Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego.

Numer zamówienia:

/91/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Poznań: Dostawa, montaŜ i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 204837 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel.
061 8540500, faks 061 8521948.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaŜ i serwis gwarancyjny sprzętu
komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaŜ i serwis gwarancyjny
sprzętu komputerowego. Naścienna stacja przeglądowa obrazów DICOM z monitorem referencyjnym LCD 21 - 3
sztuki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje moŜliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 7
ustawy. W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje się moŜliwość udzielenia
zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy stanowiących, nie więcej niŜ 20 %
wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy. jeŜeli zmiana wykonawcy
powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby
niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duŜe trudności techniczne w uŜytkowaniu i dozorze
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Strona 1 z 4
file://C:\Documents and Settings\witkowska.k\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files... 10-07-30
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, naleŜy przedłoŜyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieŜ wykonywanych,
dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeŜeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, Ŝe te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane naleŜycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
naleŜy przedłoŜyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
JeŜeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, Ŝe:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niŜ 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo
Ŝe uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoŜenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niŜ 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niŜ 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -
wystawione nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złoŜone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeŜeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym
Strona 2 z 4
file://C:\Documents and Settings\witkowska.k\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files... 10-07-30
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, śE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, Ŝe oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym
wymaganiom naleŜy przedłoŜyć:
opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw
lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia
odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, Ŝe dostarczane produkty
odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga
złoŜenia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeŜeli ich kompetencja nie wynika wprost
z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu VI niniejszej specyfikacji. 2) Wypełniony formularz ofertowy,
według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym
Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak
brutto jak i netto - podpisany przez osoby upowaŜnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do
zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3) Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do
niniejszej specyfikacji 4) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie moŜe być powierzona
podwykonawcom. 5) Oświadczenie Wykonawcy, Ŝe w przypadku wyboru jego oferty dostarczony sprzęt będzie
chroniony gwarancją szczegółowa określoną w pkt. III. 2 - 8 niniejszej specyfikacji. 6) Oświadczenie Wykonawcy,
Ŝe w przypadku wyboru jego oferty dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał następujące certyfikaty
wymagane przy dostawie sprzętu: a) Dla całości dostawy - Zgodność z normami UE w zakresie oznaczania
sprzętu znakiem CE, b) Dla zestawu naściennego - PN-EN 60601-1:1999 (bezpieczeństwo wyrobów
medycznych) i PN-EN 60601-1-2:2002 (kompatybilność elektromagnetyczna) i zostaną one udostępnione do
wglądu na kaŜdym etapie postępowania i na kaŜde wezwanie zamawiającego w terminie 48h od wezwania. 7)
Opis przedmiotu zamówienia zawierający np. kart katalogowe/ foldery potwierdzające wszystkie wymagane przez
Zamawiającego dane techniczne i parametry oferowanego sprzętu komputerowego, w celu potwierdzenia
spełnienia warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do niniejszej
specyfikacji
III.7) Czy ogranicza się moŜliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniŜsza cena.
Strona 3 z 4
file://C:\Documents and Settings\witkowska.k\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files... 10-07-30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia moŜna uzyskać pod adresem: W SIEDZIBIE
ZAMAWIAJĄCEGO: WCO POZNAŃ, UL. GARBARY 15 - W POKOJU 028, I PIETRO W BUDYNKU KANTOR,
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010
godzina 09:00, miejsce: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO: WCO POZNAŃ, UL. GARBARY 15 - W POKOJU nr
3089 DAWNIEJ nr 3089 , III PIĘTRO W STARYM BUDYNKU - KANCELARIA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się uniewaŜnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budŜetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Strona 4 z 4
file://C:\Documents and Settings\witkowska.k\Ustawienia lokalne\Temporary Internet Files... 10-07-30

« Powrót do szczegółów zamówienia