Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi serwisowe dla systemu gamma kamery QuantumCam (DDD)

Numer zamówienia:

350/14/2017

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany załącznik 5A i 5B

Załącznik nr 5A do specyfikacji
(załącznik nr 2 do umowy)

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

SIWZ

Specyfikacja warunków przetargowych na pogwarancyjny serwis

1. System Gamma kamery QuantumCam (DDD) w Zakładzie Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii


PARAMETRY GRANICZNE

Lp Informacje ogólne Warunek wymagany Wartość oferowana
Informacje ogólne
1 Pogwarancyjny serwis aparatury wymienionej w załączniku do SIWZ
1. konserwacje i przeglądy wraz z częściami ( zgodnie z załącznikiem do siwz)
2. bieżące naprawy wraz z częściami
3. uaktualnienie oprogramowania

Tak

Tak
Tak
2 Czas trwania umowy 36 m-cy
3 Certyfikaty potwierdzające kwalifikacje pracowników wykonujących usługi serwisowe Tak
Dołączyć kopie
4 Przeglądy w okresie jednego roku obowiązywania umowy Wypełnić załącznik nr 2 siwz
5 Dostawa części zamiennych potrzebnych do konserwacji i napraw bezpośrednio do Użytkownika Tak
6 Sposób zgłaszania awarii
- telefon komórkowy do inżyniera serwisu
- telefon
- fax
Tak, podać
Tak, podać
Tak, podać
....................
....................
....................
7 Możliwość współpracy ze specjalistą aplikacyjnym Tak
8 Wzór karty pracy Dołączyć wzór
9 Okresowe szkolenia dla pracowników, w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń i oprogramowania do opracowywania badań Tak

Gwarancja i serwis


10 Przeglądy pogwarancyjne zgodnie z dokumentacją producenta, dokonywane na koszt Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Użytkownikiem Tak

11 Uzgodniony harmonogram przeglądów dostarczony do Kierownika Zakładu Medycyny Nuklearnej w terminie 14 od podpisania umowy Tak

12 Za terminową realizację przeglądów i konserwacji zgodnie z harmonogramem odpowiada Wykonawca Tak

13 Czas reakcji na zgłoszenie awarii – maksymalny czas podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii u użytkownika – do 8 godz. Tak

14 Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterek i wad w terminie do max. 48 godzin w dni robocze, licząc od momentu zgłoszenia awarii na piśmie lub faxem, a w przypadku konieczności sprowadzania części spoza granic Polski – w terminie do max. 10 dni roboczych Tak

15 Wykonawca zapewnia min 90% czas bezawaryjnego działania dla poszczególnych elementów oferowanej konfiguracji Tak

16 W przypadku przekroczenia czasu naprawy danego urządzenia poza min. 90%, będą naliczane kary umowne Tak
17
Okres gwarancji na wymieniony podzespół min. 12 miesięcy 6 miesięcy Tak
18 Okres gwarancji na wykonaną pracę naprawę min. 3 miesiące Tak


PARAMETRY OCENIANE

Lp
Opis parametru Warunek wymagany Zakres punktacji Wartość oferowana
(wypełnia Wykonawca)
1 Dostępność serwisu:
- przyjmowanie zgłoszeń (dni i godziny pracy w tygodniu)

- usuwanie awarii (dni i godziny pracy w tygodniu) Podać liczbę:
dni w tygodniu
zakres godzin

dni w tygodniu
zakres godzin
0 – 5
0 – 5

0 – 5
0 – 5
wartości najmniejsze – 0 pkt.
wartości największe – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
2 Czas do podjęcia naprawy tj. maksymalny czas podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii u użytkownika Podać:
Liczba godzin
0 – 5
wartość największa – 0 pkt.
wartość najmniejsza – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
3 Maksymalny czas usunięcia usterki
- naprawa bez części (do 48 godz. w dni robocze)
- naprawa z importem części (do 10 dni roboczych) Podać:
Liczba godzin

Liczba dni
0 – 5

0 – 5
wartości największe – 0 pkt.
wartości najmniejsze – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie

4 Konsultacje w języku polskim poprzez bezpośredni kontakt z certyfikowanym inżynierem serwisowym (telefon komórkowy) Tak / Nie
0 – 10
tak – 10 pkt.
nie – 0 pkt.
5 Konsultacje w języku polskim poprzez bezpośredni kontakt z certyfikowanym specjalistą aplikacyjnym (telefon komórkowy) Tak / Nie
0 – 10
tak – 10 pkt.
nie – 0 pkt.
6 Okres gwarancji na wymieniony podzespół (minimum 12 miesięcy) Podać:
Ilość miesięcy 0 – 3
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 3 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
7 Okres gwarancji na wykonaną pracę naprawę (minimum 3 miesiące) Podać:
Ilość miesięcy 0 – 2
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 2 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
8 Tworzenie nowego oprogramowania aplikacyjnego zgodnego z wymaganiami użytkownika Tak / Nie
0 – 5
tak – 5 pkt.
nie – 0 pkt.
9 Gwarantowany czas bezawaryjnej pracy urządzeń objętych umową (min. 95% dni roboczych z wyłączeniem dni planowych przeglądów) Podać:
W procentach 0 – 5
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
10 Liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy (max. 3 naprawy) Podać:
0 – 5
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
11 Doświadczenie w odsłudze gamma kamery przez certyfikowanego inżyniera serwisu Podać:
W latach 0 – 10
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 10 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
12 Doświadczenie w odsłudze gamma kamery przez specjalistę aplikacyjnego Podać:
W latach 0 – 10
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 10 pkt.
pozostałe proporcjonalnie

Liczba punktów Max. liczba punktów = 95


Uwaga:
1. W kryterium parametry oceniane, oceniane będą parametry określone w niniejszym załączniku do specyfikacji. Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 95 pkt. za parametry oceniane oraz odpowiednio mniej w zależności od danych wskazanych przez Wykonawcę w niniejszym załączniku w kolumnie „Wartość oferowana”.
2. Ocena kryterium zostanie dokonana przez członków komisji przetargowej na podstawie danych zawartych w niniejszym załączniku w kolumnie „Wartość oferowana” i załączonych do niej dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków w zakresie oferowanych parametrów.
3. Brak wpisu w kolumnie „Wartość oferowana” będzie skutkowało przyznaniem oceny punktowej równej zero.
4. Ilekroć jest mowa o wartości największej i wartości najmniejszej należy podać odpowiednio największą i najmniejszą oferowaną wartość.
5. Ilekroć w kolumnie „Zakres punktacji” występuje zwrot „pozostałe proporcjonalnie” zamawiający obliczy liczbę punktów z dokładnością do 1 miejsca po przecinku stosując ogólnie przyjęte zasady zaokrąglania. W przypadku gdy wszyscy wykonawcy zaoferują taką samą wartość parametru ocenianego zamawiający przydzieli za ten parametr maksymalną liczbę punktów.
6. Dla parametrów nie stopniowalnych tj. gdy odpowiedź wykonawcy co do wartości oferowanej wyraża się sformułowaniem – Tak/ Nie, punktacja tego parametru wg reguły określonej niniejszym załącznikiem.



..................................., dnia ......................... r.




...........................................................
podpis i pieczęć imienna osoby(osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy




























Załącznik nr 5B do SIWZ

Ia. WYKAZ CZYNNOŚCI SERWISOWYCH GAMMAKAMERY QuantumCam

Wykonywana czynność
Lp Test Opis testu
co 3 miesiące
1 Wentylatory gantry Sprawdzić i wyczyścić
2 Ruchy gantry Sprawdzić wykonywanie zaprogramowanych ruchów
3 Obudowy części ruchomych Sprawdzić mocowanie części ruchomych gantry
4 Pokrywy kolizyjne kolimatorów Sprawdzić działanie czujników kolizyjnych kolimatorów
5 Wózki do kolimatorów Sprawdzić prawidłowe położenie wózka kolimatorów. Wykonać wymianę kolimatorów. Sprawdzić stan uchwytów kolimatorów
6 Test E-stop (awaryjnego zatrzymania) Zweryfikować czy wszystkie przełączniki E-stop zatrzymują ruchy gammakamery
7 Kontrola jakości detektorów Wykonać test jednorodności wewnętrznej dla 99mTc
8 Kopia danych Wykonać kopię plików kalibracyjnych
co 6 miesięcy
1 Łóżko pacjenta Sprawdzić mocowanie w uchwycie podłogi
2 Ustawienia mechaniczne gantry Sprawdzić ustawienia detektorów
3 Prowadnice i śruby detektorów Wyczyścić, przesmarować
4 Czujniki limitu ruchów Sprawdzić i wyczyścić
5 Kalibracja detektorów Wykonać kalibrację (gain, energy, uniformity)
co 12 miesięcy
1 Wentylatory detektorów Sprawdzić i wyczyścić
2 Zamki kolimatorów Sprawdzić, wyczyścić, przesmarować
3 Okablowanie Sprawdzić
4 Łożysko śruby przesuwu Wyczyścić, przesmarować
5 Kalibracja detektorów Wykonać kalibrację (linearity, gain, energy, uniformity

Ib. PRZEGLĄD STACJI AKWIZYCYJNO-OPISOWEJ

Lp. Co pół roku.
1 Kontrola mechaniczna i elektryczna elementów i podzespołów stacji
2 Sprawdzenie okablowania
3 Czyszczenie filtrów
4 Sprawdzenie wentylatorów
5 Testy i konserwacja systemu operacyjnego
6 Sprawdzenie systemów plików
7 Sprawdzenie napędów CD/DVD
8 Aktualizacja definicji wirusów i programów szpiegujących










II. MODERNIZACJA SYSTEMU AKWIZYCJI I REKONSTRUKCJI

Lp. W terminie uzgodnionym z użytkownikiem
1 Implementacja algorytmów skrócenia czasu badania, rekonstrukcji iteracyjnej SPECT i korekty ruchu
2 Modernizacja istniejącej stacji akwizycyjno-opisowej do OASIS Hardware&Software z integracją z systemem transferu danych DICOM w WCO
3 Modernizacja oprogramowania do fuzji obrazów i planowania radioterapii





..................................., dnia ......................... r.




...........................................................
podpis i pieczęć imienna osoby(osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia