Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych- szwów chirurgicznych

Numer zamówienia:

/82/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

WYBÓR OFERT

Poznań, dnia 16-11-2010


EZ/___7767_____/2010



Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne


Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 82/2010 NICI CHIRURGICZNE.


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż Zamawiający w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego na w/w przedmiot zamówienia dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej wg poniższego zestawienia pakietów:

Pakiet 1

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Cena netto i brutto Liczba punktów w kryterium „cena 70%”
„ocena jakości 30%” Termin dostawy Termin płatności
3 EURO-MEDICAL PHU
Ul. Pieczarkowa 16
62-010 Wronczynek
Pakiet 1
Netto 682558,00 Brutto 730337,06
Cena 70
Jakość 30
-------------------
Razem 100
Oferta wybrana 4 dni 30 dni



Pakiet 2

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Cena netto i brutto Liczba punktów w kryterium „cena 70%”
„ocena jakości 30%” Termin dostawy Termin płatności
3 EURO-MEDICAL PHU
Ul. Pieczarkowa 16
62-010 Wronczynek Pakiet 2
Netto 24312,00 Brutto 26013,84 Cena 67
Jakość 30
------------------
Razem 97
Oferta wybrana 4 dni 30 dni
4 Surg – Tech S.C.
Ul. Lwa 19/39
61-244 Poznań
Pakiet 2
Netto 16350,00 Brutto 17494,50
Cena 70
Jakość 0
---------------
Razem 70 4 dni 30 dni


Pakiet 3

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Cena netto i brutto Liczba punktów w kryterium „cena 70%”
„ocena jakości 30%” Termin dostawy Termin płatności
3 EURO-MEDICAL PHU
Ul. Pieczarkowa 16
62-010 Wronczynek Pakiet 3
Netto 4244,15 Brutto 4541,24
Cena 31
Jakość 30
------------------
Razem 61
Oferta wybrana 4 dni 30 dni
4 Surg – Tech S.C.
Ul. Lwa 19/39
61-244 Poznań
Pakiet 3
Netto 1885,00 Brutto2016,95
Oferta odrzucona
*Uzasadnienie poniżej 4 dni 30 dni
*Uzasadnienie odrzucenia oferty Surg Tech – zaoferowane nici Sevapren firmy Surg Tech nie spełniają wymogów specyfikacji (dotyczy wielkości igły). Różnica w wielkości igły wynosi 1 mm. Przy szyciu naczyń krwionośnych wielkość igły ma b.istotne znaczenie, w szczególności przy zabiegach laryngologicznych gdzie pole manewru igłą jest ograniczone. Ponadto Wykonawcy nie złożyli żadnego zapytania do specyfikacji dotyczącego dopuszczenia większej igły.
Podstawa prawna art. Art. 89. Ust. 1 pkt 2. Ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia …..


Pakiet 4

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Cena netto i brutto Liczba punktów w kryterium „cena 70%”
„ocena jakości 30%” Termin dostawy Termin płatności
2 ZARYS
Ul. Pod Borem 18
41-808 Zabrze Pakiet 4
Netto 2560,00 brutto 2739,20 Oferta odrzucona
*Uzasadnienie poniżej 4 dni 30 dni
3 EURO-MEDICALPHU
Ul. Pieczarkowa 16

62-010 Wronczynek Pakiet 4
Netto 5936,00 Brutto 6351,52
Cena 30
Jakość 30
------------------

Razem 60
4 dni 30 dni
5 Covidien Polska sp z o.o.
Al. Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa Pakiet 4
Netto 4672,00 brutto 4999,04 Cena 38
Jakość 30
-------------------
Razem 68
Oferta wybrana 3 dni 30 dni
*Uzasadnienie odrzucenia oferty – przedstawiona do oceny próbka zawiera w opakowaniu – kartoniku ulotkę, która jest sporządzona w języku obcym, brak opisu w języku polskim. W każdym kartoniku winna być ulotka w języku polskim. W specyfikacji wymagana była igła okrągła wzmocniona. Oferowana igła nie jest wzmocniona, jest zbyt cienka co powoduje jej odkształcenie i łamanie w trakcie przechodzenia przez tkankę.
Podstawa prawna art. Art. 89. Ust. 1 pkt 2. Ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia …..



Pakiet 5

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Cena netto i brutto Liczba punktów w kryterium „cena 70%”
„ocena jakości 30%” Termin dostawy Termin płatności
1 MADENS PPHU
Ul. Hetmańska 35
60-251 Poznań Pakiet 5
Netto 21435,00 brutto 22935,45 Cena 70
Jakość 30
-------------------
Razem 100
Oferta wybrana 2 dni 30 dni


Pakiet 6

Nr oferty Nazwa Wykonawcy Cena netto i brutto Liczba punktów w kryterium „cena 70%”
„ocena jakości 30%” Termin dostawy Termin płatności
4 Surg – Tech S.C.
Ul. Lwa 19/39
61-244 Poznań
Pakiet 6
Netto 194750,00 Brutto 208382,50 Cena 70
Jakość 30
-------------------
Razem 100
Oferta wybrana 4 dni 30 dni


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Oferenta/Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w SIWZ.

Wyznacza się datę zawarcia umowy na dzień 03-12-2010 r.
Informujemy, iż umowa dostępna w formacie WORD –w formie elektronicznej na wniosek wysłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

















Niniejsze pismo przesyłane jest : pocztą, faxem i emailem.
Prosimy o potwierdzenie faxem na nr 61/88 50 698 odbioru korespondencji stanowiącej wybór oferty w postępowaniu 82/2010


__________________ ______________________
data pieczątka i podpis










UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 82/2010

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) w dniu ................. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
mgr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
.............................................................................................................,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako: _______________________________________, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................

została zawarta umowa o następującej treści:

§1

1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 82/2010 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§2

Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.




§3

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa NICI CHIRURGICZNYCH w pakiecie/tach numer ....................., opisanych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w okresie od dnia ................... do dnia ......................... Nici wchodzące w skład pakietów objętych zakresem przedmiotowym niniejszej umowy zwane będą w dalszej części niniejszej umowy „Nićmi”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Nici w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ............... – załączone do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy, formularz ofertowy wraz z pozostałymi załącznikami, stanowią integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do swobodnego rozporządzania Nićmi, które są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. do realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych Nici:
a) sukcesywnie w terminie ..........................dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia telefonicznie lub faxem.
b) w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00. Jeżeli termin planowanej dostawy, określony zgodnie z postanowieniem pkt. a) niniejszego ustępu przypada w dniu wolnym od pracy, dostawa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości zamawianych Nici oraz częstotliwości dostaw, z zastrzeżeniem nieprzekraczania łącznej ilości poszczególnych Nici objętych postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy, wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Nici na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom, o których mowa w art. 23 lub w art. 36 ust. 4 i 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tychże podmiotów, jak za działania lub zaniechania własne.
7. Dostawa, o której mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu odbywać się będzie z zachowaniem zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1216).
8. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowych dostaw zamówionych Nici, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami. Dostarczane przez Wykonawcę Nici oznaczone będą zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.
9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć terminowe dostawy również w przypadku braku zamówionych przez Zamawiającego Nici w magazynie Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji danych Nici lub w przypadku, gdy dane Nici zostały wycofany z obrotu.
10. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie, wskazanym w ust. 4 pkt a) niniejszego paragrafu (......... dni roboczych od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) zamówionych Nici, zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Nici u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę – taki zakup zwany będzie w dalszej części niniejszej umowy „Zakupem Interwencyjnym”. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kopii faktury potwierdzającej dokonanie przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego.
11. Wykonawca zobowiązuje się do tego, że parametry techniczne (farmakologiczne) i jakościowe dostarczanych Nici nie będą, w okresie na jaki została zawarta niniejsza umowa, gorsze niż określone w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
12. Wykonawca gwarantuje, że będzie dostarczał Nici o najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem ważności – wynoszącym minimum 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych Nici. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy Nici z terminem ważności krótszym niż 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, jednakże tylko w przypadku uprzedniego uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody od Zamawiającego.
13. Strony zgodnie postanawiają, że okres gwarancji/ważności dostarczanych przez Wykonawcę Nici jest równy określonemu przez producenta okresowi przydatności tych Nici do stosowania,.
14. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do dostarczonych Nici. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania zgłoszonych przez Zamawiającego reklamacji bez zbędnej zwłoki, nie później jednak, niż w przeciągu 5 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego reklamacji faxem lub pocztą elektroniczną. Reklamacje mogą być zgłaszane w okresie ważności dostarczonych Nici, o którym mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu.
15. W razie stwierdzenia, że dostarczone Nici mają wady, w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwych Nici na Nici wolne od wad – niezwłocznie, ale w każdym razie nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, przesłanej przez Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną lub od dnia wydania ekspertyzy, o której mowa w ust. 17 niniejszego paragrafu, w razie potwierdzenia przez przedmiotową ekspertyzę zasadności reklamacji złożonej przez Zamawiającego.
16. Nieuzasadnione odrzucenie przez Wykonawcę reklamacji, o której mowa w ust. 14 niniejszego paragrafu może zostać potraktowane jako podstawa do rozwiązania niniejszej umowy z winy Wykonawcy i wywołać skutek w postaci powstania po stronie Wykonawcy obowiązku zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt c) niniejszej umowy.
17. W przypadku odrzucenia reklamacji Zamawiający ma prawo wystąpić do właściwego organu, urzędu lub innej instytucji, w celu uzyskania ekspertyzy w zakresie jakości i właściwości Nici dostarczonych przez Wykonawcę oraz ich zgodności z wymogami przewidzianymi przepisami prawa oraz określonymi przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, wszelkie koszty związane z uzyskaniem ekspertyzy ponosić będzie Wykonawca, który zobowiązany będzie do ich zwrotu w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.
18. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonych Nici i żądania ich wymiany na Nici wolne od wad w przypadku:
a) dostarczenia Nici niewłaściwej jakości lub niezgodnych z wymogami, o których mowa w ust. 17 niniejszego paragrafu,
b) dostarczenia Nici niezgodnych z zapotrzebowaniem lub zamówieniem.
19. Zamawiający może także odmówić przyjęcia dostarczonych przez Wykonawcę, w przypadku ich dostarczenia przez Wykonawcę z rażącym opóźnieniem, w szczególności w przypadku wcześniejszego dokonania Zakupu Interwencyjnego.
20. Po dostarczeniu zamówionych Nici, następuje ich przyjęcie przez Zamawiającego. Przyjęcie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być poprzedzone badaniem ilościowo – asortymentowym i jakościowym dostarczonych Nici. Strony zgodnie postanawiają, iż pozytywny wynik badania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nie jest równoznaczny z uznaniem, iż zamówione Nici zostały dostarczone w ilościach zgodnych z zamówieniem, o którym mowa w ust. 4 pkt a) niniejszego paragrafu.
21. Po przyjęciu dostarczonych Nici, Zamawiający w miarę możliwości rozpakowuje dostarczoną partię Nici. W trakcie czynności rozpakowywania Zamawiający dokonuje badania ilościowo – asortymentowego, jak również sprawdzenia, czy dostarczona partia Nici jest wolna od widocznych wad fizycznych lub jakościowych. Przedstawiciel Wykonawcy upoważniony jest do obecności podczas tych czynności.
22. Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę Nici powinny mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, nazwę i adres producenta, datę ważności oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
23. Wykonawca wraz z dostarczonymi Nićmi zobowiązuje się dostarczyć ulotki w języku polskim, zawierające niezbędne informacje dla bezpośredniego użytkownika.
24. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Do odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi stosuje się przepisy ustawy – Kodeks cywilny.


§4

1. Całkowita wartość Nici, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy (łączna cena Nici), zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie ...... PLN.
2. Wykonawca gwarantuje stałość cen Nici przez okres 12 miesięcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu.
3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Nici wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Nici, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych Nici, ,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Nici importowane,
d) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 niniejszego paragrafu, z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy.
4. Zmiany wartości (cen) Nici wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a)-c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a)-c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości
5. Waloryzacja cen Nici nie może być dokonywana częściej niż 1 raz w roku kalendarzowym, z zastrzeżeniem postanowienia ust. 3 pkt d) niniejszego paragrafu.
6. Waloryzacja cen Nici może zostać dokonana o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni kwartał przed powiadomieniem o podwyżce.
7. Przed dokonaniem waloryzacji cen Nici, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego na piśmie o planowanej waloryzacji, co najmniej z 30 –to dniowym wyprzedzeniem pod rygorem nieważności waloryzacji.
8. Waloryzacja cen Nici wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Postanowienie powyższe nie dotyczy zmiany cen Nici dokonanych na podstawie ust. 3 pkt a)-c) niniejszego paragrafu.
9. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej ilości asortymentu – przedmiotu umowy, w szczególności w razie zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 145 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, o kolejne 24 miesiące z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku, gdy w zakresie ilościowym przedmiot umowy nie zostanie wyczerpany przez pierwsze 12 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy.
3. Okres obowiązywania niniejszej umowy nie może łącznie przekroczyć trzech lat od dnia jej zawarcia.
4. Ewentualne przedłużenie okresu obowiązywania umowy dokonane będzie w formie aneksu.

§ 6

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. w przypadku:
a) pierwszego opóźnienia w dostawie zamówionych Nici Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 2 % niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia określonego na podstawie w § 3 ust. 4 lit. a niniejszej umowy.
b) drugiego opóźnienia w dostawie oraz każdego kolejnego opóźnienia w dostawie zamówionych Nici Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5% niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 lit. a niniejszej umowy.
c) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę sprzedaży i dostarczania Nici lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5 % łącznej wartości netto Nici, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy,
d) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w lit. c) niniejszego ustępu
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienia w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 4 lit. a niniejszej umowy.
5. Postanowienie ust. 4 niniejszego paragrafu nie będzie miało zastosowania w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w terminie regulował płatności z tytułu zrealizowanych przez Wykonawcę dostaw Nici.
6. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
7. Kary umowne, o których mowa w ust. 1 pkt a) i b) będą naliczane do dnia dokonania przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego, przy czym zobowiązanie do zapłaty kary umownej nie będzie zwalniać Wykonawcy ze zobowiązania do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Nici u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę, o której mowa w § 3 ust. 10 niniejszej umowy.

§ 7

1. Zapłata za zamówione i dostarczone Nici nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, po spełnieniu warunków, o których mowa w § 3 niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.


§ 8

1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ....................................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego – mgr Elżbieta Chojecka - Kierownik Apteki,
tel. 61/88 50 646.
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 9
1. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego oraz jakiekolwiek osoby trzecie, powstałe w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także spowodowane zaistnieniem zdarzeń losowych oraz nieszczęśliwych wypadków.
2. Przez wykonywanie niniejszej umowy w rozumieniu ust. 1 niniejszego paragrafu, strony rozumieją okres obejmujący czas od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego do chwili odebrania przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę Nici, w tym w szczególności logistyczny proces dostarczenia Nici w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

§ 10
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o wyrobach medycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany niniejszej umowy mogą mieć miejsce, tylko w zakresie przewidzianym dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. Strony zgodnie postanawiają że w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku Nici dopuszczalna będzie zmiana umowy polegająca na zmianie Nici na inne o parametrach nie gorszych niż wskazane w ofercie złożonej przez Wykonawcę. W razie dokonania zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzającym cena sprzedaży nowych Nici nie ulegnie zmianie.
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Zamawiający: Wykonawca :

…………………………… ………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia