Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego.

Numer zamówienia:

350/2/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Proszę czekać ...

Ta strona jest częścią O TED | Pomoc | Mapa witryny | Kontakt | Ważna informacja prawna TED - Internetowej aplikacji TED
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii EuropejskiejZmień językбългарски език (bg)čeština (cs)dansk (da)Deutsch (de)eesti keel (et)ελληνικά (el)English (en)español (es)français (fr)Gaeilge (ga)italiano (it)latviešu valoda (lv)lietuvių kalba (lt)magyar (hu)Malti (mt)Nederlands (nl)polski (pl)português (pt)română (ro)slovenčina (sk)slovenščina (sl)suomi (fi)svenska (sv)TED Strona główna > Wyświetlanie ogłoszenia TED w bieżącym języku
2013/009 | Następna aktualizacja: 2013/010 TED SIMAPeNOTICESSzybkie wyszukiwanieSzybkie wyszukiwanie: Wyszukiwanie | Wyszukiwanie zaawansowane Według możliwości biznesowych Według branż (CPV) Według miejsca dostawy (NUTS) Według nagłówka Logowanie
LogowanieLogowanie:
Hasło:
Zapamiętaj mnie: Zarejestruj się
Nie pamiętasz hasła?
Mój TED
Anonimowy
•Ustawienia
•Zachowany profil wyszukiwania
Wiadomości
Co nowego w witrynie?
Nowości w dziedzinie zamówień publicznych
Kanały RSS
Czym jest RSS? Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej online
Wszystkie publikacje UE, które mogą być przedmiotem wyszukiwaniaZamówienie publicz... - 10900-2013Pomoc Język oryginału Dane Wyświetl widok skrócony
12/01/2013 S9 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
PL-Poznań: Różne urządzenia i produkty medyczne

2013/S 009-010900

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Osoba do kontaktów: Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Maria Wielgus
61-866 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 618850643
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks: +48 618850698

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Wielkopolskei Centrum Onkologii, ul. Garbary 51, 61-66 Poznań, POLSKA.
Kod NUTS

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Wartośc powyżej 200 000 EUR.

II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Rurki tracheotomijne
1)Krótki opis
Rurki tracheotomijne.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
4 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Wkłady jednorazowe
1)Krótki opis
Wkłady jednorazowe.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
2 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Sonda gastrostomijna
1)Krótki opis
Sonda gastrostomijna.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Osłona na głowice z przedbiegiem wodnym
1)Krótki opis
Osłona na głowice z przedbiegiem wodnym.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Maska twarzowa anestezjologiczna
1)Krótki opis
Maska twarzowa anestezjologiczna.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Prowadnice do trudnych intubacji wygięte typu Boggy
1)Krótki opis
Prowadnice do trudnych intubacji wygięte typu Boggy.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Sprzęt medyczny j.u.
1)Krótki opis
Sprzet medyczny j.u

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
9 pozycji.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Dren do respiratora
1)Krótki opis
Dren do respiratora.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Sprzęt medyczny j.u.
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny j.u.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Trokar bezostrzowy
1)Krótki opis
Trokar bezostrzowy.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Osprzęt medyczny sterylny do platformy elektrochirurgicznej VALLEYLAB
1)Krótki opis
Osprzęt medyczny sterylny do platformy elektrochirurgicznej VALLEYLAB.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
5 pozycji.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Ochraniacze na buty
1)Krótki opis
Ochraniacze na buty.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Serweta operacyjna 75 x 90 cm
1)Krótki opis
Serweta operacyjna 75 x 90 cm.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Sprzęt medyczny
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
4 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Sprzęt medyczny
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
4 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Sprzęt medyczny
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
3 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Sprzęt medyczny
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
2 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Prezerwatywy
1)Krótki opis
Prezerwatywy.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Zestaw do ciągłych pomiarów hemodynamicznych (rzutniki minutowe pomiaru rytmu serca)
1)Krótki opis
Zestaw do ciągłych pomiarów hemodynamicznych (rzutniki minutowe pomiaru rytmu serca).

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Sprzet medyczny
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
4 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Sprzet medyczny
1)Krótki opis
Sprzet medyczny.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
2 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Rurki
1)Krótki opis
Rurki.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
2 pozycje.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Paski testowe do pomiaru glukozy we krwi wraz z dzierżawą 50 szt. aparatów do pomiaru glukozy we krwi
1)Krótki opis
Paski testowe do pomiaru glukozy we krwi wraz z dzierżawą 50 szt. aparatów do pomiaru glukozy we krwi.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Złote znaczniki do radioterapii gruczołu krokowego
1)Krótki opis
Złote znaczniki do radioterapii gruczołu krokowego.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Dren spiralny z trokarem
1)Krótki opis
Dren spiralny z trokarem.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000

3)Wielkość lub zakres
1 pozycja.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :
Numer pakietu Kwota wadium zł. Numer pakietu Kwota wadium zł.
1. 300,00
2. 12 000,00
3. 200,00
4. 2 500,00
5. 2 000,00
6. 640,00
7. 4 400,00
8. 10 000,00
9. 9 400,00
10. 4 500,00
11 35 000,00
12 90,00
13 670,00
14 1 800,00
15 1 500,00
16 1 700,00
17 3 000,00
18 270,00
19 570,00
20 12 300,00
21 800,00
22 1 000,00
23 1 900,00
24 2 340,00
25 200,00

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności do 30 dni od dnia otrzymania towaru wraz z fakturą.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanemu w jednostce świadczącej usługi medyczne oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum :
Pakiet nr 1 - 10 000,00 PLN
Pakiet nr 2 - 370 000,00 PLN
Pakiet nr 3 - 8 000,00 PLN
Pakiet nr 4 - 75 000,00 PLN
Pakiet nr 5 - 60 000,00 PLN
Pakiet nr 6 - 19 000,00 PLN
Pakiet nr 7- 130 000,00 PLN
Pakiet nr 8 - 32 000,00 PLN
Pakiet nr 9 - 280 000,00 PLN
Pakiet nr 10 - 130 000,00 PLN
Pakiet nr 11 - 1 000 000,00 PLN
Pakiet nr 12 - 5 800,00 PLN
Pakiet nr 13 - 20 000,00 PLN
Pakiet nr 14 - 50 000,00 PLN
Pakiet nr 15 - 45 000,00 PLN
Pakiet nr 16 - 50 000,00 PLN
Pakiet nr 17 - 90 000,00 PLN
Pakiet nr 18 - 8 000,00 PLN
Pakiet nr 19 - 17 000,00 PLN
Pakiet nr 20 - 370 000,00 PLN
Pakiet nr 21 - 24 000,00 PLN
Pakiet nr 22 - 32 000,00 PLN
Pakiet nr 23 - 57 000,00 PLN
Pakiet nr 24 - 70 000,00 PLN
Pakiet nr 25 - 6 000,00 PLN
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
3. Potencjał techniczny.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :
Pakiet nr 1 - 17 000,00 PLN
Pakiet nr 2 - 620 000,00 PLN
Pakiet nr 3 -13 000,00 PLN
Pakiet nr 4 - 120 000,00 PLN
Pakiet nr 5 - 100 000,00 PLN
Pakiet nr 6 - 32 000,00 PLN
Pakiet nr 7 - 220 000,00 PLN
Pakiet nr 8 - 50 000,00 PLN
Pakiet nr 9 - 470 000,00 PLN
Pakiet nr 10 - 220 000,00 PLN
Pakiet nr 11 - 1 700 000,00 PLN
Pakiet nr 12 - 9 000,00 PLN
Pakiet nr 13 - 33 000,00 PLN
Pakiet nr 14 - 90 000,00 PLN
Pakiet nr 15 - 79 000,00 PLN
Pakiet nr 16 - 7 000,00 PLN
Pakiet nr 17 - 150 000,00 PLN
Pakiet nr 18 - 13 000,00 PLN
Pakiet nr 19 - 2 000,00 PLN
Pakiet nr 20 - 600 000,00 PLN
Pakiet nr 21 - 40 000,00 PLN
Pakiet nr 22 - 50 000,00 PLN
Pakiet nr 23 - 95 000,00 PLN
Pakiet nr 24 - 110 000,00 PLN
Pakiet nr 25 - 10 000,00 PLN
Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Określone w pkt. III.2.2.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Określone w pkt. III.2.2.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
EZ/350/2/2013

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 21.2.2013 - 09:00
Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
21.2.2013 - 09:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 21.2.2013 - 10:00

Miejscowość:

Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-66 Poznań, Rotunda.


Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
00-582 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 2224587702
Faks: +48 2224587700

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany
na podstawie ustawy, można wnieść odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia za pomocą poczty elektronicznej lub faksu, albo w terminie 10 dni – jeśli zostały przesłane w inny sposób (pisemnie).
W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
W niniejszym postępowaniu odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty odwołującego.
Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów,
określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania (art.180 ust. 3 ustawy).
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (art.180 ust. 4 ustawy).
Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego
terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy (art.180 ust. 5 ustawy).
Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego.
Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem (art. 198 a do art. 198 g ustawy).

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
00-582 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 2224587702
Faks: +48 2224587700

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
9.1.2013

O TED | Pomoc | Mapa witryny | Kontakt | Ważna informacja prawna

« Powrót do szczegółów zamówienia