Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

BUDOWA OŚRODKA RADIOTERAPII NA TERENIE WYDZIELONYM ZE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W PILE PRZY UL. RYDYGIERA, W SKŁAD KTÓREGO WCHODZĄ: CZĘŚĆ BUNKROWA, CZĘŚĆ DIAGNOSTYCZNA I PORADNIE, HOSTEL DLA PACJENTÓW, WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ UZBROJENIA TERENU ORAZ PRZEBUDOWA (MODERNIZACJA Z ROZBUDOWĄ CZĘŚCI ELEKTROENERGETYCZNEJ) ISTNIEJĄCEJ STACJI TRANSFORMATOROWEJ.

Numer zamówienia:

350/74/2015

« Powrót do szczegółów zamówienia

Modyfikacja siwz + odpowiedzi na pytania

Poznań, dn. 02.10.2015r

EZ/350/74/2015/ 1114


Wg rozdzielnika


Dot. przetargu nieograniczonego nr 350/74/2015 na:
BUDOWĘ OŚRODKA RADIOTERAPII NA TERENIE WYDZIELONYM ZE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W PILE PRZY UL. RYDYGIERA, W SKŁAD KTÓREGO WCHODZĄ: CZĘŚĆ BUNKROWA, CZĘŚĆ DIAGNOSTYCZNA I PORADNIE, HOSTEL DLA PACJENTÓW, WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ UZBROJENIA TERENU ORAZ PRZEBUDOWA (MODERNIZACJA Z ROZBUDOWĄ CZĘŚCI ELEKTROENERGETYCZNEJ) ISTNIEJĄCEJ STACJI TRANSFORMATOROWEJ.


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż na mocy art. 38 ust. 4 ustawy Pzp modyfikuje treść siwz:

1) w punkcie II.9 siwz zmienia dotychczasowy zapis na :

9. Wynagrodzenie ryczałtowe, płatne będzie w częściach, uiszczanych co miesiąc w wysokości odpowiadającej wartości kosztorysowej prac zrealizowanych w miesiącu poprzednim na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, wystawionej po podpisaniu przez inspektorów nadzoru częściowych protokołów odbioru robót, o których mowa w załączonej umowie, wykazujących stan zaawansowania w poszczególnych pozycjach harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.

2) w pkt. VII. Potwierdzenie pozostałych wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zmienia dotychczasowy zapis w pkt. 2 na poniższy:

2. Kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej oraz dokumentów pomocniczych tj. przedmiarów robót (pkt. 4 załącznika nr 2 siwz) i „kosztorysów ofertowych” wykonanych przez biuro projektów (pkt. 5 załącznika nr 2 siwz), -wymagane na potrzeby potwierdzenia realizacji prac oraz na potrzeby rozliczenia odbiorów częściowych.


3) w pkt. XIII. 4 siwz poprzez zmianę dotychczasowej treści na poniższą

1. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi, w terminie składania oferty, przepisami.





4) W Formularzu ofertowym:

a) Zmiana treści pkt. 3 zmienia się na poniższe:

Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą ryczałtową.
Cena oferty:
Cena oferty obejmuje wszystkie nakłady związane z wykonaniem robót budowlano montażowych, wynikających wprost z dokumentacji projektowej, jak również nie ujęte w tej dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia z uwzględnieniem wymagań warunków technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również ich wykonania zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami.

Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę:
............................ netto (słownie: ……................................................................)
............................ brutto (słownie: ……................................................................)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.



b) Dopisanie pkt. 11 w formularzu ofertowym dotyczącego dokumentów zastrzeżonych przez wykonawcę o treści:

11.Zastrzeżenie wykonawcy:
Zgodnie z przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzegamy, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania (występują jako odrębny załącznik do oferty opatrzony klauzulą TAJNE):
……………. …………… …………… …………….


Zmodyfikowany formularz ofertowy stanowi załącznik do niniejszego pisma.

5) w projekcie umowy w § 6. 3 zmienia dotychczasowy zapis na :

3. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy płatne będzie w częściach, uiszczanych co miesiąc w wysokości odpowiadającej wartości kosztorysowej prac zrealizowanych w miesiącu poprzednim na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, wystawionej po podpisaniu przez inspektorów nadzoru częściowych protokołów odbioru robót, o których mowa w § 9 ust. 1 niniejszej umowy, wykazujących stan zaawansowania w poszczególnych pozycjach harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.

Zmodyfikowany projekt umowy uwzględniający powyższą modyfikację znajduje się na stronie www.wco.pl w oddzielnym pliku przetargu nr 350/74/2015.


Zamawiający odpowiada na pytanie złożone do ww przetargu:

Pytanie:
W związku z załączeniem do dokumentacji przetargowej przedmiaru technologii (wyposażenia meblowego), prosimy o potwierdzenie iż został on zamieszczony informacyjnie i zakres ten nie podlega wycenie;

Odpowiedź: W załączniku nr 2 do specyfikacji Opis Techniczny w punkcie 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się informacja:
„Projekt technologii i wyposażenia wnętrz załączono informacyjnie. Wyposażenie meblowe nie jest objęte niniejszym zamówieniem.”
Zamawiający nie przewiduje zmian w tym zakresie.


Modyfikacja podana wyżej powodująca zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu nie wymaga zmiany terminów składania i otwarcia ofert.

Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia