Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dzierżawa i pranie bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych, kocy, poduszek, jaśków, prześcieradeł oraz pranie odzieży roboczej i ochronnej.

Numer zamówienia:

350/20/2017

« Powrót do szczegółów zamówienia

Modyfikacja siwz

Poznań, dn. 23.03.2017r
EZ/350/20/2017/275

Do zainteresowanych udziałem w przetargu


Dot. przetargu nr 350/20/2017

Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu informuje iż na mocy art. 38 ust. 4 modyfikuje treść siwz:
1. W formularzu ofertowym w pkt. 7 zmienia się dotychczasowa treść na poniższą:
7. Oświadcza/my, że posiadamy system znakowania asortymentu RFID (bezdotykowe liczenie bielizny) lub równoważny ……………………………… (podać nazwę systemu) pozwalający na kontrolę ruchu całego asortymentu ( możliwość weryfikacji ilościowej, weryfikacji terminów obiegu asortymentu wraz z miejscem z którego został zabrany i miejscem dostarczenia asortymentu), z możliwością dostarczenia wydruków Zamawiającemu.

2. W załączniku nr 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dopisuje się:
a) nowy punkt oznaczony numerem 8 o treści :
Pranie materiałów do sprzątania - mopów i ścierek będących własnością zamawiającego wraz z wdrożeniem systemu identyfikacji mopów pojedynczych typu RFID lub równoważnego.
b) nowy punkt oznaczony numerem 9 o treści:
Wykonawca zobowiązany jest do osobnego pakowania wypranych ścierek czystych, pakowania osobnego wypranych mopów pojedynczych w paczkach po 20 szt., mopów podwójnych w paczkach po 12 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do siedziby zamawiającego mopy czyste w ciągu 24 godzin od odbioru brudnych. Zamawiający posiada w obiegu do 7 tys. szt. mopów pojedynczych.



c) dopisuje się nowy punkt o numerze 10 o treści:
Bielizna czysta powinna być zapakowana asortymentem, podzielona na poszczególne komórki szpitala i zapakowana we worki tekstylne żółte 120l. Worki żółte będą własnością zamawiającego.
Do brudnej bielizny będącej własnością zamawiającego zamawiający dostarcza worki tekstylne w kolorze niebieskim, szarym i zielonym 120l. Do bielizny brudnej będącej własnością wykonawcy zamawiający wymaga worków tekstylnych w kolorze czerwonym, worki te wykonawca dostarcza wraz z bielizną czystą na oddziały. Na bieżąco wykonawca dokonuje naprawy wszystkich worków- zszywanie rozprutych szwów, uzupełnianie brakujących sznurków do worków.

W związku z wprowadzonymi wyżej zapisami zmianie ulega dotychczasowa numeracja w
załączniku nr 2.

d) zmienia się treść dotychczasowego punktu 14 (po modyfikacji pkt. 17) na zapis poniższy:

17.Wykonawca musi posiadać system znakowania asortymentu RFID (bezdotykowe liczenie bielizny) lub równoważny, pozwalający na bieżącą weryfikację ilości, terminów prania, ruchów całego asortymentu wraz z możliwością wydruków z tychże procesów.

e) z nazwy punktu 4) wykreśla się wyraz worków, w związku z tym nazwa tego punktu jest następująca:
4) Warunki odsprzedaży kocy, poduszek, jaśków, kołder, będących własnością Zamawiającego.

f) w załączniku nr 4 do siwz dopisuje się

pkt. 12. Worki tekstylne czerwone – 120 l.

g) w punkcie 3 załącznika 2 Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia.
Wprowadza się dodatkowy pkt. 7 o treści:
7. Godziny zgłoszeń zapotrzebowania z poszczególnych oddziałów WCO - do godz. 11.00 dnia poprzedniego.

3) w projekcie umowy wprowadza się nowy pkt. w §5 ust. 1 Wykonawca gwarantuje:

nowy punkt oznaczony numerem 8 o treści :
Pranie materiałów do sprzątania - mopów i ścierek będących własnością zamawiającego wraz z wdrożeniem systemu identyfikacji mopów pojedynczych typu RFID lub równoważnego.
nowy punkt oznaczony numerem 9 o treści:
Wykonawca zobowiązany jest do osobnego pakowania wypranych ścierek czystych, pakowania osobnego wypranych mopów pojedynczych w paczkach po 20 szt., mopów podwójnych w paczkach po 12 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do siedziby zamawiającego mopy czyste w ciągu 24 godzin od odbioru brudnych. Zamawiający posiada w obiegu do 7 tys. szt. mopów pojedynczych.
dopisuje się nowy punkt o numerze 10 o treści:
Bielizna czysta powinna być zapakowana asortymentem, podzielona na poszczególne komórki szpitala i zapakowana we worki tekstylne żółte 120l. Worki żółte będą własnością zamawiającego.
Do brudnej bielizny będącej własnością zamawiającego zamawiający dostarcza worki tekstylne w kolorze niebieskim, szarym i zielonym 120l. Do bielizny brudnej będącej własnością wykonawcy zamawiający wymaga worków tekstylnych w kolorze czerwonym, worki te wykonawca dostarcza wraz z bielizną czystą na oddziały. Na bieżąco wykonawca dokonuje naprawy wszystkich worków- zszywanie rozprutych szwów, uzupełnianie brakujących sznurków do worków.

Oraz zmienia się dotychczasowy pkt. 14 (nowy numer 17) na poniższy

Wykonawca musi posiadać system znakowania asortymentu RFID (bezdotykowe liczenie bielizny) lub równoważny pozwalający na bieżącą weryfikację ilości, terminów prania, ruchów całego asortymentu wraz z możliwością wydruków z tychże procesów.

W §4 umowy dopisuje się ust. 8 i 9 o treści
8. Wykonawca dokona pierwszej dostawy dzierżawionego asortymentu na Oddziały w następnym dniu po podpisaniu niniejszej umowy w godzinach pomiędzy 800 a 900 zgodnie z zapotrzebowaniem wg załącznika nr …. w ilościach zapotrzebowania na 2 dni następujące po podpisaniu umowy, wg wykazu „Zapotrzebowanie tygodniowe, ilościowe oddziałów na dzierżawiony asortyment”.
9. Godziny zgłoszeń zapotrzebowania z poszczególnych oddziałów WCO - do godz. 11.00 dnia poprzedniego.


Zmodyfikowane załączniki do siwz zostały opublikowane w oddzielnych plikach na stronie www.wco.pl przetargu 350/20/2017.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


Inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia