Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i odczynników laboratoryjnych oraz pincety do zatapiania dla Zakładu Patologii Nowotworów.

Numer zamówienia:

/92/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i odczynników laboratoryjnych oraz pincety do zatapiania dla Zakładu Patologii Nowotworów.
Numer ogłoszenia: 207019 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i odczynników laboratoryjnych oraz pincety do zatapiania dla Zakładu Patologii Nowotworów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i odczynników laboratoryjnych oraz pincety do zatapiania dla Zakładu Patologii Nowotworów - 3 pakiety. Pakiet 1: 1. Końcówki do pipet: typ Gilson (z certyfikatem CE(IVD) - 1.1. niebieskie - poj. 200-1000µl (np. Sarstedt) - 3 800 szt.; 1.2. żółte - poj. do 200µl (np. Omnitip) - 20 800 szt.; 1.3. białe - poj. do 10µl (np. Omnitip) - 35 000 szt.; 2. Naczynia laboratoryjne (plastikowe) 2.1. Zlewki plastikowe (PP) skalowane: - 1000 ml - 20 szt.; - 500 ml - 12 szt.; - 250 ml - 12 szt.; - 100 ml - 10 szt.; 2.2. Lejki plastikowe (PP) o średnica 10-15 cm i długości 15 cm. - 20 szt.; 2.3. Cylindry miarowe plastikowe (PP): - 100 ml - 10 szt.; - 50 ml - 10 szt.; 2.4.Pipeta Pasteura z tworzywa LDPE - o poj. 2 ml (podziałka 0,5 ml) - 2500 szt.; 2.5.Probówki typu Eppendorf o poj. 1,5 ml - 1600 szt.; 2.6. Probówki z płaskim dnem o poj. 1,25 ml (zakręcane) - 1000 szt.; 2.7. Probówki typu Falcone o poj. 50 ml (30 x 115 mm) - 700 szt.; 3. Lejki jednorazowe do cytowirówka Shandon Cytospin z zintegrowane bibułę (z certyfikatem CE(IVD) - 3200 szt.; 4. 4.1. Kuwety do barwień immunohistochemicznych (o wym. zew. 22 x 30 x 5 cm) - 10 szt.; 4.2. Kasetki histopatologiczne - plastikowe z zintegrowane przykrywek o wym zew. 28 x 40 x 6mm [wym. wew. 25 x 30 mm (+/- 1 mm) x 5 mm] 2,5 g, otwory kwadratowe - 100 000 szt.; 5. Pojemniki do materiale w formalinie: 5.1.pojemniki PP o poj. 60 ml (wys. 70 mm Ø 35 mm) zamykane nakrętkami - 2 800 szt.; 5.2. pojemniki PP/HDPE o poj. 250 ml (wys. 98 mm, Ø 65 mm) zamykane nakrętkami - 300 szt.; 5.3. pojemniki PP/HDPE o poj. 500 ml (wys.122 mm, Ø 80 mm) zamykane nakrętkami - 200 szt.; 5.4. pojemniki PP/HDPE o poj. 1000 ml (wys. 153 mm, Ø 101 mm) zamykane nakrętkami- 200 szt.; 5.5. wiadro do wielorazowe użycia z tworzywa biała PP z pokrywą o poj. 2 L (wys. 103 mm, Ø 196 mm) - 50 szt.; 5.6. wiadro do wielorazowe użycia z tworzywa biała PP z pokrywą o poj. 5 L (wys. 208 mm, Ø 225 mm) - 50 szt.; 5.7. wiadro do wielorazowe użycia z tworzywa biała PP z pokrywą o poj. 10 L (wys. 253 mm, Ø 280 mm) - 50 szt.; 5.8. pudełko uniwersalne z tworzywa PP - prostokątne, za szczelną białą/niebieską przykrywą z PE/PP (wym. 240 x 140 mm wys. ~ 80 mm) - 50 szt.; 6. Szkiełka mikroskopowe podstawowe cięte, dwustronnie matowione, chemicznie trawione - do użycia w automatach - o wym. 25 x 76 x 1mm. jakość wg. ISO Norm 8037-1:1986 (Optics and optical instruments -- Microscopes -- Slides -- Part 1: Dimensions, optical properties and marking) i wg. ISO Norm 8037-2:1997 (Optics and optical instruments -- Microscopes -- Slides -- Part 2: Quality of material, standards of finish and mode of packaging.). Dodatkowo certyfikat CE (IVD) konieczny - 470 000 szt.; Pakiet Nr II: Odczynniki laboratoryjne 1. błękit alcjanowy 8GX 5g - 1 szt. 2. czerwień jądrowa do mikroskopii 25g - 1 szt. 3. czerwień Kongo bm. 100g - 1 szt. 4. Fuksyna kwaśna bm 100g - 1 szt. 5. Odczynnik Schiffa 500ml do mikroskpii - 1 szt. 6. Periodic acid >99.0% 100g - 1 szt. 7. Srebra azotan czda 500g - 1 szt. 8. Kwas octowy 80% czda 1L - 3 szt. 9. Kwas solny czda 1L - 3 szt. 10. Kwas mrówkowy czda 1L - 4 szt. 11. Kwas azotowy czda - 2 szt. 12. Wodoru nadtlenek ok. 30% czda 1L - 20 szt. 13. Alkohol etylowy czda 99% 0,5L - 10 szt. 14. Alkohol etylowy czda 96% 0,5L - 10 szt. 15. Thionin acetate 10g - 10 szt. 16. Ksylen-mieszanina izomerów czda 5L - 2000 L 17. 2-Propanol czda 5L - 3000 L 18. Aceton czda 1L - 60 L 19. Formaldehyd roztwór wodny 36-40% - 1700L 20. Parafina t.t. 56-58°C (do histologii) (np. Merck Histosec) bez DMSO 25 kg - 1000 kg 21. Hematoksylina Harrisa 1L - 4 szt. 22. Hematoksylina Mayera 1L - 65 szt. 23. Eozyna r-r alkoholowy 1% 1L - 6 szt. 24. Eozyna r-r wodny 1% 1L - 40 szt. 25. Odczynnik EA 36 (Papanicolau) 1L - 20 szt. 26. Odczynnik Giemza 1L - 20 szt. 27. Odczynnik May-Grunwald 1L - 24 szt. 28. Metanol czda 1L - 5 szt. 29. Odczynnik Oranż G 1L - 12 szt. 30. di-Sodu wodorofosforan bezw. (Na2HPO4) - 130kg 31. Sodu di-wodorofosforan mono hydrat - 80kg 32. Sączek jakościowy MN 616 średnica 70mm op. 100 szt. - 3 szt. 33. Sączek jakościowy MN 616 średnica 110mm op. 100 szt. - 3 szt. 34. Sączek jakościowy MN 616 średnica 185mm op. 100 szt. - 7 szt. 35. Bibuła -Whatman 4CHR- - 10 op. Pakiet III: Pinceta szt. 1 do zatapiania materiału do badań histopatologicznych w parafinie , z końcówkami o średnicy 2mm w zestawie pincety: Cel: Po wprowadzeniu materiału histopatologicznego do parafiny, materiały te zatapiane są w kostkach świeżej parafiny żeby umożliwiać krojenie cienkich skrawków potrzebnych do badań mikroskopowych. Parafina szybko twardnieje, co powoduje że materiały kleją się do pincet. To nie tylko spowalnia przepływ pracy ale również powoduje istotne ryzyko, że materiał z jednego badanie będzie przeniesiony do kolejnych przypadków. Powoduje to istotne problemy podczas badania histopatologicznego a w najgorszym wypadku, może prowadzić do błędnej diagnozy. W celu uniknięcia w/w problemów konieczne jest korzystanie z podgrzewanych pincet, na których parafina nie zastyga. Przedmiot: Elektrycznie podgrzewane pincety do zatapiania materiału do badań histopatologicznych w parafinie. Zestaw musi bezwzględnie zawierać: - Urządzenie sterujące które utrzymuje temperaturę końcówki pincet w temperaturze odpowiednie do pracy przy parafinie topionej (około 60°C). - Przynajmniej jedna para pincet (końcówki 2mm) z wbudowanym elementami grzewczymi. Elementy grzewcze muszą współpracować z urządzeniem sterującym za pomocą przewodu i muszą być dobrze zaizolowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo i komfort użytkownika. - Kable i zasilacz odpowiednie do pracy w pracowni histopatologicznej w Polsce. Przewód między urządzeniem sterującym i pincety o długości 1,5m (minimum). Zestaw przeznaczony jest do wielogodzinnej pracy dziennie tj. co najmniej 8 godzin dziennie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
1. Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.8 a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 2. Dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia- w załączniku nr 7 - ISO Norm 8037-2:1997. 3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu kart charakterystyki substancji szkodliwych i zobowiązaniu do ich przedłożenia w ciągu 24h na każde wezwanie zamawiającego - dotyczy pakietu 2. 4. Dokumenty zawierające opis parametrów funkcjonalno-technicznych przedmiotu zamówienia - pincety do zatapiania, w formie kart katalogowych/folderów, potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 7 dla pakietu 3.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.2 specyfikacji. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 4. Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Pakiet 1 i 2: W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Urządzeń/Odczynników* wobec wartości ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Urządzenia/Odczynniki*, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Urządzeń/Odczynników*, c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Urządzenia/Odczynniki* importowane, d) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 paragrafu 4, z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pok. 3089 Kancelaria, III pietro Stary Budynek, w dni robocze w godz. 7.30 do 14.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówki do pipet: typ Gilson (z certyfikatem CE(IVD) 1.1. niebieskie - poj. 200-1000µl (np. Sarstedt) - 3 800 szt.; 1.2. żółte - poj. do 200µl (np. Omnitip) - 20 800 szt.; 1.3. białe - poj. do 10µl (np. Omnitip) - 35 000 szt.; 2. Naczynia laboratoryjne (plastikowe) 2.1. Zlewki plastikowe (PP) skalowane: - 1000 ml - 20 szt.; - 500 ml - 12 szt.; - 250 ml - 12 szt.; - 100 ml - 10 szt.; 2.2. Lejki plastikowe (PP) o średnica 10-15 cm i długości 15 cm. - 20 szt.; 2.3. Cylindry miarowe plastikowe (PP): - 100 ml - 10 szt.; - 50 ml - 10 szt.; 2.4.Pipeta Pasteura z tworzywa LDPE - o poj. 2 ml (podziałka 0,5 ml) - 2500 szt.; 2.5.Probówki typu Eppendorf o poj. 1,5 ml - 1600 szt.; 2.6. Probówki z płaskim dnem o poj. 1,25 ml (zakręcane) - 1000 szt.; 2.7. Probówki typu Falcone o poj. 50 ml (30 x 115 mm) - 700 szt.; 3. Lejki jednorazowe do cytowirówka Shandon Cytospin z zintegrowane bibułę (z certyfikatem CE(IVD) - 3200 szt.; 4. 4.1. Kuwety do barwień immunohistochemicznych (o wym. zew. 22 x 30 x 5 cm) - 10 szt.; 4.2. Kasetki histopatologiczne - plastikowe z zintegrowane przykrywek o wym zew. 28 x 40 x 6mm [wym. wew. 25 x 30 mm (+/- 1 mm) x 5 mm] 2,5 g, otwory kwadratowe - 100 000 szt.; 5. Pojemniki do materiale w formalinie: 5.1.pojemniki PP o poj. 60 ml (wys. 70 mm Ø 35 mm) zamykane nakrętkami - 2 800 szt.; 5.2. pojemniki PP/HDPE o poj. 250 ml (wys. 98 mm, Ø 65 mm) zamykane nakrętkami - 300 szt.; 5.3. pojemniki PP/HDPE o poj. 500 ml (wys.122 mm, Ø 80 mm) zamykane nakrętkami - 200 szt.; 5.4. pojemniki PP/HDPE o poj. 1000 ml (wys. 153 mm, Ø 101 mm) zamykane nakrętkami- 200 szt.; 5.5. wiadro do wielorazowe użycia z tworzywa biała PP z pokrywą o poj. 2 L (wys. 103 mm, Ø 196 mm) - 50 szt.; 5.6. wiadro do wielorazowe użycia z tworzywa biała PP z pokrywą o poj. 5 L (wys. 208 mm, Ø 225 mm) - 50 szt.; 5.7. wiadro do wielorazowe użycia z tworzywa biała PP z pokrywą o poj. 10 L (wys. 253 mm, Ø 280 mm) - 50 szt.; 5.8. pudełko uniwersalne z tworzywa PP - prostokątne, za szczelną białą/niebieską przykrywą z PE/PP (wym. 240 x 140 mm wys. ~ 80 mm) - 50 szt.; 6. Szkiełka mikroskopowe podstawowe cięte, dwustronnie matowione, chemicznie trawione - do użycia w automatach - o wym. 25 x 76 x 1mm. jakość wg. ISO Norm 8037-1:1986 (Optics and optical instruments -- Microscopes -- Slides -- Part 1: Dimensions, optical properties and marking) i wg. ISO Norm 8037-2:1997 (Optics and optical instruments -- Microscopes -- Slides -- Part 2: Quality of material, standards of finish and mode of packaging.). Dodatkowo certyfikat CE (IVD) konieczny - 470 000 szt..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Odczynniki laboratoryjne.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. błękit alcjanowy 8GX 5g - 1 szt. 2. czerwień jądrowa do mikroskopii 25g - 1 szt. 3. czerwień Kongo bm. 100g - 1 szt. 4. Fuksyna kwaśna bm 100g - 1 szt. 5. Odczynnik Schiffa 500ml do mikroskpii - 1 szt. 6. Periodic acid >99.0% 100g - 1 szt. 7. Srebra azotan czda 500g - 1 szt. 8. Kwas octowy 80% czda 1L - 3 szt. 9. Kwas solny czda 1L - 3 szt. 10. Kwas mrówkowy czda 1L - 4 szt. 11. Kwas azotowy czda - 2 szt. 12. Wodoru nadtlenek ok. 30% czda 1L - 20 szt. 13. Alkohol etylowy czda 99% 0,5L - 10 szt. 14. Alkohol etylowy czda 96% 0,5L - 10 szt. 15. Thionin acetate 10g - 10 szt. 16. Ksylen-mieszanina izomerów czda 5L - 2000 L 17. 2-Propanol czda 5L - 3000 L 18. Aceton czda 1L - 60 L 19. Formaldehyd roztwór wodny 36-40% - 1700L 20. Parafina t.t. 56-58°C (do histologii) (np. Merck Histosec) bez DMSO 25 kg - 1000 kg 21. Hematoksylina Harrisa 1L - 4 szt. 22. Hematoksylina Mayera 1L - 65 szt. 23. Eozyna r-r alkoholowy 1% 1L - 6 szt. 24. Eozyna r-r wodny 1% 1L - 40 szt. 25. Odczynnik EA 36 (Papanicolau) 1L - 20 szt. 26. Odczynnik Giemza 1L - 20 szt. 27. Odczynnik May-Grunwald 1L - 24 szt. 28. Metanol czda 1L - 5 szt. 29. Odczynnik Oranż G 1L - 12 szt. 30. di-Sodu wodorofosforan bezw. (Na2HPO4) - 130kg 31. Sodu di-wodorofosforan mono hydrat - 80kg 32. Sączek jakościowy MN 616 średnica 70mm op. 100 szt. - 3 szt. 33. Sączek jakościowy MN 616 średnica 110mm op. 100 szt. - 3 szt. 34. Sączek jakościowy MN 616 średnica 185mm op. 100 szt. - 7 szt. 35. Bibuła -Whatman 4CHR- - 10 op..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Pinceta do zatapiania.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pinceta szt. 1 do zatapiania materiału do badań histopatologicznych w parafinie , z końcówkami o średnicy 2mm w zestawie pincety: Cel: Po wprowadzeniu materiału histopatologicznego do parafiny, materiały te zatapiane są w kostkach świeżej parafiny żeby umożliwiać krojenie cienkich skrawków potrzebnych do badań mikroskopowych. Parafina szybko twardnieje, co powoduje że materiały kleją się do pincet. To nie tylko spowalnia przepływ pracy ale również powoduje istotne ryzyko, że materiał z jednego badanie będzie przeniesiony do kolejnych przypadków. Powoduje to istotne problemy podczas badania histopatologicznego a w najgorszym wypadku, może prowadzić do błędnej diagnozy. W celu uniknięcia w/w problemów konieczne jest korzystanie z podgrzewanych pincet, na których parafina nie zastyga. Przedmiot: Elektrycznie podgrzewane pincety do zatapiania materiału do badań histopatologicznych w parafinie. Zestaw musi bezwzględnie zawierać: - Urządzenie sterujące które utrzymuje temperaturę końcówki pincet w temperaturze odpowiednie do pracy przy parafinie topionej (około 60°C). - Przynajmniej jedna para pincet (końcówki 2mm) z wbudowanym elementami grzewczymi. Elementy grzewcze muszą współpracować z urządzeniem sterującym za pomocą przewodu i muszą być dobrze zaizolowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo i komfort użytkownika. - Kable i zasilacz odpowiednie do pracy w pracowni histopatologicznej w Polsce. Przewód między urządzeniem sterującym i pincety o długości 1,5m (minimum). Zestaw przeznaczony jest do wielogodzinnej pracy dziennie tj. co najmniej 8 godzin dziennie..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

« Powrót do szczegółów zamówienia