących baterii ściennych i umywalek przykręcanych do ściany na osprzęt montowany w meblach (umywalki nablatowe, baterie stojące). 24.W gabinecie bronchoskopii należy wykonać dodatkowe podejścia wodno - kanalizacyjne oraz zamontować umywalkę oraz baterię stojącą. 25.W celu umożliwienia wykonania prac wymienionych w punkach 23 i 24 należy częściowo zerwać okładziny ścienne z płytek ceramicznych, po wykonaniu podejść uzupełnić powstałe braki oraz założyć fartuch z płytek ceramicznych przy nowej umywalce. 26.W pomieszczeniu gabinet bronchoskopii należy wymienić płyty sufitu podwieszanego, wyregulować konstrukcję oraz odmalować farbami lateksowymi ściany. 27.W pomieszczeniach poradnie należy wymienić płyty sufitu podwieszanego, wyregulować konstrukcję oraz odmalować farbami lateksowymi ściany. 28.W pomieszczeniu dyżurka pielęgniarek należy zamontować ściankę aluminiową z drzwiami. 29.W celu umożliwienia wykonania prac wymienionych w punkcie 28 należy zdemontować fragment sufitu podwieszanego oraz wykładziny podłogowej PCV w pomieszczeniu oraz po montażu ścianki uzupełnić powstałe braki. 30.W pomieszczeniu dyżurka pielęgniarek należy wymienić płyty sufitu podwieszanego, wyregulować konstrukcję oraz odmalować farbami lateksowymi ściany. 31.W pomieszczeniu kuchnia oddziałowa należy zdemontować istniejące umywalki oraz baterie oraz przerobić podejścia wodno - kanalizacyjne z istniejących baterii ściennych i umywalek przykręcanych do ściany na osprzęt montowany w meblach (umywalki nablatowe, baterie stojące). 32.W celu umożliwienia wykonania prac wymienionych w punkcie 31 należy częściowo zerwać okładziny ścienne z płytek ceramicznych, po wykonaniu podejść uzupełnić powstałe braki. 33.W pomieszczeniach dyżurka lekarska należy wymienić płyty sufitu podwieszanego, wyregulować konstrukcję oraz odmalować farbami lateksowymi ściany. 34.We wszystkich pomieszczeniach, w których nie przewidziano wymiany wykładziny posadzkowej przed przystąpieniem do prac posadzkę należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem, np. za pomocą folii lub kartonu. 35.Na czas prowadzenia robót wszystkich pomieszczeniach należy przewidzieć zabezpieczenie istniejących posadzek (nie przewidzianych do wymiany) przed zniszczeniem. Zabezpieczenie to zrealizować należy poprzez rozłożenie folii budowlanych, kartonów zabezpieczających, itp. 36.We wszystkich pomieszczeniach należy przewidzieć zabezpieczenie przed uszkodzeniem stałych elementów wyposażenia nie przewidzianych do wymiany, takich jak: gniazda elektryczne, wyłączniki, przełączniki, ościeżnice drzwiowe, ramy okienne, itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.21.51.40-0, 45.11.10.00-9, 45.11.12.20-6, 45.26.23.21-7, 45.10.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1.Którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605- oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. A.W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1- 4 punktu VI A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605- na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia. B.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Dokumenty stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. C.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1)Aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1)Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 1) punktu VI specyfikacji. 2)Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3)Kosztorysy ofertowe sporządzony na. podstawie załączonych do przedmiotowej specyfikacji przedmiarów robót - załącznik nr 9 do specyfikacji. 4)Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 3 do specyfukacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5)W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. 6)Protokół z wizji lokalnej i zapoznania się z pomieszczeniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 61-866 Poznań adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 61-866 Poznań Kantor, Rotunda, parter pokój nr 001.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY


« Powrót do szczegółów zamówienia