Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW I SIATEK

Numer zamówienia:

/83/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 23.07.2010.
EZ/5060/1/ 2010



Wg rozdzielnika do wszystkich zainteresowanych przetargiem nieograniczonym nr 83/2010

Dotyczy: Zakup i dostawa opatrunków i siatek



Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji, na które udzielamy poniżej odpowiedzi.


PYTANIE
Prosimy o zmienię w zapisie umowy § 4 ust. 21

Prosimy o wykreślenie z zapisu wymogu oznaczenia „data produkcji”.
Wg Dyrektywy Rady 93/42 EEC, 13.3 „Etykieta musi zawierać: e) wskazanie daty przydatności do użycia, wyrażonej jako miesiąc i rok, tam, gdzie to ma zastosowanie”, l) rok produkcji dla wyrobów aktywnych innych od wyrobów wymienionych w lit. e)”

ODPOWIEDŹ
Zamawiający uwzględniając słuszny interes wykonawców wyraża zgodę na zmianę załącznika numer 5 do siwz stanowiącego projekt umowy w zakresie § 2 ust. 21 (błędnie oznaczonego przez wykonawcę jako § 4 ust. 21) w sposób zaproponowany przez wykonawcę, tj. poprzez wykreślenie z treści tego przepisu zwrotu „datę produkcji”.

W związku z powyższym zamawiający zmienia treść załącznika numer 5 do siwz stanowiącego projekt umowy w zakresie § 2 ust. 21 w ten sposób, że w miejsce dotychczasowej treści:

„Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę Opatrunków powinny mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, nazwę i adres producenta, datę ważności oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. W razie dostarczenia Opatrunków oznaczonych niezgodnie z wymogami określonymi w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 2% wartości tych Leków”

wprowadza następujący zapis:

„Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę Opatrunków powinny mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, nazwę i adres producenta, datę ważności oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. W razie dostarczenia Opatrunków oznaczonych niezgodnie z wymogami określonymi w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 2% wartości tych Opatrunków”





Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna

































Sprawę prowadzi Sylwia Krzywiak, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Tel. 061 8850 644

« Powrót do szczegółów zamówienia