Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa testów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego dla Pracowni Mikrobiologii.

Numer zamówienia:

/102/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Poznań: Zakup i dostawa testów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego dla Pracowni Mikrobiologii.
Numer ogłoszenia: 230613 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa testów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego dla Pracowni Mikrobiologii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa testów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego dla Pracowni Mikrobiologii. Przedmiotem postępowania jest wydzierżawienie nowoczesnego aparatu do identyfikacji drobnoustrojów chorobotwórczych i oznaczania lekooporności. Urządzenie powinno charakteryzować się następującymi parametrami granicznymi: 1. Pełna automatyzacja badań w tym: napełnianie testów, inkubacja, odczyt wyników i usuwanie testów po zakończonym odczycie. 2. Możliwość identyfikacji następujących drobnoustrojów: - Gram-ujemne (w tym bakterie beztlenowe) - Gram -dodatnie (w tym bakterie beztlenowe i Corynebacterium spp.) - grzyby drożdżopodobne 3. Możliwość oznaczenia lekowrażliwości dla bakterii i grzybów z określeniem MIC (MIC = najmniejsze stężenie hamujące). 4. Możliwość zbadania min. 15 szczepów jednocześnie. 5. Wprowadzanie danych o numerze badania czytnikiem kodów paskowych. 6. Wyposażony w urządzenie podtrzymujące napięcie o mocy (UPS). 7. Specjalne urządzenie do pomiaru gęstości zawiesiny bakteryjnej. 8. Testy całkowicie szczelne po napełnieniu, bez możliwości rozlania lub wycieku materiału zakaźnego. 9. Oprogramowanie w systemie Windows. 10. Możliwość identyfikacji mechanizmów oporności jak: MRSA, MRSE, HLAR, ESBL, VRE, GISA, MBL, AmpC, KPC. 11. Testy identyfikacyjne i antybiogramowe oddzielnie pakowane. 12. Testy identyfikacyjne i antybiogramowe zaopatrzone w kody kreskowe. 13. Testy identyfikacyjne i antybiogramowe zaopatrzone w kody kreskowe. 14. System złożony z modułu inkubacyjno-pomiarowego, komputera z monitorem i drukarką oraz UPS. 15. Interpretacja wyników przez Zaawansowany System Expertowy, przedstawiona graficznie. 16. Alarmowanie o nietypowych wzorach oporności. 17. Dołączenie do oferty minimum 3 referencji użytkowników oferowanego aparatu. 18. Możliwość dwukierunkowej komunikacji z systemem informatycznym do obsługi pracowni mikrobiologicznej. 19. Możliwość podłączenia i zapewnienie współpracy z funkcjonującym u Zamawiającego Systemem Informatycznym - Eskulap. Udostępnienie Firmie odpowiedzialnej za System Informatyczny dokumentacji użytkowej oraz specyfikacji protokółu komunikacji w wersji elektronicznej. Wykonawca zagwarantuje wpięcie oferowanego analizatora do istniejącego Systemu Informatycznego na koszt własny. 20. Wykonawca zapewni gwarancję przez okres trwania umowy. 21. Dostawa, instalacja analizatora i szkolenie personelu w zakresie obsługi aparatu na koszt Wykonawcy. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych warunków granicznych spowoduje odrzucenie oferty. Oceniane parametry aparatu do identyfikacji drobnoustrojów chorobotwórczych i oznaczania lekooporności. Lp. Parametr Wartość punktowa ocenianego parametru Wartość oferowana [wpisać] 1 Czas przystąpienia do usunięcia awarii po otrzymaniu zgłoszenia w liczbie dni roboczych. < 1 dnia- 10 pkt. 1- 2 dni - 5pkt > 2 dni -0 pkt. 2 W przypadku przedłużającej się awarii powyżej 2 dni roboczych wymiana na sprzęt zastępczy. Tak - 5 pkt. Nie - 0 pkt. 3 Liczba gwarancyjnych tego samego podzespołu uprawniająca do jego wymiany na nowy : do 3 napraw- 10 pkt. d 3-5 napraw- 5 pkt. > 5 napraw- 0 pkt. 4 Okres dostępności części zamiennych od daty sprzedaży aparatu : > 10 lat - 5 pkt. < 10 lat- 0 pkt. 5 Ogółem ilość punktów za parametry oceniane. 30 punktów=30% Dostarczenie sprzętu - w ciągu 6. tygodni. Wykaz testów do przetargu na aparat diagnostyczny dla Pracowni Mikrobiologii RODAJ TESTU ILOŚĆ TESTÓW NA ROK Test zamknięty do automatycznej identyfikacji bakterii Gram+ 500 Test zamknięty do automatycznej identyfikacji bakterii Gram- 800 Test zamknięty do automatycznej identyfikacji grzybów 150 Test zamknięty do automatycznej identyfikacji Neiseria i Haemophilus 50 Test zamknięty do automatycznej identyfikacji bakterii beztlenowych 100 Test zamknięty do automatycznego oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram- 800 Test zamknięty do automatycznego oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram- 1000 Test zamknięty do automatycznego oznaczania lekowrażliwości grzybów 200 W zamówieniu należy uwzględnić wszelkie ewentualne odczynniki i akcesoria dodatkowe niezbędne do wykonania wyżej wymienionej ilości testów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1 niniejszego punktu specyfikacji. 3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6. Oświadczenie o przekazaniu/ nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5. 7. Potwierdzenie oferowanych parametrów technicznych wraz z opisem przedmiotu zamówienia, wg zał. nr 6 do specyfikacji oraz wypełniony załącznik nr 6. 8. Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania w placówkach publicznej służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno 2) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty 3) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 70
2 - ocena techniczna - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO: WCO POZNAŃ, UL. GARBARY 15 - W POKOJU 028, I PIETRO W BUDYNKU KANTOR, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 09:00, miejsce: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO: WCO POZNAŃ, UL. GARBARY 15 - W POKOJU nr 3089 DAWNIEJ nr 3089 , III PIĘTRO W STARYM BUDYNKU - KANCELARIA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

« Powrót do szczegółów zamówienia