Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

/101/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 223993 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku - 7 pakietów: Pakiet I 1. Zestaw typu KIT A do obsługi dyspensera radiofarmaceutyków- Althea firmy Comecer. 100 szt. 2. Zestaw typu KIT B do obsługi dyspensera radiofarmacetuków - Althea firmy Comecer. 1000 szt. Pakiet II 1. Zestaw do podaży paklitakselu 1500 szt. Pakiet III 1. Proteza samorozprężalna jelitowa. Długość protezy 80 mm - 5 szt.; Długość protezy 110 mm - 5 szt. ; Długość protezy 140 mm - 5 szt.; 2.1. Proteza samorozprężalna do dwunastnicy. Długość protezy 80 mm - 5 szt.; Długość protezy 110 mm - 5 szt.; Długość protezy 140 mm - 5 szt.; 2.2. Proteza samorozprężalna do dwunastnicy. Długość protezy 90 mm - 5 szt. ; Długość protezy 110 mm - 5 szt. ; Pakiet IV 1. Worki do drenażu. 1500 szt.; 2. Igły do portów. 2.1. Igła 20G/20mm bez drenu - 600 szt. ; 3. Zestaw do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego typu MEDIFIX. 120 szt. ; 2.2. Igła do portów z drenem 19G _25 mm -600 szt.; Igła do portów z drenem 20G_25 mm-3000 szt.; Igła do portów z drenem 20G_20 mm -240 szt.; Igła do portów z drenem 20G_15 mm -600 szt.; Pakiet V 1. Rurka intubacyjna z modułowym systemem do odsysania z okolicy podgłośniowej. Rozmiary: 7,5 40 szt. ; 8,0 60 szt. ; 8,5 60 szt.; 9,0 40 szt. ; 2. Linia do odsysania z okolicy podgłosniowej. 100 szt.; Pakiet VI 1, Wzierniki ginekologiczne. Rozmiar S - 2000 szt.; Rozmiar M - 500 szt.; Pakiet VII 1.Cewnik dootrzewnowy Tenckchoffa z jednym mankietem 10 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• W okresie 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy stanowiących, nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1. Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.8 a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 2. Dokumenty zawierające opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 7 do specyfikacji; 3. Próbki oferowanego sprzętu wymienione w załączniku nr 7 w pakietach, których dotyczą wraz z wypełnionym załącznikiem nr 8
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.2 specyfikacji. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 4. Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Sprzętu wobec wartości ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Sprzęt, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Sprzętu , c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Sprzęt importowany, d) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 paragrafu 4, z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pokój 3089 Kancelaria - III piętro, w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw typu KIT A do obsługi dyspensera radiofarmaceutyków- Althea firmy Comecer - 100 szt. 2. Zestaw typu KIT B do obsługi dyspensera radiofarmacetuków - Althea firmy Comecer -1000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II 1. Zestaw do podaży paklitakselu 1500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III 1. Proteza samorozprężalna jelitowa. Długość protezy 80 mm - 5 szt.; Długość protezy 110 mm - 5 szt. ; Długość protezy 140 mm - 5 szt.; 2.1. Proteza samorozprężalna do dwunastnicy. Długość protezy 80 mm - 5 szt.; Długość protezy 110 mm - 5 szt.; Długość protezy 140 mm - 5 szt.; 2.2. Proteza samorozprężalna do dwunastnicy. Długość protezy 90 mm - 5 szt. ; Długość protezy 110 mm - 5 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV 1. Worki do drenażu -1500 szt.; 2. Igły do portów. 2.1. Igła 20G/20mm bez drenu - 600 szt. ; 2.2. Igła do portów z drenem 19G/25 mm -600 szt.; Igła do portów z drenem 20G/25 mm-3000 szt.; Igła do portów z drenem 20G/20 mm -240 szt.; Igła do portów z drenem 20G/15 mm -600 szt.; 3. Zestaw do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego typu MEDIFIX. 120 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V 1. Rurka intubacyjna z modułowym systemem do odsysania z okolicy podgłośniowej. Rozmiary: 7,5 - 40 szt. ; 8,0 - 60 szt. ; 8,5 - 60 szt.; 9,0 - 40 szt. ; 2. Linia do odsysania z okolicy podgłosniowej - 100 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI 1, Wzierniki ginekologiczne. Rozmiar S - 2000 szt.; Rozmiar M - 500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik dootrzewnowy Tenckchoffa z jednym mankietem -10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia