Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych

Numer zamówienia:

/41/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy






Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.




SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY




I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.



Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.




SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




II.1) OPIS



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.



II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.



II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.




SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA



Informacja na temat wadium: nie dotyczy.




III.2) WARUNKI UDZIAŁU



Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1)
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej.
1.3. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1.1 lub 1. 2 niniejszego punktu
1.4. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
1.5. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
1.6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
1.7. Oświadczenie o przekazaniu/ lub nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom -załącznik nr 5.
1.8. Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi ( dotyczy preparatów do dezynfekcji rak, skóry i błon śluzowych).
1.9. Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających działanie bójcze preparatów dezynfekujących. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany na organizmach testowych i/lub odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego i/lub Normom Polski dotyczącym obszaru medycznego. Dopuszcza się też alternatywne badania wykonane w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE, takich jak PZH, DGHM, DVV, RKI itp.
1.10. w przypadku antyseptyków (wymaga się aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej lub świadectwo Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
1.11. W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji.
1.12. Wymagane dokumenty określone w załączniku nr 7 dla każdego pakietu.



SEKCJA IV: PROCEDURA




IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.




IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl



Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamóień publicznych i zaopatzrenia, pokój 028 I pietro.



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria, Wielkopolskie Centrum Onkologii, piokój 301 III piętro.



IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH




CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dezynfekcja, mycie, pielęgnacja rąk, skóry i błon śluzowych.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja, mycie, pielęgnacja rąk, skóry i błon śluzowych - 10 pozycji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dezynfekcja i mycie powierzchni i sprzętu.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja i mycie powierzchni i sprzętu - 7 pozycji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dezynfekcja powierzchni i narzędzi.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dezynfekcja powierzchni i narzędzi - 1 pozycja.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chusteczki do dezynfekcji.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki do dezynfekcji - 1 pozycja.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mycie enzymatyczne narzędzi.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie enzymatyczne narzędzi - 1 pozycja.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



« Powrót do szczegółów zamówienia