Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi serwisowe wraz z usługą konserwacji systemu informatycznego IMPULS EVO w Wielkopolskim Centrum Onkologii wraz z rozbudową posiadanego przez WCO systemu ERP o nowe moduły.

Numer zamówienia:

350/21/2017

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany formularz ofertowy

Załącznik nr 1 do specyfikacji
...............................................................
(Pieczęć wykonawcy)

FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa Oferenta, adres, telefon, fax ____________________________________________________________________
adres ul ________________________________________
miejscowość, kod__________________________________województwo_________________
telefon_____________ fax__________________mailto:_____________________________
NIP_______________________________ REGON_____________________________
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania
imię i nazwisko ____________________telefon_____________ fax______________________e-mailto:__________________

2. Przedmiot oferty: Usługi serwisowe wraz z usługą konserwacji systemu informatycznego IMPULS EVO w Wielkopolskim Centrum Onkologii wraz z rozbudową posiadanego przez WCO systemu ERP o nowe moduły.
3. Cena oferty:
Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – załącznik do specyfikacji [tj. formularz cenowy - szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej] na kwotę :
netto …………………..zł., słownie: ………………………………………………………
brutto …………………zł., słownie: ……………………………………………………..
kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości ………%
4. Oświadczam/my, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne [wg opisu wymagań technicznych w zał. do siwz].
5. Oferuję/emy termin realizacji zadania „Rozbudowa posiadanego przez WCO systemu ERP o nowe moduły” – max do 6 m-cy od dnia podpisania umowy.
6. Oferuję/emy
- termin gwarancji na usługi serwisowe wraz z usługą konserwacji systemu informatycznego IMPULS EVO w okresie 18 m-cy tj. w okresie trwania umowy.
-termin gwarancji dla dostarczonego oprogramowania(moduły: Portal, Elektroniczna Akceptacja Urlopów oraz Harmonogramy Pracy) - na okres obowiązywania umowy.
7. Oferuję/emy czas usunięcia awarii: …………………… (min. 2 dni i max 4 dni).
8. Oświadczam/my, iż Czas reakcji Serwisu wynosi max do 4 godz. tj. czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HelpDesk Zgłoszenia Serwisowego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu „zarejestrowane” w godzinach pracy serwisu.
9. Akceptuję/my warunki płatności. Termin zapłaty – przelew 30 dni - od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
10. Oświadczam/my, że zapoznałam/liśmy się z warunkami realizacji zamówienia i nie wnoszę/wnosimy do niej żadnych uwag. Oświadczam/my, że spełniam/my wszystkie wymagania i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymałam/liśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
11. Oświadczam/my, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
Informuję/emy, że :
0 dokumenty, oświadczenia (wymienić jakie) : ………………………………………………
dostępne są na stronie (podać adres strony internetowej ) : ……………………………………….
0 dokumenty, oświadczenia ( wymienić jakie ) : ……………………………………………
dostępne są w dokumentacji przechowywanej przez Zamawiającego w postępowaniu nr (podać numer postępowania ) : ……………………………………….
12. Na potwierdzenie
A] niepodlegania wykluczeniu załączamy /wymienić/:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
B] spełnienia wymagań do oferty załączamy/wymienić/:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
13. Oświadczam/my, że :
0 wybór oferty nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego
0 wybór oferty prowadzi do powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego :
Wskazać nazwę (rodzaj) towaru dla, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania (wskazać wartość podatku) ………………………………………….
14. Oświadczam/my, iż jestem/jesteśmy upoważnieni do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
15. Oświadczam/my, iż zatrudniam/my na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 kodeksu pracy.
Zobowiązuję/jemy się na każde wezwanie zamawiającego do przedstawienia dowodów potwierdzających powyższą okoliczność, tj. kopii umów o pracę wraz ze zgodą pracowników na ich udostępnienie lub oświadczeń podpisanych przez osoby zatrudnione.
16. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której projekt – akceptujemy – projekt umowy zawarty w załączniku do siwz.
17. Oświadczam/my, że za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr _________ niniejsza oferta oraz wszystkie załączniki są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
18. Informacja - Czy Wykonawca jest mikroprzedsiębiorstwem bądź małym lub średnim przedsiębiorstwem?
Odpowiedź: Wykonawca jest: (właściwe zakreślić)
0 mikroprzedsiębiorstwem
0 małym
0 średnim przedsiębiorstwem
Uwaga!
Mikroprzedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 10 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 2 milionów EUR.
Małe przedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 milionów EUR.
Średnie przedsiębiorstwa: przedsiębiorstwa, które nie są mikroprzedsiębiorstwami ani małymi przedsiębiorstwami i które zatrudniają mniej niż 250 osób i których roczny obrót nie przekracza 50 milionów EUR lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 milionów EUR.
19. Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ............ stron.


……………….., dn. …………………


...............................................................
(Pieczęć Wykonawcy)
………………………………………………………
Podpisy Wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

« Powrót do szczegółów zamówienia