Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW I SIATEK

Numer zamówienia:

/83/2010

« Powrót do szczegółów zamówienia

OGŁOSZENIE

Opatrunki
2010/S 137-210727
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15
Do wiadomości: Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
61-866 Poznań
POLSKA
Tel. +48 618850643
E-mail: sylwia.krzywiak@wco.pl
Faks +48 618850643
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego
Zdrowie
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Zakup i dostawa opatrunków i siatek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce realizacji dostawy Wielkopolskie Centrum onkologii, ul. garbary 15, 61-866 Poznań, Apteka.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Zakup i dostawa opatrunków i siatek.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141110
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8) Podział na części
Tak
oferty należy składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
24 części, zamówienie na okres 12 miesięcy.
II.2.2) Opcje
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Serweta
1) KRÓTKI OPIS
Serweta.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Serweta jałowa
1) KRÓTKI OPIS
Serweta jałowa.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 3 NAZWA Serweta jałowa
1) KRÓTKI OPIS
Serweta jałowa.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 4 NAZWA Tampony neurochirurgiczne
1) KRÓTKI OPIS
Tampony neurochirurgiczne.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 5 NAZWA Granuflex
1) KRÓTKI OPIS
Granuflex.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 6 NAZWA Merocel
1) KRÓTKI OPIS
Merocel.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
6 pozycji
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 7 NAZWA Opatrunek z poliuretanu
1) KRÓTKI OPIS
Opatrunek z poliuretanu.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 8 NAZWA Opatrunki
1) KRÓTKI OPIS
Opatrunki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 9 NAZWA Opatrunek do mocowania wkłuć centralnych
1) KRÓTKI OPIS
Opatrunek do mocowania wkłuć centralnych.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 10 NAZWA Przylepiec opatrunkowy
1) KRÓTKI OPIS
Przylepiec opatrunkowy.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 11 NAZWA Opatrunek piankowy
1) KRÓTKI OPIS
Opatrunek piankowy.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 12 NAZWA Jelonek opatrunek jałowy
1) KRÓTKI OPIS
Jelonek opatrunek jałowy.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 13 NAZWA Plaster typu Omnifix
1) KRÓTKI OPIS
Plaster typu Omnifix.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 14 NAZWA Przylepiec
1) KRÓTKI OPIS
Przylepiec.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
5 pozycji
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 15 NAZWA Pakiet kompresów do rurek trachostomijnych
1) KRÓTKI OPIS
Pakiet kompresów do rurek trachostomijnych.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
5 pozycji
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 16 NAZWA Kompresy
1) KRÓTKI OPIS
Kompresy.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 17 NAZWA Kompresy
1) KRÓTKI OPIS
Kompresy.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 18 NAZWA Kompresy gazowe jałowe
1) KRÓTKI OPIS
Kompresy gazowe jałowe.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
3 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 19 NAZWA Aquacel Ag
1) KRÓTKI OPIS
Aquacel Ag.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 20 NAZWA Kompresy neurochirurgiczne
1) KRÓTKI OPIS
Kompresy neurochirurgiczne.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 pozycje
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 21 NAZWA Jałowy wielokomorowy organizer z kompresami
1) KRÓTKI OPIS
Jałowy wielokomorowy organizer z kompresami.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 22 NAZWA Siatki
1) KRÓTKI OPIS
Siatki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 23 NAZWA Siatki
1) KRÓTKI OPIS
Siatki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 24 NAZWA Siatki
1) KRÓTKI OPIS
Siatki.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33141110
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 pozycja
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
24 295 PLN
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Termin płatności do 30 dni od dnia otrzymania faktury.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
III.2.3) Zdolność techniczna
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zaoferowanej wartości oferty –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
83/2010
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 26.8.2010 - 09:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
26.8.2010 - 09:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 26.8.2010 - 10:00
Miejsce
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. garbary 15, 61-866 Poznań, Rotunda.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu zamówień publicznych
ul. Postepu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeśli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeśli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8; Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeśli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

« Powrót do szczegółów zamówienia