Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku do biopsji mammotomicznej gruboigłowej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej wspomaganej próżnią

Numer zamówienia:

/97/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:238102-2010:TEXT:PL:HTML

PL-Poznań: Różne urządzenia i produkty medyczne

2010/S 154-238102

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Wielkopolskie Centrum OnkologiiPoznańKontaktowy: Dział Zamówień Publicznych i ZaopatrzeniaDo wiadomości: Maria Wielgus61-866 PoznańPOLSKATel. +48 618850911E-mail: maria.wielgus@wco.plFaks +48 618850698
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnegooraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podanowyżej dla punktu kontaktowego
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego
Zdrowie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OPIS
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku do biopsji mammotomicznejgruboigłowej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej wspomaganej próżnią.
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce realizacji dostawy Apteka Zakładowa Wielkopolskiego Centrum Onkologii. ul. Garbary 15,61-866 Poznań.
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
Informacje na temat umowy ramowej
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Zakup i dostawę sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku do biopsji mammotomicznej gruboigłowej:
1. Igły biopsyjnej do biopsji gruboigłowej.
— Rozmiar 7G – 9G – 500szt,
— Rozmiar 10G – 12G – 1500szt.
2. Zestaw drenów ssąco-płuczących wraz z kubkiem próżniowym – 400 szt.
3. Znaczniki tkankowe do igły biopsyjnej w rozmiarach:
— Rozmiar 7G – 9G – 500szt,
— Rozmiar 10G – 12G – 1500szt.
4. Prowadniczki igły biopsyjnej w rozmiarze 10G – 12G (rozmiarze odpowiadającym rozmiarom oferowanych igieł biopsyjnych) – 1500szt.
Wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej wspomaganej próżnią.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do specyfikacji.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000, 98300000
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
Podział na części
Nie
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres
Opcje
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje
7920,00 PLN.
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Termin płatności - 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego; forma płatności - przelew;
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Oświadczenia o brakupodstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji;
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celuwykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, żeWykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1). w pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ,
c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2). w pkt 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji,
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zaoferowanej wartości oferty –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
Zamówienia zastrzeżone
Nie
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
RODZAJ PROCEDURY
Rodzaj procedury
Otwarta
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. cena. Waga 70
2. Ocena techniczna. Waga 30
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
97/2010
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 20.9.2010 - 09:00
Dokumenty odpłatne Nie
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
20.9.2010 - 09:00
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
Warunki otwarcia ofert
Data: 20.9.2010 - 10:00
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH
Nie
INFORMACJE DODATKOWE
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwołania@uzp.gov.pl Tel. +48 224587801Internet: http://www.uzp.gov.pl
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się: w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeśli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób -w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8;
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi siew terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8;
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 wnosi się: w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8- w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a61-866 WarszawaPOLSKA E-mail: odwołania@uzp.gov.pl Tel. +48 24587801Internet: http://www.uzp.gov.pl
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
9.8.2010

« Powrót do szczegółów zamówienia