Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa mebli medycznych.

Numer zamówienia:

350/25/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

ROZSZERZENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA + ZMIANA TERMINOW POSTEPOWANIA

Poznań, dnia 2018-03-14
EZ/350/25/2018/……245……

wg rozdzielnika
do wszystkich uczestników postepowania i zainteresowanych

dotyczy: przetargu nieograniczonego 25/2018 - zakup, dostawa mebli medycznych.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż dokonuje się zmian w zapisach SIWZ.

ROZSZERZENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o pakiet nr 12

w załączniku nr 5 do specyfikacji
Dodaje się pakiet nr 12 – zapis poniżej

pakiet 12 – szafka - sztuk 1
Producent: ________________________________________
Kraj: _____________________________________________
Model / typ:________________________________________
Rok produkcji nie wcześniej niż 2017r._________________________

LP. WYMAGANE PARAMETRY I WARUNKI PARAMETR WYMAGANY
TAK/NIE Opis parametru oferowanego
1. Szafka stalowa, lakierowana proszkowo kolor do uzgodnienia po wyborze oferty TAK
2. Blat z tworzywa ABS, z pogłębieniem TAK
3. Podstawa stalowa z osłoną z tworzywa ABS TAK
4. Podstawa wyposażona w odboje oraz koła o średnicy 125 mm, w tym dwa z blokadą TAK
5. Wyposażenie:
– wysuwany blat boczny
–2 szyny instrumentalne do mocowania wyposażenia
– pojemnik na odpady z tworzywa sztucznego z pokrywą wahadłową
– pojemnik na rękawiczki
– pojemnik na zużyte igły
– koszyk na akcesoria o wym. ok.290 x 96 x 90 mm
TAK
6. Wymiary szafki [mm]:
długość: 800
szerokość: 500
wysokość od podłoża do blatu: 1000 TAK
zdjęcie poglądowe

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W pkt III siwz
jest
III. Opis przedmiotu zamówienia
2. Ogólne założenia wyjściowe. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa mebli medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety:
1 1 szt. - kozetka elektryczna
2 3 szt. - wózek siedzący
3 11 szt. - stojaki do kroplówek
4 1 szt. - kozetka metalowa
5 1 szt. - stolik - wózek medyczny
6 2 szt. - wózek leżący
7 4 szt. - wózek - lóżko do transportu i wybudzania
8 1szt. - fotel do pobierania krwi
9 4 szt. - taboret z oparciem
10 1 szt. - wózek oddziałowy
winno być:
III. Opis przedmiotu zamówienia
2. Ogólne założenia wyjściowe. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa mebli medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety:

1 1 szt. - kozetka elektryczna
2 3 szt. - wózek siedzący
3 11 szt. - stojaki do kroplówek
4 2 szt. - kozetka metalowa
5 1 szt. - stolik - wózek medyczny
6 2 szt. - wózek leżący
7 4 szt. - wózek - lóżko do transportu i wybudzania
8 1szt. - fotel do pobierania krwi
9 4 szt. - taboret z oparciem
10 1 szt. - wózek oddziałowy
11 1 szt. - parawan przejezdny
12 1 szt. - szafka
____________________________________________________________________
W pkt III siwz
jest:
III.3. Termin gwarancji:
dla pakietu 1,2,3,4,5,6,8,9,10 - minimum 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy;
dla pakietu nr 7 - minimum 24 m-ce, maksymalnie 60 m-cy.
winno być:
III.3. Termin gwarancji:
dla pakietu 1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12 - minimum 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy;
dla pakietu nr 7 - minimum 24 m-ce, maksymalnie 60 m-cy.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
w pkt IV. Termin wykonania zamówienia
jest:
Pakiet nr 1 do 10, – w terminie max do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
winno być:
Pakiet nr 1 do 12 – w terminie max do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
w pkt IX SIWZ
jest:
IX. Wymagania dotyczące wadium.
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
NR PAKIETU WADIUM
1 20,-
2 17,-
3 26,-
4 4,-
5 4,-
6 106,-
7 692,-
8 8,-
9 21,-
10 6,-
winno być:
IX. Wymagania dotyczące wadium.
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
NR PAKIETU WADIUM
1 20,-
2 17,-
3 26,-
4 8,-
5 4,-
6 106,-
7 692,-
8 8,-
9 21,-
10 6,-
11
12 8,-
57,-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W pkt. XIV
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
jest:
Dla pakietu nr 1,2,3,4,5,6,8,9,10
1) Cena 60%
2) Termin wykonania 20%
3) Okres gwarancji 20%

winno być:
Dla pakietu nr 1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12
1) Cena 60%
2) Termin wykonania 20%
3) Okres gwarancji 20%


ZMIANA TERMINÓW

Zamawiający dokonuje przedłużenia terminów postepowania. Ustala się :
• termin składania ofert do dnia 09/04/2018 r. do godz. 09:00
• termin otwarcia ofert w dniu 09/04/2018 r. o godz. 10:00

Z poważaniem,
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-administracyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna





Przygotowane przez Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Katarzyna Witkowska tel. 61/ 88 50 643, …644; fax …698

« Powrót do szczegółów zamówienia