Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa staplerów liniowych, szwu kapciuchowego, pierścienia do zespoleń jelitowych, siatki do rekonstrukcji ścian klatki piersiowej

Numer zamówienia:

/39/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania







Poznań, dnia 10.04.2008.
EZ/2127/ 2008


Wg rozdzielnika do wszystkich zainteresowanych przetargiem nieograniczonym nr 39/2008

Dotyczy: Zakup i dostawa staplerów liniowych, szwu kapciuchowego, pierścienia do zespoleń jelitowych, siatki do rekonstrukcji ścian klatki piersiowej




Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfiacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi:

PYTANIE
Czy w formularzu oferty punkt 1. oraz w formularzu cenowym pakiet 2 rubryka 2 oraz 5 nie zaszła pomyłka pisarska ? (Opis powinien dotyczyć postępowania nr 39/08, wyroby medyczne) i czy oferent sam ma nanieść stosowne zmiany?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający przesyła w załączeniu prawidłowy wzór formularza ofertowego. W formularzu cenowym w rubrykach nr 2 i 5 poszczególnych tabel zaistniała pomyłka pisarska i omyłkowo wpisano słowa lek. Słowa te Zamawiający wykreśla z rubryk nr 2 i 5 poszczególnych tabel.

Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż koryguje treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część III pkt. 11 otrzymuje brzmienie
1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dostawy w przypadku braku asortymentu w magazynie Wykonawcy z wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji oferowanego asortymentu lub w przypadku gdy oferowany asortyment jest wycofany z obrotu.

Część III pkt 14 otrzymuje brzmienie:

2. Wykonawca jest zobowiązany do podania na fakturze:
• terminu ważności oferowanych urządzeń z datą ważności na opakowaniu (dotyczy całego asortymentu). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza termin ważności sprzętu krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.

Jednocześnie wyjaśnia się iż pod pojęciem wymaganych dokumentów- świadectw rejestracji Zamawiający ma na myśli:

1) dla wyrobów medycznych o klasie ryzyka I z wyjątkiem wyrobów medycznych klasy I z funkcją pomiarową, klasy I sterylnych, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych:
a) odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem,
LUB
b) inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów.
zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty.

2) dla pozostałych wyrobów medycznych (kl. I – z funkcją pomiarową, sterylne, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych, kl. IIa, kl. IIb, kl. III).
a. odpowiedni certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla niniejszych przedmiotów zamówienia wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną,
b. odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla niniejszych przedmiotów zamówienia,
c. świadectwo rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów.
zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty

3) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów

Z punktu VI usuwa się zapis :
1) Wypełniona tabela oferowanych parametrów technicznych stanowiąca załącznik nr 7 do specyfikacji.
Dołączenie powyższego dokumentu nie jest wymagane.

Zamawiający w załączniku przesyła Formularz ofertowy, w którym skorygowano zapisy dotyczące nazwy zamówienia.



Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna

Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres
ul....................................................................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ..................................................................................
telefon............................................................................................................................................
fax..................................................................................................................................................
NIP................................................................................................................................................
REGON.........................................................................................................................................
Email.............................................................................................................................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania.................................................................................................................................
tel...................................................................................................................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest zakup i dostawa staplerów liniowych, szwu kapciuchowego, pierścienia do zespoleń jelitowych, siatki do rekonstrukcji ścian klatki piersiowej
My niżej podpisani
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Działając w imieniu i na rzecz
..............................................................................................................................................................................................................................

1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: zakup i dostawa leku Bondronat. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
2. oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 2 do specyfikacji na kwotę:

............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

Pakiet nr 1
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 2
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 3
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 4
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 5
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

3. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4. Oświadczam/y/, iż zaoferowany asortyment będą posiadać min. 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy.
5. Oświadczam/y/, iż w przypadku braku zaoferowanych urządzeń w naszym magazynie, zabezpieczymy dostawy dla Centrum Onkologii Oddział w Poznaniu, z wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji oferowanego leku lub w przypadku gdy oferowany lek jest wycofany z obrotu.
6. Oświadczam/y/, iż przypadku, gdy nie dostarczę/ymy/ w wymaganym terminie (4 dni robocze od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązuję/emy/ się pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy.
7. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8. Oświadczam/y/ ,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
9. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
10. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
11. Oświadczam/y/ ,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni
12. Oświadczam/y/ iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
13. Zapewniam/y/, że oferowane przez nas staplery stanowiące przedmiot zamówienia posiadają stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP oraz odpowiadają wymogom określonym przez Ministerstwo Zdrowia.
14. Oświadczam/y/, że posiadam zezwolenie na obrót staplerami.

15. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ...................................................................................................
b) ...................................................................................................
c) .............................................................................................itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

..........................,dn................. ........................................................
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)







« Powrót do szczegółów zamówienia