Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dzierżawa i pranie bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych, kocy, poduszek, jaśków, prześcieradeł oraz pranie odzieży roboczej i ochronnej.

Numer zamówienia:

350/20/2017

« Powrót do szczegółów zamówienia

Odpowiedzi na pytania

Poznań, dn. 10.04.2017r
EZ/350/20/2017/325

Wg rozdzielnika


Dotyczy przetargu
dotyczy przetargu 350/20/2017


Wielkopolskie centrum Onkologii w Poznaniu informuje, iż wpłynęły pytania do ww przetargu, na które zostały udzielone odpowiedzi:


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zasady na jakich Wykonawca będzie świadczył usługi, pkt 17 zmodyfikowanego SIWZ
Pyt. 1
Czy Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał system bezdotykowego liczenia bielizny opatrzony tagiem. Posiadanie tylko jednego rodzaju oznakowania nie zapewnia tak dobrej identyfikacji jak opatrzenie asortymentu również kodem kreskowym, na którym widoczne będzie, że asortyment jest przypisany do jednostki Zamawiającego, do danego oddziału itp? Dotyczy to całego asortymentu (również mopów, kołder itp.)
Odp. Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia pkt.7 zmodyfikowanego SIWZ
Pyt.2
Skoro asortyment dostarczany do szpitala powinien dotrzeć do godz. 14.00, czy Zamawiający jest pewien, że godzina zgłoszeń zapotrzebowania z poszczególnych oddziałów WCO powinna być do godz. 11 dnia poprzedniego? W związku z tym, że dostarczenie jest do godziny 14.00 łatwiejsze będzie oszacowania potrzebnej ilości prania dnia bieżącego. Wnosimy więc o zmianę terminu z godz. 11.00 dnia poprzedniego na godz. 11.00 dnia bieżącego.
Odp. Zamawiający dopuszcza proponowaną godzinę zgłoszeń, ale nie wymaga.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zasady na jakich Wykonawca będzie świadczył usługi, pkt 18 zmodyfikowanego SIWZ oraz termin wykonania zamówienia pkt.IV SIWZ
Pyt.3
Czy Zamawiający dopuści w miejsce zamówień np. drogą mailową, telefoniczną lub fax dopuści składanie zamówień przez stronę internetową Wykonawcy i program do obsługi zamówień? Składanie zamówień w ten sposób daje możliwość wglądu i weryfikacji zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego.
Odp. Zamawiający dopuszcza.

W formularzy ofertowym, Zamawiający wymaga oświadczenia, że posiadamy system znakowania pozwalającego na kontrolę ruchu całego asortymentu (możliwość weryfikacji ilościowej, weryfikacji terminów obiegu asortymentu wraz z miejscem z którego został zabrany i miejscem dostarczenia asortymentu), z możliwością dostarczenia wydruków Zamawiającemu.
Pyt.4
Aby taka kontrola była precyzyjna przydatnym byłoby oznakowanie asortymentu za pomocą zarówno tagów jak i kodów kreskowych widocznych dla Zamawiającego. Na życzenie Zamawiającego możemy na podstawie numeru kodu wygenerować informacje, gdzie dany asortyment się znajduje ile razy był prany oraz kiedy przyszedł i wyszedł z prania. Oczywiście sam tag też daje tą możliwość niemniej nie jest to wtedy widoczne dla Zamawiającego oraz w momencie wypadnięcia czipa jakakolwiek identyfikacja jest niemożliwa.
W związku z powyższym wnosimy o zmianę z oznakowania tagiem na oznakowanie tagiem i kodem kreskowym umożliwiającym podwójną identyfikację.
Odp. Zamawiający dopuszcza proponowane oznakowanie.


Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. lecznictwa


Dr n. med. J. Jerzy Mazurek

« Powrót do szczegółów zamówienia