Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu sterylnego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz niesterylnego jednorazowego użytku

Numer zamówienia:

350/33/2017

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

16/06/2017 S114 - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
• I.
• II.
• VI.
• VII.
Polska-Poznań: Różne urządzenia i produkty medyczne
2017/S 114-229515
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2017/S 083-160309)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Poznań
61-866
Polska
Osoba do kontaktów: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
Tel.: +48 618850644
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks: +48 618850698
Kod NUTS: PL415
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.wco.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Zakup i dostawa sprzętu sterylnego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz niesterylnego jednorazowego użytku.
Numer referencyjny: 350/33/2017
II.1.2)Główny kod CPV
33190000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Zakup i dostawa sprzętu sterylnego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz niesterylnego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
14/06/2017
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 083-160309
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Część nr: 40
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia
Zamiast:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
Powinno być:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku – chwytak do polipów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
Numer sekcji: II.2
Część nr: 65
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis
Zamiast:
Powinno być:
II.2.1)Nazwa:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.
Część nr: 65
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33190000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL418
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka.
II.2.4)Opis zamówienia:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku – urządzenie do pompowania balonów do poszerzania zwężeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania 30 % wartości przedmiotu umowy w przypadku udzielenia mniejszej ilości badań, co jest niezależne od Zamawiającego, od ilości szacowanej.
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Kryteria oceny ofert:
A. Cena -60 %
B. Termin ważności -20 %
C. Termin dostawy -20 %.
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
Zdolności techniczne lub zawodowe.
Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum PLN:
1 – 220 000 PLN;
2 – 1 620 000 PLN;
3 – 160 000 PLN;
4 – 100 000 PLN;
5 – 42 000 PLN;
6 – 64 000 PLN;
7 – 493 000 PLN;
8 – 21 000 PLN;
9 – 5 000 PLN;
10 – 3 000 PLN;
11 – 5 000 PLN;
12 – 44 000 PLN;
13 – 200 000 PLN;
14 – 3 000 PLN;
15 – 2 000 PLN;
16 – 3 000 PLN;
17 – 400 000 PLN;
18 – 1 300 PLN;
19 – 8 000 PLN;
20 – 50 000 PLN;
21 – 68 000 PLN;
22 – 4 000 PLN;
23 – 1 400 PLN;
24 – 298 000 PLN;
25 – 134 000 PLN;
26 – 249 000 PLN;
27 – 72 000 PLN;
28 – 25 000 PLN;
29 – 3 500 PLN;
30 – 28 000 PLN;
31 – 32 000 PLN;
32 – 5 000 PLN;
33 – 23 000 PLN;
34 – 163 000 PLN;
35 – 14 000 PLN;
36 – 10 000 PLN;
37 – 43 000 PLN;
38 – 1 300 PLN;
39 – 9 000 PLN;
40 – 35 000 PLN;
41 – 69 000 PLN;
42 – 145 000 PLN;
43 – 8 000 PLN;
44 – 10 000 PLN;
45 – 7 000 PLN;
46 – 2 930 000 PLN;
47 – 96 000 PLN;
48 – 2 000 PLN;
49 – 155 000 PLN;
50 – 75 000 PLN;
51 – 2 600 PLN;
52 – 41 000 PLN;
53 – 35 000 PLN;
54 – 19 000 PLN;
55 – 34 000 PLN;
56 – 5 000 PLN;
57 – 41 000 PLN;
58 – 600 PLN;
59 – 15 000 PLN;
60 – 1 300 PLN;
61 – 40 000 PLN;
62 – 15 000 PLN;
63 – 18 000 PLN;
64 – 16 000 PLN;
W przypadkach, gdy dokumenty zawierać będą kwoty wyrażone w innej walucie niż złoty, Zamawiający na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przeliczy podane kwoty na złoty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych.
Powinno być:
Zdolności techniczne lub zawodowe.
Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum PLN:
1- 220 000 PLN
2- 1 620 000 PLN
3- 160 000 PLN
4- 100 000 PLN
5- 42 000 PLN
6- 64 000 PLN
7- 493 000 PLN
8- 21 000 PLN
9- 5 000 PLN
10- 3 000 PLN
11- 5 000 PLN
12- 44 000 PLN
13- 200 000 PLN
14- 3 000 PLN
15- 2 000 PLN
16- 3 000 PLN
17- 400 000 PLN
18- 1 300 PLN
19- 8 000 PLN
20- 50 000 PLN
21- 68 000 PLN
22- 4 000 PLN
23- 1 400 PLN
24- 298 000 PLN
25- 134 000 PLN
26- 249 000 PLN
27- 72 000 PLN
28- 25 000 PLN
29- 3 500 PLN
30- 28 000 PLN
31- 32 000 PLN
32- 5 000 PLN
33- 23 000 PLN
34- 163 000 PLN
35- 14 000 PLN
36- 10 000 PLN
37- 43 000 PLN
38- 1 300 PLN
39- 9 000 PLN
40- 29 000 PLN
41- 69 000 PLN
42- 145 000 PLN
43- 8 000 PLN
44- 10 000 PLN
45- 7 000 PLN
46- 2 930 000 PLN
47- 96 000 PLN
48- 2 000 PLN
49- 155 000 PLN
50- 75 000 PLN
51- 2 600 PLN
52- 41 000 PLN
53- 35 000 PLN
54- 19 000 PLN
55- 34 000 PLN
56- 5 000 PLN
57- 41 000 PLN
58- 600 PLN
59- 15 000 PLN
60- 1 300 PLN
61- 40 000 PLN
62- 15 000 PLN
63- 18 000 PLN
64- 16 000 PLN
65- 4 500 PLN
W przypadkach, gdy dokumenty zawierać będą kwoty wyrażone w innej walucie niż złoty, Zamawiający na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przeliczy podane kwoty na PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych.
Numer sekcji: III.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki realizacji umowy
Zamiast:
W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Przedmioty umowy importowane,
d) w przypadku wystąpienia przesłanki określonej przepisami art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy przysługuje uprawnienie wystąpienia do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
Wraz z wnioskiem, o którym mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jego uzasadnienie dokumentujące wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia.
Powinno być:
Warunki realizacji umowy zawarte są w projekcie umowy.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 22/06/2017
Czas lokalny: 9:00
Powinno być:
Data: 07/07/2017
Czas lokalny: 9:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 22/06/2017
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 07/07/2017
Czas lokalny: 10:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:

« Powrót do szczegółów zamówienia