Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa odczynników, sprzętu laboratoryjnego.

Numer zamówienia:

350/12/2017

« Powrót do szczegółów zamówienia

korekta, zmiana terminu

Poznań, dnia 07.04.2017
EZ/350/12/2017/320


Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.nr 12/2017
dotyczy: Zakup i dostawa odczynników, sprzętu laboratoryjnego

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż koryguje odpowiedzi na pytania z dnia 03.04.2017 nr EZ/350/12/2017/303 zawierając poniżej prawidłowa treść.

Prawidłowa treść

PYTANIE
dotyczy SIWZ Załącznik 6 PAKIET NR 5 przeciwciała do analizy w cytometrii przepływowej trójkolorowe:
Dodatkowo w przypadku pakietu nr 5 podpunkt 3. CD3/CD19/CD45 , zwracamy się z prośbą o doprecyzowanie ilości sztuk zestawów, które wymaga zamawiający.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wymaga 8 sztuk.


Jednocześnie Zamawiający koryguje treść zapisów SIWZ w części XIV Ad. 2.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Ad.2 Kryterium Termin ważności:

Termin ważności badanej oferty
B = ------------------------------------------------------------------ x waga x 100
Maksymalny termin ważności w kryterium

B – ilość punktów przyznana w kryterium Termin ważności

W kryterium Termin ważności oceniany będzie termin wazności podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Pozostałe odpowiednio mniej w zależności od terminu podanego w ofercie.
UWAGA brak wpisu w formularzu ofertowym traktowany będzie jako zaoferowanie minimalny terminu ważności wyrobu.

W załączniku do niniejszego pisma podaje się prawidłową treść formularza ofertowego z uwzględnieniem kryterium terminu ważności.

W związku z korekta zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.
Składanie ofert do dnia 19.04.2017r. do godz. 10.00
Otwarcie ofert w dniu 19.04.2017 o godz. 11.00





UWAGA:
Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszych odpowiedzi na pytania.





Z poważaniem,
z-ca Dyr. ds. lecznictwa



dr n. med. Józef Mazurek






























Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644



Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul.......................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................
fax.....................................................................
mailto:................................................
NIP................................................
REGON.........................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania .......................................
tel. ........................mailto: ………………..............................

Przedmiot oferty: Zakup i dostawa odczynników, sprzętu laboratoryjnego


My niżej podpisani
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na Zakup i dostawa odczynników, sprzętu laboratoryjnego

Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
1. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 1 do specyfikacji na kwotę:
2. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę w sumie :

............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

W tym:
Pakiet nr …… ( powielić tyle razy, ilu pakietów oferta dotyczy)
............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................

3. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
4. Oświadczamy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne [wg opisu wymagań technicznych w zał. do siwz], posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania.
5. Oświadczamy, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty, karty charakterystyki i dokumenty ( foldery, ulotki) jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanego asortymentu. Jednocześnie oświadczamy, że w/w dokumenty potwierdzające przedmiot zamówienia udostępnione zostaną na każde wezwanie Zamawiającego.
6. Oferujemy termin realizacji – dostawa w ciągu ……… dni od złożenia zamówienia Umowa na 12 miesięcy- Pakiet nr 1; 2; 5; 6; 8;9 umowa na 24 miesiące- Pakiet nr 4.
7. Oferujemy termin realizacji – dostawa w ciągu ……… dni od podpisania umowy - Pakiet nr 3 i 7.
8. Oferujemy termin ważności - ……………-m-cy od dnia dostawy - ( w przypadku różnego terminu ważności dla różnych pozycji należy wymienić wszystkie terminy ważności osobno dla każdej pozycji)
9. W przypadku braku dostawy zobowiązujemy się do pokrycia różnicy w cenie zakupu u innego dostawcy w ramach zakupu interwencyjnego.
10. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
11. Utrzymanie stałości cen. Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres obowiązywania umowy.
12. Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę /nie powierzę* podwykonawcom.* Niewłaściwe skreślić.
W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
13. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze wszystkimi warunkami postępowania, w tym realizacji zamówienia i nie wnosimy żadnych uwag. Oświadczam/y/, że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w niniejszym postępowaniu i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
14. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
Informujemy, że :
0 dokumenty, oświadczenia ( wymienić jakie ) : ………………………………………………………
dostępne są na stronie (podać adres strony internetowej ) : ……………………………………….
0 dokumenty, oświadczenia ( wymienić jakie ) : ………………………………………………………
dostępne są w dokumentacji przechowywanej przez Zamawiającego w postępowaniu nr (podać numer postępowania ) : ……………………………………….
Dokumenty:
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

15. Oświadczam/y/, że :
0 wybór oferty nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego
0 wybór oferty prowadzi do powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego :
Wskazać nazwę (rodzaj) towaru dla, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania (wskazać wartość podatku) ………………………………………….
16. Oświadczam/y/, iż jestem/śmy upoważniony/ni do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
17. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera zał. w terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
18. Oświadczam/y/, że za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr __________________ niniejsza oferta oraz wszystkie załączniki są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
19. Informacja
Czy Wykonawca jest mikroprzedsiębiorstwem bądź małym lub średnim przedsiębiorstwem?
Odpowiedź:
Wykonawca jest: (właściwe zakreślić)
□ mikroprzedsiębiorstwem
□ małym
□ średnim przedsiębiorstwem
Uwaga!
Mikroprzedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 10 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 2 milionów EUR.
Małe przedsiębiorstwo: przedsiębiorstwo, które zatrudnia mniej niż 50 osób i którego roczny obrót lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 milionów EUR.
Średnie przedsiębiorstwa: przedsiębiorstwa, które nie są mikroprzedsiębiorstwami ani małymi przedsiębiorstwami i które zatrudniają mniej niż 250 osób i których roczny obrót nie przekracza 50 milionów EUR lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 milionów EUR.

20. UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu składania


…………………, dn. …… …………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia