Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usługi prania.

Numer zamówienia:

350/118/2020

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania+zmiana opisu+zmiana terminow

Pozna, dnia 2021-02-16
EZ/350/118/2020/___143_______

Wg rozdzielnika: do uczestników i zainteresowanych.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego - Świadczenie usługi prania. [350/118/2020]

ODPOWIEDZI NA PYTANIA,
ZMIANA OPISU PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA, ZMIANA TERMINÓW.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły pytania do specyfikacji, na które zamawiający udziela odpowiedzi:
1. PYTANIE: Zwracamy się do Działu zamówień publicznych i zaopatrzenia, czy wykonawca jest zobowiązany do posiadania certyfikatu RABC PN:EN 14065 oraz bariery higienicznej.
Oświadczamy, że posiadamy niezbędne środki chemiczne ( wynika, to z kart charakterystyki), aby zadbać o bezpieczeństwo higieniczne oraz epidemiologiczne ( COVID -19)
Czy bez spełnienia tych wymagań, możemy przystąpić do przetargu.
Odpowiedź: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do posiadania certyfikatu RABC PN:EN 14065 oraz bariery higienicznej, aby jego oferta została uznana jako spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia tym samym nie podlegająca odrzuceniu.
_____________________________________________
2. W załączniku nr 6 do specyfikacji pkt 19 Zamawiający wskazuje ,że „Wykonawca powinien mieć możliwość zastosowania komory dezynfekcyjnej do materacy, poduszek, kołder i udogodnień dla pacjentów typu kliny wg potrzeb Zamawiającego”
Czy Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę takiego urządzenia z pełną możliwością dokumentowania procesów w komorze dezynfekcyjnej wykonywanych?
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ- "wykonawca powinien mieć możliwość zastosowania komory dezynfekcyjnej do materacy, poduszek, kołder i udogodnień dla pacjentów typu kliny wraz z możliwością dokumentowania procesów w komorze”

3. W załączniku nr 6 do specyfikacji pkt 22 Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę systemu lub programu monitorującego ruchy całego asortymentu i bezpośrednią łącznością z poszczególnymi komórkami Zamawiającego i jednocześnie na końcu tego tekstu określa sposób komunikowania się w czasie realizacji umowy drogą mailową. Prosimy o precyzyjne sformułowanie wymogu Zamawiającego.
Odpowiedź: Wykonawca musi posiadać system lub program monitorujący ruchy całego asortymentu wraz z możliwością wydruków z tych procesów oraz który umożliwia bezpośrednią łączność z poszczególnymi komórkami Zamawiającego w celu przesyłania codziennych zamówień ilościowo asortymentowych np. pocztą mailową

Zleceniodawca dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcą drogą mailową.

4. W załączniku nr 6 do specyfikacji w ostatnim zdaniu Zamawiający określa, że „Niedopuszczalne jest dostarczanie asortymentu niebędącego własnością Zamawiającego”
Zapis ten jest sprzeczny z treścią zapisu pkt 8 z poprzedniej strony, który narzuca na Wykonawcę inny wymóg w sytuacji awaryjnej.
Prosimy o odniesienie się do naszych wątpliwości dotyczących sprzecznych zapisów.
Odpowiedź: Asortyment zastępczy dopuszczalny jest jedynie w sytuacjach awaryjnych.
______________________________________________________________________________
5. Zamawiający zmienia w specyfikacji Załącznik nr 1
Załącznik 1. Asortyment bielizny, odzieży i innych wyrobów przekazywanych do prania (własność zamawiającego).
Tab. nr 1 Asortyment będący własnością Zamawiającego – miesięczne zapotrzebowanie

Lokalizacja Rodzaj asortymentu Szacunkowa Ilość w skali miesiąca w kg
Pakiet I - WCO Poznań ( Garbary+ Hostel) Odzież ochronna i robocza pracowników + inny asortyment ( np. ścierki, koce) 1400 kg
mopy 4000 kg
inny asortyment 4000 kg
Pakiet II - ZR Kalisz Odzież ochronna i robocza pracowników 5 kg
mopy 54 kg
inny asortyment 5 kg
Pakiet III - ZR Piła
Odzież ochronna i robocza pracowników, 5 kg
bielizna pościelowa, 4 kg
mopy, 85 kg
inny asortyment 5 kg


6. Zamawiający zmienia w specyfikacji Załącznik nr 2

Załącznik nr 2 siwz
(pieczęć wykonawcy )
FORMULARZ CENOWY
Cena usługi prania, naprawy, maglowania i transportu dla bielizny będącej własnością Zamawiającego.

Pakiet I
Do obliczenia wartości rocznej należy przyjąć 64 800 kg/rok bielizny
Pranie Cena netto prania
1 kg w PLN Cena brutto prania
1 kg w PLN Podatek VAT % Wartość netto prania
12 miesięcy w PLN Wartość brutto prania
12 miesięcy w PLN Podatek VAT % Wartość netto prania za 36 miesięcy/
w PLN Wartość brutto prania za 36 miesięcy/
w PLN Podatek VAT %
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Odzież ochronna i robocza pracowników + inny asortyment
mopy
Łączna wartość

............................., dnia ......................... r. .........................................................
podpis i pieczęć imienna osoby(osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy

Pakiet II
Do obliczenia wartości rocznej należy przyjąć 768 kg/rok bielizny
Pranie Cena netto prania
1 kg w PLN Cena brutto prania
1 kg w PLN Podatek VAT % Wartość netto prania
12 miesięcy w PLN Wartość brutto prania
12 miesięcy w PLN Podatek VAT % Wartość netto prania za 36 miesięcy/
w PLN Wartość brutto prania za 36 miesięcy/
w PLN Podatek VAT %
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Odzież ochronna i robocza pracowników
mopy
Inny asortyment
Łączna wartość

............................., dnia ......................... r. .........................................................
podpis i pieczęć imienna osoby(osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy

















Informujemy, iż w odrębnym pliku na stronie internetowej Zamawiającego znajduje się korekta OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

W związku z wprowadzonymi zmianami Zamawiający dokonuje przedłużenia terminów. Ustala się:
• Termin składania ofert do dnia 16-03-2021 r. do godz.9.00
• Termin otwarcia ofert w dniu 16-03-2021 r. o godz.10.00



Z poważaniem,
mgr inż. Magdalena Kraszewska

Zastępca Dyrektora ds. ekonomicznych

« Powrót do szczegółów zamówienia